♈  فروردین  ♈

روز بسیار خوبی برای ایده پردازی و تصمیم گیری است. آن شهامتی که برای قدم گذاشتن در مسیر خواسته های خود نیاز داشتید را امروز به دست می آورید. اگر افکارتان واضح نیستند و هنوز لازم است در مورد آنها بیشتر تحقیق و بررسی کنید، این کار را انجام دهید. این ایده ها در آینده به شما کمک می کند تا پله های پیشرفت را سپری کنید. اجازه ندهید ترس و عدم امنیت شما را عقب نگهدارد. امروز شاید رابطه میان شما و فرد موردعلاقه تان چندان واضح نباشد. نمی دانید چه اتفاقی در حال روی دادن است. اما نباید نگران باشید. همه چیز خوب است و فقط کمی دیدگاه ما دچار خدشه شده که مقطعی است.­­

 

♉   اردیبهشت  ♉

می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. هر ایده خوبی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. اگر قرار است با فرد دلخواهتان بیرون بروید، منتظر غیرمنتظره ها باشید. امروز انرژی ها به گونه ای است که هیچ اتفاقی بعید به نظر نمی رسد. حتی این فرصت را دارید تا با دوستان جدید و جالبی آشنا شوید.

 

♊   خرداد   ♊

احساسات و ارزش های متفاوتی در زندگی امروز شما پدیدار می شوند. ارتباط برقرار کردن با این حس های درونی دید تازه ای به شما می بخشد و می توانید آینده نگری بسیار خوبی داشته باشید. شاید بهتر باشد امروز زمانی را با خود تنها باشید و به خواسته ها و نیازهای خود توجه کنید. ببینید چگونه می توانید در مسیر موفقیت های بیشتر گام بردارید. هر ایده ای به ذهنتان رسید، یادداشت کنید. امروز باید با احتیاط کامل در مورد مسایل عاطفی و عاشقانه تصمیم گیری کنید. باید از تجربیات پیشین خود در رابطه کنونی بهره بگیرید و اگر مسیری را اشتباه رفته بودید، دوباره آن را تکرار نکنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز بسیار فعال و پرانرژی خواهید بود. این مساله باعث می شود تا سلامت عمومی بدن خود را حفظ کنید. اگر جزو افرادی هستید که دائما پشت میز نشسته اید، شاید خوب باشد از انرژی های امروز برای انجام ورزش یا تفریحات پرهیجان استفاده کنید. فعالیت های جسمی باعث کاهش استرس می شوند و می تواند حال بهتری داشته باشید. امروز دوست دارید یک عشق رویایی را تجربه کنید. با این فکر همین که فردی را می بینید که با ایده‌آل های شما جور است، بسیار خوشحال خواهید شد. شما با هم می توانید لحظه های جالب و دوست داشتنی را تجربه کنید.

 

♌   مرداد   ♌

آیا فردی در زندگی شما هست که مدام به ذهنتان هجوم می آورد؟ شاید بهترین زمان برای با هم بودن همین امروز باشد. اگر دست روی دست بگذارید و کاری انجام ندهید، ممکن است او را از دست بدهید و بعدها برای آن ناراحتی بسیاری را باید تحمل کنید. تا فرصت هست از طریق ایمیل، نامه یا تلفن با او ارتباط برقرار کنید و در مورد علاقه تان به آشنایی با او برایش بگویید. انرژی های امروز به گونه ای هستند که اجازه نمی دهند تا انتخاب نادرستی داشته باشید. فرصت هایی که برای آشنایی با افراد جدید دارید را قدر بدانید و با هم بیرون بروید و حرف بزنید. همه اتفاق ها بسیار سریع و ساده روی خواهند داد.

 

♍   شهریور  ♍

امروز بحث کردن را بسیار دوست دارید. اگر مراقب نباشید، ممکن است برای خود دردسر درست کنید. اگر برایتان مشکل پیش آمد، عاقلانه ترین راه این است که خود را از آن بحث و مشاجره بیرون بکشید. وقتی در این شرایط قرار می گیرید، مخصوصا در مورد دونفری که بسیار برای آنها ارزش و احترام قایل هستید، باید بدانید نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت و مقصر اصلی نیز شما هستید. پیش از اینکه بخواهید وارد یک رابطه عاشقانه بشوید، باید همه جوانب آن را بسنجید. یا در مکالمه های دونفره خود شاید برایتان سخت باشد تا واقعیت را از اشتباه تشخیص دهید. اما به طور کلی، از رابطه عاشقانه خود لذت ببرید

 

 

♎   مهر  ♎

امروز بیش از هر روز دیگری حساس و شکاک هستید. نمی توانید به درستی تصمیم گیری کنید. اگر کسی شما را متهم می کند که صداقت ندارید، این هشداری است تا در غم و ناراحتی های بیشتر گرفتار نشوید. اگر او دیرباور است یا حرف های شما را قبول نمی کند، بهانه خوبی برای فاصله گرفتن از او است. به خود سخت نگیرید و فرصت های زندگی را از دست ندهید. امروز در رابطه عاشقانه خود می توانید تجربه های شاد و هیجان‌انگیزی داشته باشید. هر دو شما می توانید آزادی را در کنار هم تجربه کنید. البته برای این منظور ، باید نگاه خود را تغییر دهید و هر دو به روشی متفاوت و با هم تفریح کنید. تجربه های جدید در زندگی دونفره شما، شادی بسیاری به همراه خواهد داشت.

 

♏   آبان   ♏

به رویاهای خود فکر کنید. امروز همه انرژی های فضا در اختیار شما هستند تا برای آینده و زندگی خود برنامه ریزی کنید. حتی می توانید با اتخاذ تصمیمات درست و منطقی زندگی را به سمت بهتر شدن هدایت کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. به طور مثال، اگر دوست دارید رابطه عاشقانه خوبی داشته باشید، نباید رابطه کنونی را تمام کنید. با ایجاد تغییرات و داشتن اعتماد به نفس به سمت آرزوهایتان پیش بروید. اگر در رابطه عاطفی خود عاقلانه رفتار نکنید، دچار مشکل خواهید شد.

 

♐   آذر ♐

امروز موقعیت مناسبی برای شما است که تجربه های جدیدی کسب کنید و دیدگاه های تازه ای نسبت به زندگی پیدا کنید اما کاملا مراقب باشید و هوشیارانه عمل کنید. در ضمن امروز ممکن است از شما درخواست کمکی شود که شما را در مضیقه قرار خواهد داد اگر به سختی می افتید خیلی راحت از کنار این مساله بگذرید و خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

 

♑   دی  ♑

امروز بهتر است به مسایل فکری و جسمی خود توجه بیشتری نشان دهید. از ذات سخت‌کوش خود کمک بگیرید تا بتوانید در مسیر درست زندگی قرار بگیرید. اگر از نظر فکری آرامش نداشته باشید، روی جسم شما هم تاثیر منفی خواهد داشت و صدمه می بینید. به طور مثال، شاید گرفتار چاقی مفرط، اعتیاد یا افسردگی شوید. بسیار مراقب خود باشید و مسایل زندگی را با دید دیگر و بهتر ببینید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز زمان مناسبی برای فکر کردن به مسایل مالی است. اگر درآمد بالایی ندارید نباید به فکر هدیه ها و وسایل گران قیمت باشید زیرا در آینده می تواند به ضرر شما تمام شود. بهتر است عادت های مالی خود را تغییر دهید و برای داشته هایتان درست و منطقی برنامه ریزی کنید. شاید در رابطه عاطفی خود هیچ هیجان یا رویداد خاصی را تجربه نکنید اما بدانید که زندگی همیشه سوپرایزهایی دارد که باعث خوشحالی می شود. منتظر رویدادهای خوب باشید.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید امروز برای  تصمیم گیری خیلی عجول نباشید  و کاملا دقت کنید، تمام جوانب را در نظر بگیرید و  همه کارهایی که باید انجام دهید را فهرست کنید و برای آنها اولویت تعیین کنید، برایشان برنامه ریزی کنید و در مسیر تحقق آنها به جلو پیش بروید. در مورد مسایل خانوادگی و روابط خود نیز از فرصت ها به سمت بهبود اوضاع کمک بگیرید. شاید بد نباشد به رابطه عاطفی خود کمی چاشنی هیجان اضافه کنید. لازم نیست حتما بیرون بروید و پول خرج کنید. در خانه و در کنار هم می توانید با حرف و برنامه ریزی برای آینده لحظه های خوبی با هم داشته باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,