♈   فروردین  ♈

امروز با خیال راحت در خانه می نشینید و پای خود را روی پایتان می اندازید و همه مشکلات و نگرانی هایتان را دور می ریزید. امروز می توانید بالای منبر بروید و افرادی که به حرف های شما گوش می کنند را نصیحت کنید. مشکلاتی که در رابطه عاشقانه خود داشته اید نیز برطرف خواهند شد. ماه ها است برای ایجاد تغییرات در وجود خود در تلاش هستید و این خوشحالی و آسایش واقعا لایق شما است. امروز به دو روش می توانید رفتار کنید: یا بی تفاوت باشید و انگار کنید هیچ اتفاقی نیفتاده است. یا با مسایلی که موجب ناراحتی شما می شوند برخورد کنید. اما بهترین روش این است که با فرد مورد علاقه خود صحبت کنید تا سوتفاهمات برطرف شوند.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز از اینکه دو نفر را با هم آشنا می کنید بسیار خوشحال و سرحال خواهید شد. اما در انتهای روز، خودتان تنها و بی یار می مانید. امروز بد نیست کمی گوشه گیر و منزوی باشید اگرچه لازم نیست حتما این گونه باشید اما با این حالت خود حالتان بهتر خواهد بود. امروز شاید تمایل داشته باشید با نامزد یا شریک عاطفی خود در مورد مشکلات موجود حرف بزنید، اما عاقلانه این است که خیلی موضوع را ادامه ندهید تا به دعوا منتهی نشود. بهتر این است صحبت ها را برای زمانی بگذارید که هر دو آرام تر و خونسردتر هستید.

 

♊   خرداد   ♊

گاهی برخی از دوستان به قدری خوب هستند که از فامیل بیشتر می شود روی آنها حساب کرد. دوستان شما هم این گونه هستند. می توانید رابطه عمیق تر با آنها برقرار کنید. آنها دوست دارند همه جانبه به شما کمک کنند، چرا از این مساله فرار می کنید. امروز متوجه استعدادهای خود برای برقراری دوستی های عمیق خواهید شد. امروز برایتان سخت است تا از واکنش های دوست نزدیک خود سر در بیاورید. با نگاه به صورت او نمی توانید تشخیص دهید چه در مغز او می گذرد. در واقع رابطه بین شما دو نفر امروز در غباری از درک نکردن ها قرار دارد. اما مطمئن باشید این حالت خیلی دوام نخواهد داشت.

 

♋   تیر  ♋

امروز می توانید با موفقیت از همه مشکلات عبور کنید و ناراحتی ها را پشت سر بگذارید. وارد فاز آرامش می شوید و می توانید همه کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برسانید. زندگی آینده شما مملو از خوشحالی و خوشبختی است. از این دوره استراحت و شادی نهایت استفاده را ببرید زیرا ممکن است پس از آن مجبور باشید برای تحقق اهداف خود سخت تلاش کنید. اگر شریک عاطفی شما دنبال بهانه ای بود تا بی جهت دعوا درست کند، سعی کنید آرام باشید و همه مسایل را به طور شفاف برای او توضیح دهید. هر چه امروز بین شما پیش بیاید خیلی زود از بین خواهد رفت و هر دو آن را فراموش می کنید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز به طور کلی خوب و خوشایند است و جوی مثبت را تجربه خواهید کرد. تمایل دارید محیط اطراف خود را تغییر دهید و به همین دلیل به مکان های جدید می روید. چرا برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی نمی کنید. همه نشانه ها حکایت از لحظه های خوش دارند. اگر به خود استراحت ندهید، در وضعیت نرمال و همیشگی خود باقی خواهید ماند. امروز باید همه انرژی خود را بگذارید و مشکل شریک عاطفی خود را برطرف کنید. اگر واقعا او را دوست دارید، باید با همه انرژی در جهت بهبود اوضاع تلاش کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز بیشتر زمان خود را به فکر و تامل در مورد مسایل مختلف سپری خواهید کرد. امروز توجه و دنبال کردن آرزوهای اطرافیان برایتان بسیار جالب خواهد بود و آنها را در حال تلاش همچون کاریکاتورهای متحرکی می بینید که همه روز سرگرمتان می کند. بد نیست گاهی این حس را تجربه کنید و آن را تکرار کنید. امروز می توانید برای مشکلی که در رابطه کنونی خود پیدا کرده اید راهکار پیدا کنید. البته به جای اینکه اخم کنید و با داد بخواهید به نتیجه برسید، باید تلاش کنید تا حوصله و آرامش آن را فیصله دهید.

 

♎   مهر  ♎

روزی را در پیش دارید که توجه یا درکی که مدت های طولانی منتظر آن بوده اید را بالاخره به دست خواهید آورد. مشکلات چند روز اخیر برطرف خواهند شد و می توانید آرامش را با همه وجود درک کنید. افرادی که همیشه از شما بدگویی می کردند، امروز تحسینتان خواهند کرد. از اینکه حالتان با خودتان خوب باشد، خجالت نکشید. امروز شاید دوست داشته باشید بیشتر زمان خود را در رختخواب سپری کنید. البته در کنار این حس تنبلی، از اینکه اطرافتان به هم ریخته و نامرتب است نیز ناراحت هستید. این حس تضاد شما را ناراحت می کند. شاید با حرف زدن یا بودن در کنار فرد موردعلاقه تان بتوانید آرامش خود را به دست بیاورید.

♏   آبان   ♏

امروز بسیار تمایل دارید به عقب نگاه کنید و ببینید چه مسیری را در زندگی طی کرده اید و چه حوادثی را پشت سر گذاشته اید. اما بهتر است به آینده فکر کنید و برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر در آینده، برنامه ریزی کنید. برای این منظور باید به خود و خواسته های خود نگاهی دقیق داشته باشید. خودشناسی و تشخیص نیازها مساله ساده و کم اهمیتی نیستند. برای این منظور باید زمان صرف کنید. امروز اگر شما اجازه دهید، مسایل ارزشمندی در رابطه عاشقانه خود درک خواهید کرد. هر دو انگیزه بسیاری برای پیشبرد اهداف و کارهای خود دارید و می توانید به جای بحث و دعوا، با همدیگر حرف بزنید. در ادامه آن نیز بیرون بروید و لحظه های شادی برای خود رقم بزنید.

 

♐   آذر ♐

بهتر است بیشتر وقت خود را برای مراقب از بدن خود صرف کنید. اگر کمردرد دارید آن را نادیده نگیرید شاید بعدها به مشکلات بزرگ تر تبدیل شود. امروز به خود زمان بدهید. پیش دکتر بروید و یک چکاپ کامل از بدن خود بگیرید. جسم و بدن شما ارزش این را دارد تا یک روز کار خود را عقب بیندازید. از نظر عاطفی نیز امروز خیلی سرحال و پرانرژی نیستید و به پایان رساندن کارهای موردنظرتان کمی دشوار به نظر می رسد. بهتر است خیلی احساساتی برخورد نکنید و هرگز به طرف مقابل خود بی احترامی نکنید.

 

♑   دی  ♑

امروز شاید مایل باشید مسایل مادی را از زندگی خود کم کنید. البته این همه تغییر نیست. دوست دارید تغییرات عمده ای در زندگی خود به وجود بیاورید. دوست دارید روش زندگی خود را به کلی تغییر دهید. اما مراقب تصمیمات خود باشید. باید با حساسیت زیاد آنچه می خواهید را انتخاب کنید تا در آینده دوباره دچار مشکل نشوید. آیا از همه توان و مهارت های خود استفاده می کنید؟ گاهی عبور از موانع موجود برایتان خیلی سخت است. امروز متوجه می شوید از رابطه عاشقانه خود تا چه اندازه عصبانی هستید. البته باید با آرامش و بدون بحث و دعوا حرف های خود را بیان کنید. دوست دارید خود را از فشارهای روحی رها کنید و از محدودیت گریزان هستید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز زمان مناسبی برای مدیتیشن است. شاید از خوب پیش نرفتن کارها و برنامه های خود کمی ناراحت و ناراضی باشید. کمی بی صبر و حوصله شده اید اما نباید این طور باشد. این دوره فشار به زودی برطرف خواهد شد و دوباره به حالت نرمال زندگی باز خواهید گشت. سعی کنید در این دوران به مسایل ارزشمند فکر کنید و هیچ پروژه یا فعالیت جدیدی را در زندگی آغاز نکنید. امروز می توانید در رابطه عاشقانه خود ارزش و اعتبار بیشتری بیابید و مسایلی را متوجه شوید که قبلا نمی دانسته اید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز بسیار شاد و خوب برای شما سپری خواهد شد. اما خیلی هم ذوق زده نشوید. مشکلات مالی خود را پشت سر خواهید گذاشت. با ادامه تلاش های خود می توانید  موقعیت های خوب زندگی را تثبیت کنید و به آرزوهای خود برسید. امروز شاید با عشق خود مشاجره ای داشته باشید. اما به جای داد و دعوا بهتر است خیلی آرام با هم صحبت کنید و حرف ها و دردهایتان را بگویید. شاید سوتفاهمی پیش آمده باشد و با حرف زدن برطرف شود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,