♈  فروردین  ♈

امروز روز آرامی برای شما خواهد بود و همین آرامش،‌ باعث می شود که شما درباره زندگی خود عمیق تر فکر کنید. از زمانی که دارید برای ارزیابی وقایعی که در چند روز اخیر اتفاق افتاده استفاده کنید. شاید متوجه شوید که چه چیزی شما را آزار می دهد. امروز شما شانس این را دارید که نسبت به آینده رابطه خود جدی تر فکر کنید، و ببینید که کار درست کدام است. امروز شانس آن هست که به ایده های نابی دست یابید، پس نترسید و آنچه از دستتان برمی آید انجام دهید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز شور و هیجان زیادی دارید و از طرفی بر سر دو راهی قرار می گیرید به طوری که از طرفی دوست دارید تنها باشید و ایده های خود را عملی کنید اما از طرفی ممکن است از طرف دوستانتان به شما پیشنهاد تفریح و سرگرمی داده شود و شما از پس زدن آن پیشنهاد احساس خجالت می کنید. بهتر است برای یک بار هم که شده خواسته خودتان را در اولویت قرار دهید و بیشتر به خودتان فکر کنید.

 

♊   خرداد   ♊

شکی وجود ندارد که امروز روزی عالی است. شما رضایتی را حس می کنید که لبخند به لبتان می آورد و روحیه تان را تقویت می کند. این احتمال وجود دارد که با بعضی از ارزش های اصلی خود چالش داشته باشید. با آنکه این ارزش ها زندگی شما را ثبات می بخشند، ولی حس می کنید که کمرنگ شده اند. تأیید از سوی عزیزانتان به شما دلگرمی می دهد. امروز شما دیدگاه بدبینانه ای نسبت به موقعیت رابطه فعلی تان دارید. بهتر است بدبینی را کنار بگذارید و تا زمانی که چیزی برای شما اثبات نشده، در موردش نتیجه گیری نکنید.

 

♋   تیر  ♋

سعی کنید امروز کمی متواضع تر باشید و از ایده های دیگران با اغوش باز استقبال کنید و غرور را کنار بگذارید. .ممکن است امروز طی اتفاقی شما بپذیرید که اشتباه کرده اید و آگاهانه فکر و قضاوت خود را در صورت لزوم تغییر می دهید. اینکه چه چیزی بین شما و عشقتان امروز مشکل ایجاد کرده مهم نیست، زیرا به راحتی مشکلتان برطرف می شود و  احساس بهتری خواهید داشت.

 

♌   مرداد   ♌

پیش بینی ما این است که امروز روز خوبی برای شماست. شما هزاران سوال از خودتان می پرسیدید که بالاخره عاقبت شما چه می شود، به خصوص در حوزه شغلی به نظر می رسد که تجربیات شما تابحال هیچ معنایی نداشته اند. جنبه مثبت این مشاهده به شما انرژی می دهد. در لحظه زندگی کنید و در لحظه حضور داشته باشید. بدانید که هر چیزی ممکن است در آینده اتفاق بیفتد. اینکه شما حس آرام و ساکتی دارید و در فکر هستید دلیل نمی شود که لباس های سیاه و خاکستری بپوشید یا حالت متفکری به خود بگیرید. شاید دیگران هم همین حس را داشته باشند. پس رنگ های شاد بپوشید و لبخند بزنید و دیگران را با شادی و لبخندتان شاد کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز احساس می کنید قدرت و انرژی بیشتری نسبت به روزهای دیگر دارید،  شاید ندانید با این قدرت تازه یافته چکار کنید. سعی کنید به این توجه کنید که چگونه می توانید از این انرژی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر آن را راکد بگذارید، پشیمان خواهید شد. شاید نداشتن هدف در شما مانعی برای تلاش کردن در شما باشد، پس بهتر است قبل از هرچیز هدفی واضح و مشخص برای خود تعیین کنید.

 

♎   مهر  ♎

بالاخره متوجه می شوید که نیروی اراده شما همیشه تعیین کننده همه چیز نیست.ممکن است غرور شما امروز شکسته شود، ولی این به بلوغ شما کمک می کند. شما می پذیرید که اشتباه کرده اید و آگاهانه فکر و قضاوت خود را در صورت لزوم تغییر می دهید. شما امروز حس می کنید مانعی سر راه ارتباط بین شما وجود دارد که البته شما همیشه در ارتباط برقرار کردن با او مشکل داشتید. اول یک هدیه کوچک بخرید یا عشقتان را بیرون و به مکان خاصی ببرید و بعد مسئله ای که شما را ناراحت می کند پیش بیاورید و در مورد صحبت کنید. قطعاً مانعی که بین شما بود برطرف می شود.

 

♏   آبان   ♏

امروز برای شما روز فرصت هاست، می توانید تلاش کنید و به هدف خود خیلی نزدیک شود، این مساله به خودتان بستگی دارد. سعی کنید کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و بعد متوجه می شوید که رفتار دیگران نیز با شما تغییر خواهد کرد. می توانید از انرژی امروز بهره ببرید و به آینده خود مسیر مثبت و درستی بدهید. اگر حس می کنید که در مورد آشنایی امروزتان چیز بدی اتفاق می افتد که شما را غافلگیر می کند، باید بگوییم اینطور است، فقط کل این آشنایی بیشتر رسمی است، و آنطور که فکر می کردید نیست، ولی دلیل نمی شود که از آن لذت نبرید. آرام باشید و از گفتگوهای خود لذت ببرید. حالا زمان آن رسیده که اهداف جدیدی برای خودتان تعیین کنید تا در چند هفته آینده شاهد پیشرفت باشید.

 

♐   آذر ♐

امروز بیش از همیشه حس می کنید که می خواهید در کنار خانواده باشید و حضور آنها را در کنار خود احساس کنید. شاید این حس شما عمیق باشد و ناشی از احساس تنهایی در شما است اما بهتر است بدانید که این حس که در کنار خانوتده باشید عمیقا به شما احساس آرامش می دهد و حالتان را بهتر می کند. در این میان احتامل شنیدن یک خبر خوشحال کننده از طرف یک آشنا نزدیک است.

 

♑   دی  ♑

امروز ممکن است به فردی مسن تر یا همسن خود علاقه مند شوید. زیرا شما جذب افرادی ثابت قدم می شوید. حتی ممکن است دوستانی با تفاوت سنی زیاد پیدا کنید. بعضی از شما برنامه های تعطیلات بلندمدت می ریزید. با آنکه استدلال های شما هوشمندانه هستند و شما با مهارت خود می توانید آنها را مدیریت کنید، ولی هنوز نمی توانید کسی را متقاعد کنید. شما می خواهید که طرفتان نکته خاصی را تأیید کند، ولی او نمی خواهد. باید راهی برای آن بیابید. احساس می کنید موجی از خلاقیت به درون شما راه یافته است. تجسم شما بسیار قوی شده است. آن را متوقف نکنید. با اتخاذ روشی هنری در مورد کارتان، بر روی این انرژی سرمایه گذاری کنید و ببینید که چطور شکوفا می شود.

 

♒   بهمن   ♒

امروز شما از قدرت تمرکز و دقت و نظم یکی از دوستان خود شگفت زده می شوید و تحت تأثیر او قرار می گیرید. باید از موضع تحسین آمیز او درس بگیرید. اینکه شما این خصلت ها را در دیگران می بینید و تحسین می کنید باعث می شود که شما هم در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. خجالت نکشید. این چیز خوبی است. یک آشنایی خاص با یک بحث جدی شروع می شود، ولی نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. شاید هر دوی شما مسائلی داشته اید و این مسائل لزوماً به رابطه شما مربوط نمی شوند. وقتی بدانید که هر دوی شما به هم اعتماد دارید، همه چیز درست می شود.

 

♓   اسفند   ♓

امروز روزی عالی برای قدم زدن و فکر کردن درباره آینده است. توصیه می شود تا امروز وقت مناسبی است تصمیم های جدی برای آینده خود بگیرید و اجازه ندهید بی برنامگی های دیگران مانعی برای شما باشد و  شما را از هدفتان دور کند. به زودی شنیدن یک خبر شما را هیجان زده خواهد کرد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,