♈   فروردین  ♈

روال عادی و روزانه شما در محل کار مختل می شود. شاید به علت خرابی کامپیوتر، پرسنل جدید، تغییر زمان جلسات یا معرفی تجهیزات پیشرفته و جدید باشد. امروز روز خسته کننده ای نیست. به علاوه باید انتظار مکالمات خنده دار و سر زنده را داشته باشید. اگر شکایت خاصی در مورد موضوعی دارید و منبع آن را در خودتان جستجو کنید، متوجه می شوید که لطف بزرگی به خودتان و طرف خاصتان کرده اید. اگر از دید بازتری به موضوع بنگرید، می توانید درک کنید که چرا مشکل خاصی دائماً اتفاق می افتد. بدین ترتیب بر اساس این آگاهی عمل خواهید کرد. در دام جنبه روانی شغلتان نیفتید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

قدر رفیقان واقعیتان را بدانید زیرا دوست خوب می‌تواند بهترین سرمایه برای زندگیتان محسوب شود؛ البته مراقب باشید که همه دوستانتان برای شما خوب نیستند و ممکن است در باطن بدخواهتان باشند ، این موضوع را از عملکرد آنها می‌توانید متوجه شوید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز روزی است که کمی مستعد حادثه برای شما است پس مراقب هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید باشید. انتظار ملاقات با افراد جدید و دیدن مکان های جدید را داشته باشید. ایده های نو و هوشمندانه در مغز شما به وجود می آیند زیرا امروز فکر کردن در مورد همه اینها برایتان آسان است. یک مسافرت ناگهانی و کوتاه هم ممکن است برایتان پیش بیاید. حالا زمان ایده آلی برای ترتیب دادن یک مهمانی به بهانه معرفی افراد بامزه به یکدیگر است .

 

♋   تیر  ♋

مدتی است که مساله‌ای شما را آزار می‌دهد و فکرتان را بشدت درگیر کرده‌ است، بهتر است کمی به ذهنتان آرامش و استراحت دهید زیرا در آرامش بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید و مراقب باشید که خودسرانه تصمیم گیری کردن کار درستی نیست و ممکن است پشیمانی به بار بیاورد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز عصبانیت شما در واکنش به نظر خشن فردی بالا می رود. شما نمی خواهید عقب نشینی کنید. درونتان آتش بزرگی شعله ور است. از این نیرو عاقلانه استفاده کنید. حواستان به پشت سرتان باشد و انرژی خود را پاک نگه دارید. شما قدرت تأثیرگذاری بر افراد را دارید. امروز شما با منحصر بفرد بودن و در دست گرفتن کنترل صحبت ها می توانید شوک زیادی ایجاد کنید. شما احتمالاً منظورتان این نبوده که آغازگر ماجرا باشید، ولی پیش می آید و نتایج آن شگفت آور است.

 

♍   شهریور  ♍

یک کینه قدیمی که از فردی در دل دارید ممکن است اثراتی از خود در زندگیتان بروز دهد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است هر کینه‌ای از فردی در دل دارید آن‌را کنار بگذارید چرا این که این افکار منفی و احساسات بد باعث می‌شود نتوانید روی موضوعات مهم زندگی متمرکز باشید.

 

♎   مهر  ♎

امروز سعی کنید در روتین روزانه گیر نکنید. دیگران نمی خواهد برای بیرون کشیدن شما از این روتین وقت بگذارند. شما باید آغاز کننده باشید. اگر می خواهید خوش بگذرد باید خودتان تفریح سازی کنید. بزرگترین بخش از این معادله، رفتار و نگرش شماست. شما باید روی زندگی خود تمرکز کنید. امروز گفتگوها پرانرژی هستند و بهانه ای ندارید که شب خوبی را نگذرانید. ولی باید واژگان خود را تازه کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز زمان مناسبی برای شماست که با دوستانتان وقت بیشتری بگذرانید و از محیط کاری دور باشید پس اگر این امکان برایتان وجود دارد امروز را به خودتان مرخصی دهید و کمی هم به برنامه خود تفریح و سرگرمی اضافه کنید این‌کار شما را شاد می‌کند و با انرژی بیشتری می‌توانید کار کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز شما از روحیه خوبی لذت می برید، پس به سمت چیزی بروید که به آن ایمان دارید. اگر به معجزه ایمان داشتید باشید اتفاق می افتد. امروز سراغ چیزهای جدید و غیرمتعارف بروید. زمان به سرعت می گذرد. شما معمای بزرگی در دست دارید. سرنوشت وارد بازی شده است! فرصتی که منتظرش بودید امروز به سمت شما می آید، پس چشم و گوشتان را باز کنید.

 

♑   دی  ♑

تا وقتیکه عادات بدی که تأثیری جدی بر رفاه و سلامت شما دارند را ترک نکنید، اتفاق خاصی نمی افتد. بدانید که اگر چیزهایی وجود داشته باشد که شما را کنترل کند، شما کنترل کاملی بر زندگی خود نخواهید داشت. سعی کنید با این واقعیت نجنگید. فقط بپذیرید که این چیزها در دنیای شما وجود دارند و درک کنید که بدون تسلیم شدن به قدرت آنها می توانید همزیستی داشته باشید. حرف های زیادی برای گفتن هست که همه مثبت و شیرین نخواهد بود.

 

♒   بهمن   ♒

نداشتن و بدست نیاوردن بعضی از شرایط و موقعیت‌ها نشان‌دهنده کم بودن توانایی در شما نیست، شاید به این دلیل است که آن موقعیت برایتان هنوز پیش نیامده و شخص مورد نظر را ملاقات نکرده‌اید اما در زمان مناسب این موقعت‌های مناسب برای شما پیش خواهد آمد .

 

♓   اسفند   ♓

بگذارید امروز کودک درونتان خودش را نشان دهد. به حالت اولیه و اصلی خود برگردید. بعضی از مهمترین درس های زندگی درس هایی هستند که وقتی بچه بودید یاد گرفتید. به آن حالت ذهنی برگردید و سادگی زندگی را آنطور که آن زمان تجربه کردید در بر بگیرید. زندگی فقط زمانی پیچیده است که شما آن را پیچیده کنید. یادتان باشد که مثل آن زمان بدون اعتنا و بی خیال زندگی کنید. امروز شما مثل همیشه و با سبک نرمال خود دیگران را نمی شناسید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,