♈فروردین♈

در سال جدید بهتر است دید خود را نسبت به زندگی محدود نکنید، محدودیت‌هایی که شما برای خودتان ایجاد می‌کنید فرصت‌های پیش رو را از شما می‌گیرند. این شما هستید که تعیین می‌کنید چه کسانی در اطرافتان باشند پس دوستانتان را با دقت انتخاب کنید. امسال به هیچ‌وجه در را به روی ناامیدی باز نکنید. امروز روز دلپذیری برای شما خواهد بود.

 

♉ اردیبهشت ♉

امروز بعد از مدت‌ها به نتیجه دلخواهتان می‌رسید. دلیل کسب این نتیجه فقط  پایداری و استقامت  و پشتکار شما بوده است  خوشبختانه متوجه شده‌اید رمز موفقیت در تمام امور تلاش و صبوری است. البته شما هم به‌راحتی تن به شکست خوردن نمی‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید به آنها برسید؛ اگر اکنون پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

 

♊ خرداد ♊

قطعاا تاکنون متوجه شده‌اید که حس ششم بسیار قوی ای دارید. بهتر است این حس را امروز جدی‌تر بگیرید. شما می‌توانید با تکیه‌بر این حس تا حدود زیادی درست را از غلط  تشخیص دهید. خوب است بدانید اطرافیان همیشه مهربانی و روی خوش شما را ستایش می‌کنند.

 

♋ تیر ♋

این روزها مسیر دشواری را طی می‌کنید  ولی باید در نظر داشته باشید  یک کرم پیش از پروانه شدن اول به‌عنوان یک کرم شفیره زندگی می‌کند پس صبوری قطعا شما را به بهترین نتایج می‌رساند. امروز دستی که انتظارش را داشتید به سمت شما دراز می‌شود.

 

♌ مرداد ♌

عشق چیزی نیست که بشود پنهانش کرد. وقت آن رسیده که در ملاقات امروز پرده از راز خود بردارید و به عشقی که مدت‌ها در دل دارید اعتراف کنید. مطمئن باشد چیزی را از دست نخواهید داد. در بدترین شرایط ممکن باری از روی شانه شما برداشته خواهد شد.

 

♍ شهریور ♍

شما این روزها اصلا حواستان به دخل خرجتان نیست. درست است که این روزها به لحاظ مالی شرایط خوبی را می‌گذرانید اما کمی آینده‌نگری به نفعتان است.با توجه به آنکه غرور شما در شرایط دشوار اجازه کمک خواستون از دیگران را به شما نمی‌دهد.

 

♎ مهر ♎

متاسفانه شما خیلی زود در شرایط امن کمک دیگران را از یاد می‌برید و حتی ممکن است ارتباطتان را با دوستانتان قطع کنید. شاید در سن و سال جوانی بتوانید با  همین شرایط زندگی کنید .ولی دائما روزگار به این شکل باقی نمی‌ماند. بهتر راجع به تصمیم امروزتان بیشتر فکر کنید. همان‌طور که جناب سعدی گفته‌اند« چو به گشتی طبیب از خود میازار/ چراغ از بهر تاریکی نگه‌دار»

 

♏ آبان ♏

پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاش‌هایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به‌سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کارکنید، نباشید.

 

♐ آذر ♐

شما امروز نمی‌توانید آن کارهایی که می‌دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی‌دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می‌گوید که موقعیتی را ازدست‌داده‌اید و این موضوع باعث انگیزه شما می‌شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما درحالی‌که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می‌کنید که شمارا به مسیر جدید هدایت می‌کنند، گنجینه گران‌بهایی در دست خواهید داشت. اما بعدازاین شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

 

♑ دی ♑

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

♒ بهمن ♒

تغییر حالت‌های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

 

♓ اسفند ♓

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه‌بافی بر شعور عادی‌تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند در سال جدید شمارا به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امسال ممکن است شمارا از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن‌تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتمادبه‌نفستان افزایش یابد

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,