♈   فروردین  ♈

گاهی روابط شما شبیه به آهنربا می شوند و وقتی می خواهید به طرف مقابلتان نزدیک شوید او از شما فرار می کند و وقتی از او فاصله می گیرید به سمت شما می دود و می خواهد در زندگیتان باشد. طبیعت انسان بسیار پیچیده و گاهی تقریبا غیر قابل درک است. در حال حاضر شما به احتمال زیاد سعی دارید از طرف مقابلتان فاصله بگیرید. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد تا ببینید کدام یک از جنبه های وجودتان این اثر آهنربایی را ایجاد می کنند. یک تماس غیر منتظره از جانب شخصی که اصلا انتظار ندارید خبرهای خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت، پس حواستان به تلفن همراهتان باشد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما دارید وارد دوره ای همراه با شک و تردید می شوید، به ویژه زمانی که پای روابط عاطفی تان در میان باشد. شما دوست دارید روابط و احساساتتان واضح و مشخص باشند و هیچ نقطه ی مبهمی در آنها وجود نداشته باشد. در چند روز آینده فکر کردن به رابطه ی عاطفیتان وقت زیادی از شما خواهد گرفت. اینکه آیا شخص درستی را انتخاب کرده اید؟ آیا احساسات او واقعی هستند؟ آیا بدون او هم می توانید زندگی کنید؟ دو ماه آینده جواب تمام این سوال ها را برای شما مشخص خواهد کرد. این نکته ی مهم را فراموش نکنید که هیچ کس کامل و بدون ایراد نیست، مثل خودتان که کامل و بی عیب و نقص نیستید!

 

♊   خرداد   ♊

شما در تمام یک ماه گذشته در برقراری ارتباط با آنهایی که از همه به شما نزدیک تر هستند هم با مشکل دچار بوده اید. این شرایط چیزی نیست که باعث نگرانی شود، اما با این حال ممکن است تعادل زندگی شما را بهم بریزد. امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای حل تنش ها و مشکلات موجود بین شما و عزیزانتان باشد. از اینکه احساسات خود را با آنها در میان بگذارید هراسی نداشته باشید. صداقت همیشه بهترین سیاست است، آنها را هم تشویق کنید که با شما صادق باشند. شاید قصد رفتن به جایی را داشته باشید و به خاطر ترافیک دیر به محل مورد نظرتان برسید، به اعصاب خود مسلط باشید، چیز زیادی را از دست نخواهید داد!

 

♋   تیر  ♋

شما حاضرید تمام دارایی ها و وجودتان را برای کسی که دوست دارید بدهید، اما امروز می تواند این واقعیت را به شما ثابت کند که چنین رفتاری منطقی نیست. شما باید متوجه باشید که در یک رابطه ی سالم هر دو طرف باید به یک اندازه از خود مایه بگذارند، در غیر این صورت این رابطه فقط توان و انرژی شما را خواهد گرفت و در مقابل هم چیزی به شما نخواهد داد. امروز خودخواه باشید! برای یک بار هم که شده است فقط به خودتان فکر کنید و هر کاری را که می کنید فقط برای خودتان بکنید! دیدار با یکی از دوستان قدیمیتان خاطراتی را در ذهن شما زنده خواهد کرد که شما را به فکر شروع دوباره برخی از فعالیت هایی که از زندگیتان خط زده اید خواهد انداخت.

 

♌   مرداد   ♌

شما افق های جدیدی را پیش روی خود می بینید. شاید تغییراتی که این اواخر داشته اند در زندگی شما به وجود می آمده اند هنوز به مرحله ی تکامل نرسیده باشند و هنوز به شدت درگیر این تغییرات باشید و حتی نتوانید خودتان را به راحتی با آنها هماهنگ کنید. برای اینکه این تحول تکمیل شود باید اهداف خود و انتظاراتی که از زندگی دارید را یک بار دیگر تعریف کنید. امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای فکر کردن به اهداف و خواسته هایتان باشد. روابط عاطفی شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به رسیدگی شما نیاز دارند. کار، روابط خانوادگی، فرزندان و خیلی چیزهای دیگر باعث شده اند این اواخر کمتر به عشقتان توجه کنید.

 

♍   شهریور  ♍

شما نیازهای عاطفی خود را از دیگران مخفی نگه می دارید و این اصلا برایتان خوب نیست. شما باید حداقل یک نفر را داشته باشید که آنقدر مورد اعتمادتان باشد که بتوانید با خیال راحت در مورد احساسات خود با او صحبت کنید. امروز به ویژه اگر یک رابطه ی عاطفی جدید را به تازگی شروع کرده باشید، فرصت بسیار خوبی است تا با شخصی که دوست دارید در مورد خواسته ها و انتظاراتی که از رابطه تان دارید صحبت کنید. این کار به نفع هر دو طرف خواهد بود و در وقت و انرژی شما صرفه جویی قابل توجهی خواهد کرد. حتی اگر در یک رابطه ی اشتباه باشید هم این کار خدمت بزرگی به شما خواهد کرد و به واقعیت ها پی خواهید برد!

 

♎   مهر  ♎

امروز شاید در فکر این باشید که برخی ارزش های معنوی و اجتماعی را که در روابط عاطفی و اجتماعی شما مشکلاتی را به وجود آورده اند از زندگی خود حذف کنید. شاید پیش از این خودتان این موانع را سر راه خودتان و دیگران علم کرده باشید و در آرامش به درگیری دیگران با آنها نشسته باشید، اما حالا تصمیم گرفته اید که یک بار برای همیشه خودتان را از شر آنها خلاص کنید. با این همه باید دقت و احتیاط کافی داشته باشید تا مبادا به حریم شخصی دیگران و به ویژه آنهایی که به شما از همه نزدیکتر و برایتان از همه مهم تر هستند بی احترامی کنید. انتظار نداشته باشید که همه به اندازه ی شما روشن فکر باشند!

 

♏   آبان   ♏

اطرافیان شما گاهی در درک کارها و تصمیمات شما و اینکه چکار می خواهید بکنید و چه هدفی دارید با مشکل مواجه می شوند. شما امروز هم در دنیایی خیالی زندگی می کنید که با دنیای واقعی فرسنگ ها فاصله دارد. اگر تصمیم بگیرید در خانه بمانید و امروزتان را در فضای امن خانه و بدون درگیر شدن با دنیای بیرون بگذرانید هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، اما اگر باید حتما از خانه بیرون رفته و به محل کارتان بروید سعی کنید در برخوردهایتان با دیگران برخوردی کاملا واضح، صریح و قابل درک داشته باشید. اگر این کار را نکنید ممکن است دیگران به اشتباه فکر کنند پیشنهادهای آنها را که شاید چندان به نفع شما نباشند، پذیرفته اید.

 

♐   آذر ♐

شما در چند روز آینده با تردیدهای زیادی دست به گریبان خواهید بود. به نفعتان است که در این دوره ی همراه با تردید و نگرانی تصمیم های مهمی در مورد زندگی و آینده ی خود نگیرید و صبر کنید تا این دوره بگذرد. شاید در زندگی شخص یا حرفه ایتان پیشنهادهایی به شما بشود که تعهدات بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت، اما شما بی آنکه دلیل واقعیتان را بدانید احساس می کنید که فعلا باید دست نگه دارید و این کار واقعا به نفعتان خواهد بود. اگر کمی دست نگه دارید هم به دلیل تردید خود پی خواهید برد و هم جواب سوال هایتان را پیدا خواهید کرد و بهترین تصمیم ممکن را خواهید گرفت.

 

♑   دی  ♑

در واقع شما خیلی مسائل را به دل می گیرید و این برایتان عذاب آور است. در هر صورت، باید سعی کنید دقت کنید و ببینید که اطرافیان شما چه می خواهند و باید نسبت به نیازهای دیگران حساسیت داشته باشید. این حساسیت را باید هم در روابط رمانتیک و هم در کسب و کار داشته باشید. نترسید و از مهارت های خود استفاده کنید. احساسات و عواطف شما هر روز متفاوت هستند و با انرژی امروز کائنات این در رابطه فعلی شما هم صادق است. ولی هر دوی شما باید به عمق احساسات و رابطه خود مراجعه کنید تا ببینید که برای این رابطه چه کارهایی می توانید بکنید. بهتر است که صادق باشید و بهم راستش را بگوئید

 

♒   بهمن   ♒

امروز به احتمال زیاد تصمیم بگیرید یک قدم به عقب برداشته و از دور نگاهی به روابط خود انداخته و آنها را مورد بررسی قرار دهید. دفترچه تلفن شما پر از اسم های مختلف است و تلفن همراهتان مدام زیر رگبار پیام های پشت سر هم گروه ها و افراد مختلف است، با این همه بیشتر وقت ها احساس تنهایی می کنید و این واقعا خنده دار به نظر می رسد. وقت آن فرا رسیده است که خودتان را از شر روابط سطحی که هیچ نفعی به حال شما ندارند و فقط وقت و انرژیتان را هدر می دهند رها کنید تا بتوانید روی روابطی که برایتان اهمیت بیشتری دارند تمرکز کرده و به آنها عمق بیشتری ببخشید.

 

♓   اسفند   ♓

شما این اواخر به شدت با گذشته خود و خاطرات مربوط به آن درگیر بوده اید، اما در شرایط موجود این درگیری به نفعتان است چون به شما کمک خواهد کرد تا از شر خاطرات آزاردهنده ی گذشته رها شوید. شاید فکر زنده کردن یک رابطه ی عاطفی که مدت ها پیش تمام شده است به سرتان بزند، اما باید این را در نظر داشته باشید که شما تخت تأثیر شرایط کیهانی موجود کمی رمانتیک شده اید و ممکن است تصمیم هایی بگیرید که زیاد منطقی نیستند و در واقعیت آثار منفی آنها بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید. هر چیز ناخوشایندی که به گذشته تان مربوط می شود را از زندگی تان خط بزنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: ,