♈  فروردین  ♈

انسان خیال‌پردازی هستید و به جای اینکه به نقشه‌های عملی و واقعی فکر کنید، همیشه در رویاپردازی به‌سر می‌برید و خواب و خیال را به واقعیت‌های زندگی ترجیح می‌دهید. این روحیه شما را به جایی نمی‌برد و از امروز تصمیم بگیرید که واقعیت را جایگزین رؤیاهای خود کنید و برنامه‌هایی براساس واقعیت برای آینده خود ترسیم نمایید. پولی از کسی طلب دارید اما تاکنون این طلب وصول نشده و به لحاظ مالی امروز به مشکل افتاده‌اید، این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز پول‌تان وصول می‌شود. امروز به منزل یکی از دوستان قدیمی خود دعوت هستید، این دعوت را با کمال‌میل قبول کنید و مطمئن باشید از چیزی که فکرش را بکنید بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. رازی در دل دارید و این راز را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان مخفی نگه داشته‌اید، امروز زمان خوبی است که پرده از این راز بردارید و عشق‌زندگی‌تان را در این راز شریک کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را شروع کرده‌اید و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید.

 

♉  اردیبهشت ♉

به فکر افزایش درآمد هستید اما نقشه‌ای برای سود بیشتر ندارید و کاری نمی‌کنید که دارایی‌های‌تان افزایش پیدا کند. امروز زمان خوبی است که جدی‌تر به افزایش درآمد فکر کنید و نقشه‌های عملی و اجرایی برای سودآوری و رونق تجارت خود طرح نمایید. اهمیت زیادی به پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این روحیه ایشان را از دست شما دلخور کرده است، در اولین فرصت از پدر و مادر یا بزرگان فامیل دلجویی کنید. امروز بعدازظهر مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و تمام برنامه‌های کاری‌تان را به هم می‌ریزد، اما فراموش نکنید که مهمان حبیب خدا است و خاطرتان جمع باشد که لحظه‌های خوشی را در کنار این مهمان سپری خواهید کرد. روز خوبی را برای عشق و عاشقی شروع کرده‌اید و در چنین روزی بهتر است دست عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و شب‌و‌روزی عاشقانه و سرشار از محبت را سپری نمایید.

 

♊  خرداد  ♊

انسان خنده‌رویی نیستید و با زمین و زمان دعوا دارید، این قضیه باعث شده تا دشمنان بیشتری نسبت به دوستان‌تان داشته باشید و با مشکلات زیادی روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است و از امروز با خودتان تصمیم بگیرید که با گشاده‌رویی و لبخند، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید و به فرد محبوبی در میان اطرافیان و اعضای خانواده تبدیل شوید. امروز خبر فرخنده‌ای از یکی از دوستان یا آشنایان به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و نشاط را پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال‌و‌حوصله چندانی ندارد، به ایشان فشار نیاورید و اجازه دهید گذر زمان، روحیه‌اش را بهتر کند. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش خواهد گذشت، بلکه با افراد مهمی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را در آینده فراهم خواهد کرد. ایده بکر و خلاقانه‌ای به ذهن شما خطور کرده است، این ایده را دست‌کم نگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید.

 

♋  تیر  ♋

اطرافیان توقع‌های بی‌جایی از شما دارند و این رویکرد باعث شده تا بار مسئولیت‌‌های شما روزبه‌روز سنگین‌تر شود. قبل از اینکه کمرتان زیر بار مسئولیت‌ها خم شود، به اطرافیان بفهمانید که توان و ظرفیت شما حد و اندازه‌ای دارد و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارند. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و امروز اگر مواظب دخل‌و‌خرج‌تان نباشید، حسابی ولخرجی می‌کنید. امروز ممکن است حرف یا عمل ناپسندی از شما سر بزند و این رفتار زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. در نتیجه تا می‌توانید روز را به آرامی به پایان برسانید و طوری رفتار کنید که آب در دل کسی تکان نخورد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما شده و به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنار‌تان راضی و خوشنود است. روحیه‌ای خلاق و مبتکرانه دارید، امروز زمان خوبی است که خلاقیت خود را به اطرافیان ثابت کنید و دستاوردهای جدیدی را به موفقیت‌های خود اضافه نمایید.

 

♌   مرداد   ♌

احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز با ارتقا مهارت‌ها و کسب علم‌و‌دانش، اهمیت بیشتری به خودتان بدهید و با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. امروز پولی از دست خواهید داد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که جای خالی این پول، زودتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید پُر می‌شود و نگرانی مالی نخواهید داشت. مدتی است که از دوستان قدیمی خبری ندارید، امروز زمان خوبی است که یادی از رفقای دیرینه بکنید و در کنار دوستان قدیمی، خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این روحیه را ادامه دهید و روزی توأم با خوشی و محبت را در کنار خانواده و عشق‌زندگی‌تان سپری کنید.

 

♍  شهریور ♍

قصد انجام کار مالی مهمی را دارید، اما روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید. در چنین شرایطی وسواس‌ بیشتری برای کارهای مالی داشته باشید و قبل از انجام هرگونه معامله یا عقدقرارداد، با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن ندارید، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و با شرکت در کارهای خیریه یا مراقبه و مدیتیشین، به لحاظ فکری و روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای پرکار آینده آماده کنید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید، از این مهمان پذیرایی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار ایشان سپری نمایید. انسان دقیق و نکته‌سنجی هستید، این روحیه امروز پیشرفت‌هایی را در محل‌کار یا منزل برای شما به دنبال دارد و همکاران یا اعضای خانواده از شما قدردانی می‌کنند.

 

♎ مهر ♎

امروز موعد انجام کار مهمی فرا رسیده‌است اما به لحاظ جسمی حال‌و‌روز خوشی ندارید و نمی‌خواهید این کار مهم را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم به هر قیمتی که شده این کار مهم را انجام دهید و اجازه ندهید اطرافیان شما را انسان بی‌‌ملاحظه‌ای قلمداد کنند. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و پولی برای خرید چیزی که مدت‌ها است قصد تهیه آن را داشتید، فراهم می‌شود. مشکلی در زندگی دارید و برای حل این مشکل چشم‌انتظار کمک دوستان یا آشنایان هستید، اما کسی به ندای کمک شما پاسخ نخواهد داد و مجبور می‌شوید این مشکل را به تنهایی از سر راه بردارید. امروز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که در کنار هم گشتی در بازار بزنید و حسابی خوش‌ بگذرانید. اما حجم‌ کارها به اندازه‌ای است که مجبور می‌شوید به عشق‌زندگی‌تان بدقولی کنید و قرار گشت‌و‌گذار را به آینده موکول نمایید. به مراسم عروسی یا تولدی دعوت هستید و در این مراسم به شما حسابی خوش خواهد گذشت، به شرط اینکه جانب احتیاط را نگه دارید و پرخوری نکنید.

 

♏  آبان ♏

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید و روحیه شکست‌ناپذیری دارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و مشکلات را یکی پس‌از‌دیگری از سر راه بردارید. پدر یا مادر یا یکی از اعضای خانواده به بستر بیماری افتاده و حال‌‌و‌روز خوبی ندارد. برای پرستاری از ایشان چیزی کم نگذارید و خرج و مخارج درمان وی را بر عهده بگیرید. روحیه‌ای مستبد دارید و همیشه می‌خواهید حرف‌تان را بر کرسی بنشانید. این وضعیت شما را به انسانی خودخواه در خانواده تبدیل کرده و کسی علاقه نشست‌و‌برخاست با شما را ندارد. قبل از اینکه به چهره منفوری در میان اعضای خانواده تبدیل شوید، خودخواهی را کنار بگذارید و اجازه دهید دیگر اعضای خانواده نیز سهمی در تصمیم‌های مهمی زندگی داشته باشند. مدتی است که می‌خواهید قسمتی از وقت خود را به انجام کار موردعلاقه‌تان اختصاص دهید. این فرصت امروز فراهم خواهد شد و از انجام کار دلخوا‌ه‌تان حسابی لذت ببرید.

 

♐   آذر ♐

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پول خوبی به دست‌تان می‌رسد. یکی از اعضای منزل نیاز به کمک شما دارد، هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به این فرد انجام دهید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه در کنارشان هستید. فردی که بدخواه شما است، برای شما نقشه‌های زیادی کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سؤال ببرد، امروز زمان مناسبی است که این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت کنید که اجازه نمی‌دهید کسی با آبرو و اعتبار شما بازی کند. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده و قصد دارد ثابت کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای منزل وجود دارد، این مشاجره را با آرامش و تدبیر خاتمه دهید و نگذارید میان اعضای خانواده اختلاف بیافتد.

 

♑  دی ♑

در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما اهل مراجعه به پزشک نیستید و می‌خواهید با خوددرمانی از شر این بیماری خلاص شوید، به خاطر داشته باشید که خوددرمانی دوای درد شما نیست و قبل از اینکه حال‌تان از چیزی که هست، بدتر شود. سری به پزشک بزنید و فرایند مداوای خود را تحت‌نظر دکتر آغاز کنید. زبان تندی دارید و اطرافیان از شر نیش‌و‌کنایه‌های شما در امان نیستند. قبل از اینکه این وضعیت احترام میان شما و اطرافیان را خدشه‌دار کند، بدخلقی و گفتار کنایه‌آمیز را کنار بگذارید و از دوستی و محبت با آشنایان سخن بگویید. اگر تاکنون عاشق‌ نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و با فردی ملاقات می‌کنید که در نگاه اول به او نرد عشق می‌بازید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کارهای خیریه و انسان‌دوستانه شرکت کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با کمک به دیگران، به آرامش روحی و ذهنی برسید.

 

♒  بهمن ♒

برنامه‌‌های زیادی برای موفقیت دارید اما به لحاظ مالی در مضیقه هستید و همیشه پول کم می‌آورید. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با صرفه‌جویی و پس‌انداز، اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و به لطف پولی که کنار می‌گذارید، موفقیت‌های بیشتری را در آینده برای خودتان فراهم کنید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم با افراد مهمی آشنا می‌شوید، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و با کمک این افراد درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. امروز خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد، اجازه ندهید این خبر روز شما را خراب کند و با فکر به چیزهای خوب و انجام کارهای موردعلاقه‌تان، این خبر ناخوشایند را در حاشیه قرار دهید. مدتی است که برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ نگرفته‌اید، امروز با خرید هدیه‌ای به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که همیشه به فکر وی هستید.

 

♓ اسفند ♓

اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید و امروز با انرژی و انگیزه از خواب بلند شده‌اید، به لطف این اعتماد‌به‌نفس، مشکلات را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید و روزی توأم با نشاط و شادابی را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی نیز روز بسیار خوبی انتظار شما را می‌کشد و با موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع‌ کنید و اجازه ندهید فرصت‌های سودآور از پیش چشم شما گذر کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، نفت به آتش این مشاجره نریزید و نگذارید احترام شما و اعضای خانواده از بین برود. مدت زیادی است که نقشه‌ای مهم را برای پیشرفت و ترقی در نظر دارید، اما تاکنون شرایطی برای اجرای این نقشه مهیا نشده است. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه است و مطمئن باشید کاری که امروز آغاز می‌کنید، در آینده به بار می‌نشیند و به لحاظ مالی و شغلی از همقطاران‌تان یک سروگردن بالاتر قرار خواهید گرفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,