♈  فروردین  ♈

امروز در شرایطی قرار می گیرید که باید در جمع باشید و در دورهمی ها شرکت کنید اما امروز از جمله روز هایی است که بیشتر دوست دارید تنها باشید واحتمالا این مساله شما را ناراحت خواهد کرد. ولی نمی خواهید چیزی را از دست بدهید و درمانده شده اید. بهتر است مدتی بیرون بروید و دوباره برگردید. تا وقتی که برگردید از این جمعیت کاسته می شود. شما از رئیس بودن خوشتان می آید و امروز شانس آن را دارید که موقعیتی را که دوست دارید بدست آورید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز از سوی یک دوست، همکار، یا عشقتان یک تماس تلفنی غیرمنتظره دریافت می کنید. این فرد با موقعیت بدی روبرو شده است و باید روی بهبود شرایط تمرکز کند. شما به او پیشنهاد کمک می کنید و هر کاری که می توانید برایش انجام دهید زیرا او به حمایت شما نیاز دارد. اگر اخیراً در رابطه ای عالی قرار گرفته اید و به همان سرعت هم اشتیاقتان فروکش کرده است، روحیه خود را نبازید. شما موقتاً دوری می گزینید، ولی این دوام زیادی ندارد. یکی از شما باید کوتاه بیاید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز از سوی دوست یا آشنایی که مدتهاست او را ندیده اید خبری دریافت می کنید. این خبر ممکن است شنیدن خبر ازدواج و یا مهاجرت او باشد، هر چه که هست خبر ناراحت کننده ای نیست. امروز شما و خانواده تان تلاش خود را می کنید تا خانه را برای پذیرایی از مهمان مرتب کنید. شما از دیدن فردی که قرار است به ملاقات شما بیاید خوشحال می شوید. اگر به نظر می رسد که موانعی هست که نمی گذارد با عشقتان ارتباط برقرار کنید، زیاد نگران نشوید. برای تصحیح این موقعیت می توانید کارهای زیادی بکنید. باید اولین قدم را برای شروع صحبت بردارید و حداقل کمی کوتاه بیایید. بعد از آن دیگر لازم نیست کار زیادی بکنید، زیرا همه چیز خود به خود روی روال می افتد.

 

♋   تیر  ♋

امروز ممکن است از طرف فردی از شما تقاضای کمک شود که چندان به او اعتمادی ندارید، پس بهتر است ریسک نکنید و همه جوانب را در نظز بگیرید. شما نمی توانید از پس همه چیز بربیایید، پس کمی به خودتان آسان بگیرید. آرام باشید و یکی یکی به موضوعات رسیدگی کنید و شوخ طبعی خود را حفظ کنید. هیچ مشکلی انقدر سخت نیست که نتوانید از پس آن برآیید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز روز مناسبی برای ریسک کردن نیست پس بهتر است در معامله و خرید کردن بسیار محتاط باشید. سعی کنید با افرادی که قابل اعتماد هستند مشورت کنید و واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید. بهتر است بجای عصبانی شدن، راه حل هایی بیابید. امروز روابط عاطفی برای شما کمی شور و هیجانش را از دست می دهد. شاید شما دو نفر اخیراً با هم مشاجره کرده اید و مطمئن نیستید چطور می توانید آشتی کنید. صحبت کردن برایتان سخت است و شما می توانید خودتان قدم اول را بردارید و حس نیت خود را نشان دهید

 

♍   شهریور  ♍

وقت خود را با افرادی که به شما انرژی منفی می‌دهند و باعث ناراحتی شما می‌شوند هدر ندهید و سعی کنید اطراف خود را با دوستانی که حالتان را بهتر می‌کنند و باعث شادی شما می‌شوند بگذرانید؛ اکنون وقت آن رسیده است که تغییرات مثبتی برای بهبود زندگی خود ایجاد کنید.

 

♎   مهر  ♎

یک کینه قدیمی که از فردی در دل دارید ممکن است اثراتی از خود در زندگیتان بروز دهد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است هر کینه‌ای از فردی در دل دارید آن‌را کنار بگذارید چرا این که این افکار منفی و احساسات بد باعث می‌شود نتوانید روی موضوعات مهم زندگی متمرکز باشید.

 

♏   آبان   ♏

امروز می‌تواند برای شما روز پر باری باشد و نتایج خوبی برایتان همراه داشته باشد پس بهتر است از روزتان نهایت استفاده را ببرید و کارهای نیمه تمامتان را تمام کنید زیرا امروز می‌توانید از تلاش‌هایتان ثمره فوق‌العاده‌ای بگیرید.

 

♐   آذر ♐

بهتر است به فکرکسب تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی در زندگی خود باشید و زندگی خود را از حالت یکنواخت خارج کنید زیرا عمر مثل باد در حال گذر است و چیزی که می‌مانند اوقات خوش و هیجان انگیز زندگی است پس توصیه می‌شود این اوقات خوش را با سفر و تفریحات مختلف برای خودتان بسازید.

 

♑   دی  ♑

امروز می‌تواند برای شما روز پر باری باشد و نتایج خوبی برایتان همراه داشته باشد پس بهتر است از روزتان نهایت استفاده را ببرید و کارهای نیمه تمامتان را تمام کنید زیرا امروز می‌توانید از تلاش‌هایتان ثمره فوق‌العاده‌ای بگیرید.

 

♒   بهمن   ♒

برای شما این احتمال وجود دارد که سفری پیش رو داشته باشید، به احتمال زیاد این سفر تفریحی باشد ولی می‌توانید از این مسافرت سود اقتصادی هم ببرید پس حواستان را جمع کنید زیرا این سفر موقعیت خوبی است که هم تفریح خوبی داشته باشید و هم از نظر اقتصادی سود ببرید.

 

♓   اسفند   ♓

اگر مقدور بود، بهتر است بیرون بروید زیرا روز خوبی برای این کار است. همچنین روز بسیار خوبی برای ورزش در هوای آزاد است. با خودتان کتابی هم ببرید و افکارتان را جمع و جور کنید. امروز باید تلاش هایی صورت دهید و رابطه خود را بهتر کنید و مشکلات را از بین ببرید. شاید یادتان نیاید که شما و عشقتان چرا دعوا کرده اید، ولی باید شروع به صحبت با هم نمایید. حتی اگر برداشتن قدم اول برایتان سخت است، ولی ارزش تلاش را دارد. هر دوی شما تمایل زیادی به با هم بودن دارید. در چهار هفته آینده، باید انتظار داشته باشید که مسائل کاری شما به نقطه ای حیاتی و بحرانی برسد. نقشه هایی که در شش ماه گذشته کشیده بودید، در حال به ثمر رسیدن هستند. حالا زمان ارزیابی موقعیت و انجام تعدیلات لازم است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,