♈  فروردین  ♈

امروز ممکن است ماجرایی عاطفی پیش رو داشته باشید، لطفا عجولانه تصمیم نگیرید. سعی کنید سنجیده عمل کنید و اجازه ندهید به راحتی تحت تاثیر دیگران قرار گیرید. به خودتان فرصت دهید. زمان به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بهتری بگیرید.

 

♉  اردیبهشت  ♉

امروز بیشتر مراقب سلامتی خود باشید. سعی کنید با قدم زدن و فعالیت‌های دیگر خود را از استرس و فشار‌های عصبیتان دور کنید زیرا این تنش‌های ذهنی اثرات منفی خود را بروز می‌دهد پس تا حد امکان آنها را کنترل کنید و بیشتر به خودتان اهمیت دهید. نگران نباشید؛ به زودی خبر‌های امیدوارکننده‌ای خواهید شنید که شما را خوشحال خواهد کرد.

 

♊  خرداد  ♊

سعی کنید امروز روی مسایل کاری و مالیتان بیشتر متمرکز باشید، وقت خود را کمتر هدر دهید و از برنامه‌ریزی‌های خود دور نمانید. به زودی تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد و به نتیجه دلخواهتان می‌رسید اما در این مسیر مایوس و نا‌امید نباشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را از رسیدن به هدفتان دلسرد کنند.

 

♋  تیر  ♋

احتمالا با یکی از بستگان دچار یک مشاجره سطحی خواهید شد. سعی کنید آرامش داشته باشید و خودتان کنترل اوضاع را در دست بگیرید، با بحث کردن کاری پیش نمی‌رود. حفظ روابطتان را در اولویت قرار داده و سعی کنید کسی را از خودتان نرنجانید.

 

♌  مرداد  ♌

بر سر دوراهی‌ای قرار دارید که ذهنتان را درگیر کرده و آشفته هستید. سعی کنید خیلی مساله را برای خود بزرگ و پیچیده نکنید و از کنار مشکلات عبور کنید. هرچه بیشتر مشکلی را سخت بگیرید، سخت‌تر خواهد شد. مشورت با اطرافیان قابل اعتماد می‌تواند به شما کمک کند.

 

♍  شهریور  ♍

مراقب باشید مهربانی و اعتماد زیاد کار دستتان ندهد. ممکن است پیشنهاد جدیدی به شما شود، لطفا کاملا سنجیده عمل کنید و بهتر است از روی احساسات تصمیم نگیرید. همه جوانب کار را در نظر گرفته و اگر ممکن است تصمیمات مهمتان را به روز دیگری موکول کنید.

 

♎  مهر  ♎

سعی کنید شجاع و ثابت قدم باشید. از این شاخه به آن شاخه پریدن شما را بیشتر سر در گم می‌کند، به خودتان و تصمیماتتان اعتماد کنید. ممکن است با فردی روبه‌رو شوید که شما را مایوس کند ولی شما هدفتان را درنظر بگیرید. هیچ تلاش و همتی بی‌نتیجه نمی‌ماند.

 

♏  آبان  ♏

با انسان‌هایی معاشرت کنید که الهام بخش شما باشند، افرادی که باعث پیشرفت شما بشوند. وقت خود را صرف افرادی نکنید که هیچ کمکی به بهبود زندگیتان نمی‌کنند. خود را به چالش بکشید، گاهی لازم است افراد جدیدی وارد زندگیتان شوند، بعضی افراد می‌توانند در سرنوشت شما اثرات مثبتی بگذارند.

 

♐  آذر  ♐

ممکن است با مشکل کوچک مالی رو‌به‌رو شوید. این مشکل موقتی است و جای نگرانی نیست. سعی کنید قانع‌تر باشید و سخت نگیرید. خوشبختی این نیست که مشکلی وجود نداشته باشد، بلکه این است که شما چطور مشکلاتتان را از سر راه بر می‌دارید.

 

♑  دی  ♑

احتمالا امروز دچار بحران روحی یا افسردگی موقت می‌شوید ولی نگران نباشید چون به زودی بر­­­طرف خواهد شد. بهتر است امروز را با دوستانتان وقت بگذرانید و در برنامه روزانه خود تنوع بیشتری ایجاد کنید. اگر می‌توانید امروز زیاد در خانه نمانید. این کار حال شما را بهتر خواهد کرد.

 

♒  بهمن  ♒

دچار یک سردرگمی شده‌اید و این موضوع شما را آزار می‌دهد. بهتر است برای خود هدف مشخصی داشته باشید و از آن پیروی کنید. این موضوع به زندگی شما جهت و ارزش می‌دهد و شما را از حالت سردرگمی در می‌آورد. ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا ارزش پیدا کنیم، نه به هر قیمتی زندگی کنیم.

 

♓  اسفند ♓

از لحظه‌های زندگی کمال استفاده را ببرید. این موقعیت‌ها ممکن است دیگر پیش نیاید. احتمالا پیشنهاد کاری به شما می‌شود، از کنار آن راحت عبور نکنید، بهتر است از افراد با تجربه کمک بگیرید زیرا راهنمایی‌های آنها به شما کمک زیادی می‌کند.

انواع فال و طالع بینی

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,