♈  فروردین  ♈

روز خوبی را شروع کرده‌اید و این شروع نوید از شادی و سرخوشی در طول روز می‌دهد. یکی از آشنایان یا اعضای خانواده که مدتی زیادی است او را ندیده‌اید امروز به ملاقات شما می‌‌آید و شادی‌ و مسرت شما و اهل منزل را دوچندان می‌کند. عشق و محبت در وجودتان زبانه می‌کشد و این عشق را با همسر و عشق‌زندگی‌تان تقسیم کنید. امروز با فرد بسیار مهمی قرار ملاقات دارید، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید از گفته‌های این فرد مهم درس بگیرید. به لحاظ اوقات فراغت نیز امروز مشکلی ندارید و زمانی که بیکار هستید را به سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. احتمال وجود سانحه‌ای برای شما وجود دارد، شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و این سانحه را سالم و سلامت پشت‌سر بگذارید.

 

 

♉  اردیبهشت ♉

از صبح با ناراحتی از خواب بلند شد‌ه‌اید و کنترلی بر اعصاب‌تان ندارید، اگر با همین وضعیت روز را ادامه دهید، احتمال مشاجره میان شما و دیگران وجود دارد. در نتیجه بهتر است لحظه‌ای را به خودتان اختصاص دهید و آرامش بگیرید تا بر اعصاب‌تان مسلط شوید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای خیریه کنار بگذارید تا از این طریق احساس رضایت و آرامش‌تان دوچندان شود. روز خوبی برای گذراندن وقت کنار اعضای خانواده است و تا می‌توانید از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. مدتی است که قصد اجرای کار مهمی را دارید اما از عواقب این کار می‌ترسید، امروز بهترین زمان برای انجام این کار است و مطمئن باشید نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود چشمگیری عاید شما خواهد شد. موقعیتی برای مسافرت دارید، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و خاطره‌ خوش این مسافرت را در ذهن‌تان ماندگار کنید. با همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌های ریشه‌دار و عمیقی دارید، اجازه ندهید این مشاجره‌ها ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به فکر راه چاره باشید.

 

 

♊  خرداد  ♊

امروز روز خوبی برای پول قرض دادن به دیگران نیست و اگر کسی از شما درخواست پول کرد، بدون هیچ رودربایستی ابتدا وضعیت بازپرداخت این پول را مشخص کنید و سپس به وی پول قرض دهید، چرا که احتمال بازپس‌ندادن این پول بسیار است. گوش‌تان به حرف بزرگ‌ترها بدهکار نیست و این قضیه باعث شده تا بزرگ‌ترها و ریش‌سفید‌های فامیل از شما گله‌مند شوند، امروز پای صحبت آنها بنشینید و ثابت کنید که برای حرف بزرگ‌ترها احترام قائل هستید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سوء‌تفاهمی ایجاد شده و احساس می‌کنید که این سوء‌تفاهم عشق‌ شما را کمرنگ کرده است، دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و ریشه این بدفهمی‌ها را پیدا کنید. انسان پرتلاش و کاری هستید و امروز زحمات‌تان به بار می‌نشیند و دوستان و اعضای خانواده قدر شما را بیشتر از همیشه خواهند دانست. قرار است در جلسه یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این موقعیت را از دست ندهید و تا می‌توانید اطلاعات جدید بدست آورید و با افراد موفق طرح دوستی بریزید.

♋  تیر  ♋

مواظب سلامتی‌تان نیستید و خوراکی‌های سرشار از چربی می‌خورید، ادامه این رویه سلامت شما را به خطر جدی خواهد انداخت. اوضاع مالی خوبی دارید اما اگر مواظب نباشید پول مانند ریگ بیابان از کف شما می‌رود و نیازمند پول خواهید شد. انسان ایده‌آل‌گرایی هستید و این روحیه شما را از موقعیت‌های مهمی بی‌نصیب گذاشته است، زندگی را بیش‌ازحد با عینک ایده‌آل‌گرایی نگاه نکنید و پذیرای کم‌و‌کاستی‌های زندگی باشید. انسان نوع‌دوستی هستید و از کمک به دیگران مضایقه ندارید. این رویحه را ادامه دهید و مطمئن باشید افرادی که به آنها کمک می‌کنید، روزی دست شما را در مشکلات خواهند گرفت. کسی در محل کار یا میان اعضای خانواده بدخواه شما است و دائم چوب لای چرخ‌تان می‌گذارد، امروز دست این فرد در پیش چشم‌های شما رو می‌شود و نتیجه بدخواهی‌هایش را خواهد دید. علاقه زیادی به بیرون رفتن با دوستان و رفقا دارید، اما امروز حوصله کسی را ندارید و می‌خواهید با خودتان خلوت کنید. از رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید کاملاً راضی هستید و امروز بیشتر از همیشه عاشق او خواهید شد.

 

♌   مرداد   ♌

شخصیتی آرام و صلح‌جو دارید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آيد و روزی آرام و بی‌دغدغه را سپری خواهید کرد. به لحاظ مالی نقشه‌ای برای آینده نکشیده‌اید و بی‌هدف و برنامه زندگی را به پیش می‌برید. امروز وقتی را کنار بگذارید و با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای افزایش درآمد و ثبات مالی نقشه بریزید. امروز یکی از بزرگ‌ترهای فامیل با شما برخورد سردی خواهد داشت، از روحیه آرام خود برای رفتار با این فرد کمک بگیرید و اجازه ندهید این برخورد احترام میان شما و بزرگ فامیل را به هم بزند. امروز برای اولین بار با فردی آشنا خواهید شد و این آشنایی دستاوردهای جدیدی را برای شما رقم خواهد زد. روز خوبی برای رانندگی نیست و مدت زیادی را در ترافیک گیر می‌کنید و از برنامه‌های‌تان عقب خواهید افتاد.

 

♍  شهریور ♍

انسان کم‌حوصله‌ و بی‌اعصابی هستید و این روحیه امروز شما را به دردسر خواهد انداخت. در محل کار میان شما و یکی از همکاران مشکلی ایجاد می‌شود و این مشکل را با سیاست و تدبیر حل کنید و اجازه ندهید میانه شما و همکارتان شکرآب شود. کارهای عقب افتاده زیادی دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا این کارها را با خیال‌راحت انجام دهید. عشق پایدار و ماندگاری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان برقرار است و امروز وقتی را برای تفریح و به‌یادآوری خاطره‌های خوش گذشته کنار بگذارید و با عشق‌زندگی‌تان حسابی تفریح کنید.

 

♎ مهر ♎

امروز فرصت خوبی برای شما است تا از منزل بیرون بروید و وقت خود را به ورزش یا تفریح‌های بیرون از منزل بگذرانید. نقشه‌های زیادی برای کسب ثروت و درآمد دارید، هیچ روزی به اندازه امروز برای به اجرا گذاشتن این نقشه‌ها مناسب نیست و مطمئن باشید نقشه‌هایتان عملی خواهد شد و به سود چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. یکی از دوستان نزدیک شما گرفتار مشکلی شده است و این مشکل حسابی شما را ناراحت خواهد کرد. زبان‌تندی دارید و اگر امروز مواظب گفته‌های‌تان نباشید، همسر یا عشق‌زندگی‌تان از دست شما آزرده‌خاطر خواهد شد. اهل شکست در زندگی نیستید و چیزی که بخواهید را به هر قیمتی که شده بدست می‌آورید، این روحیه را ادامه دهید و از موقعیت‌‌ها بهترین استفاده را ببرید. فردی قصد دارد آبرو و حیثیت شما را ببرد، در مقابل این رفتار کوتاه نیایید و ثابت کنید که آبروی خود را از سر راه نیاورده‌اید که به راحتی از بین برود.

 

 

♏  آبان ♏

مدت‌ها پیش به کسی پول قرض داده‌اید و امروز این فرد دِین خودش را به شما ادا می‌کند و مشکل مالی نخواهید داشت. اعضای خانواده نیازمند کمک شما هستند، امروز وقتی را برای رسیدگی به مشکلات آنها کنار بگذارید و ثابت کنید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌های زندگی کنارشان هستید. امروز کارهای زیادی روی سر شما تلنبار خواهد شد، اما سرشار از انرژی هستید و این کارها را بدون اینکه خم به ابرو بیاورید یکی‌پس‌از دیگری پشت‌سر خواهید گذاشت. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان مدتی است آن‌گونه که باید و شاید برای شما وقت نمی‌گذارد و از این رفتار حسابی ناراحت هستید، امروز این قضیه را با او درمیان بگذارید و دلیل کم‌محلی‌هایش را جویا شوید.

 

 

♐   آذر ♐

امروز سرحال و با نشاط از رختخواب بیرون آمده‌اید و به لحاظ سلامتی نیز کم و کسری ندارید، شادابی امروز را به فال نیک بگیرید و با دوستان بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران چشم به مال و منال شما دارد و امروز می‌خواهد چیزی را از شما سرقت کند، در نتیجه چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. انسان پرکار و تلاشگری هستید و همیشه تا دیروقت کار می‌کنید. این سبک‌زندگی زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، مقداری از فشار کاری‌تان را کاهش دهید و وقت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگذرانید. امروز از جانب یکی از دوستان هدیه‌ای خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی دریافت خواهید کرد. اهل کسب علم‌و‌دانش نیستید و این قضیه شما را در زندگی عقب انداخته است، امروز تصمیم بگیرید که با شرکت در کلاس‌های‌ آموزشی، علم‌و‌دانش بیشتری بدست آورید تا چیزی از همقطاران‌تان کم نداشته باشید. یکی از آشنایان بدون هماهنگی‌ قبلی به دیدار شما خواهد آمد و مجبور می‌شوید کارهای دیگر زندگی‌تان را کنار بگذارید و با این مهمان هم‌صحبتی کنید.

 

 

♑  دی ♑

به همان اندازه که نگران سلامت جسم‌تان هستید، به سلامت روح‌ و ذهن‌تان هم اهمیت بدهید تا درهای موفقیت یکی‌ پس‌از دیگری پیش‌روی شما باز شود. به فکر افزایش درآمد و سرمایه‌‌گذاری هستید اما نمی‌دانید پول‌تان را در چه تجارتی سرمایه‌گذاری کنید. امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و مستغلات است و با این فرصت پول‌تان را چند برابر کنید. یکی از دوستان نزدیک به شما مشاوره‌ای داده است و به رغم اینکه از این مشاوره مطمئن هستید، حرف این دوست را انجام ندهید چرا که ضرری پشت این مشاوره از چشم شما پنهان شده است. روز پرمشغله و شلوغی را در پیش دارید و در چنین روزهایی تا جایی که می‌توانید سعی کنید فشار کاری اعصاب‌ شما را خراب نکند و از کوره در نروید. همسر یا شریک‌زندگی‌تان اهمیت زیادی به مشکلات شما نمی‌دهد و احساس می‌کنید که یکه‌و‌تنها باید به نبرد با مشکلات بروید، این قضیه را با او درمیان بگذارید و به وی ثابت کنید که به توجه و کمک او نیاز دارید.

 

 

♒  بهمن ♒

دائم به خاطرات بد گذشته فکر می‌کنید و نگرانی‌های زیادی را از این بابت به خودتان تحمیل کرده‌اید. فراموش نکنید که گذشته‌ها گذشته است و به جای به‌یاد‌آوری خاطره‌های بد گذشته، به فکر روزهای خوش آینده باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و احتمال اینکه در معامله‌ای کلاه سر شما برود، بسیار است. انسان دست‌ و دلبازی هستید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما مواظب باشید که اطرافیان از سخاوتمندی شما سوء‌استفاده نکنند. خطایی از همسر یا عشق‌زندگی‌تان سر زده است، بر این خطا چشم بپوشید و به خاطر داشته باشید که بخشش از بزرگان است. انسان صبوری هستید و به رغم اینکه دستاورد مهمی در زندگی نداشته‌اید، همچنان با صبر و تلاش به آینده امیدوارید، مطمئن باشید تلاش شما بدون پاسخ نخواهد ماند و در نهایت صبر و زحمت شما به بار خواهد نشست. اوقات فراغت خود را به مراقبه یا کارهای مذهبی اختصاص دهید و از این طریق آرامش قلبی پیدا کنید.

 

 

♓ اسفند ♓

امروز فرصت‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری و تجارت در پیش‌روی شما است و دقیقاً نمی‌‌توانید بهترین فرصت را انتخاب کنید. کم‌خطرترین موقعیتی که برای سرمایه‌گذاری دارید را انتخاب کنید و جناب احتیاط را در معامله‌های مالی نگه دارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناخوشایندی را امروز به شما خواهد زد، این حرف‌ها را به دل نگیرید چرا که حرف‌ها در جای دیگری ریشه دارد و به جای مشاجره با عشق‌زندگی‌تان، ریشه این حرف‌ها را پیدا کنید. گاهی اوقات بیش از حد صحبت می‌کنید و امروز حرف‌ زدن زیاد شما در محل کار یا نزد همسایه‌ها، کار دست‌تان خواهد داد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,