♈   فروردین  ♈

به نظر می رسد که افراد آنطور که دوست دارید چیزها را جدی نمی گیرند. زندگی مانند یک بازی است. در حالت کلی آن، ما نقطه های گرد و غباریم در فضا. زندگی هایمان در چشم برهم زدنی تمام می شوند. زیاد همه چیز را جدی نگیرید. جذابیت یک چیز است و رمانس چیز دیگری است و رابطه ای دائمی کاملاً جدا از این دو است. امروز شما انتخاب هایی دارید و تصمیم گیری بین دل و منطق تان سخت می شود. بعضی احساسات باعث می شوند که شما تصمیم نادرستی بگیرید. از قوه تمایز خود کمک بگیرید و زیاد پیش داوری نکنید. باید تعادل ایجاد کنید. مهربانی شما برای دیگران آرامش می آورد. بینش شما باعث می شود از موقعیتی بدی که در محل کار پیش آمده دور شوید. از شعله های آن دور بمانید تا آسیب نبینید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

نگران بدست آوردن چیزهای بیشتر نباشید. روی چیزهایی که در اختیار دارید تمرکز کنید. با هر چیزی که شما را تعریف می کند کار کنید. شما غریزتاً می دانید که چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی جواب نمی دهد. زمان خود را سر مسائل بیهوده تلف نکنید. روی اولویت ها تمرکز کنید. هرچه احساسات و عواطف شما متعادل تر و پایدارتر باشند، موفقیت و شکوفایی بیشتری به زندگی شما می آید. احساس می کنید که اختلال گسیختگی شخصیتی دارید. بخشی از شما می خواهد که به نحو خاصی با یک مسئله خاص برخورد کند، در حالیکه بخش دیگر شما برای رسیدگی به این قضیه ترس ها و نگرانی هایی دارد. باید احساسات خود را دقیقاً بررسی کنید و ببینید که چه چیزی می خواهند به شما بگویند. نگذارید دیگران به شما فشار بیاورند کاری انجام دهید که آماده تعهد به آن نیستید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر فرصت ها در ابتدا بن بست به نظر برسند. شاید یکی از آنها راه خروج شما باشد. بدانید که موفقیت همیشه با علامت پررنگی به سراغتان نمی آید و راه درست را مشخصاً نشانتان نمی دهد. این شما هستید که باید دنبالش بروید. امروز یکی از آن روزهایی است که شما به سوی خوشبختی و سلامتی به پیش می روید. در مورد قرار امشب شما دودل هستید. بخشی از شما خیلی مشتاق است و بخشی از شما فکر می کند که این ملاقات پتانسیل تبدیل شدن به یک رابطه را دارد. بخش دیگری از شما می پرسد که اصلاً چرا می خواهید به این قرار بروید. جسور باشید و از این ملاقات لذت ببرید. فرصتی عالی در انتظار شماست، ولی یادتان باشد که دیگران هم حواسشان به شما هست. روحیه رقابتی خود در بر بگیرید و نترسید. با اعتماد به نفس پیش بروید.

 

♋   تیر  ♋

امروز روز چالش ها است. شما در زیر سوال بردن خودتان استادید و امروز ثابت می کنید که می توانید دستاوردهای خود را موردانتقاد قرار دهید. به راستی شما در ده سال گذشته چه چیزی ساخته اید؟ آیا به دنبال اهداف دیگران رفته اید زیرا به خودتان شک داشتید؟ آیا تقریباً همیشه آماده بوده اید؟ آیا جرأت داشته اید پروژه هایی آغاز کنید که بی نقص نبودند؟ اینها سوالاتی هستند که باید به آنها پاسخ دهید. انرژی امروز نشان می دهد که از طرفی شما حس خاص و ویژه ای نسبت به رابطه فعلی خود دارید و از طرف دیگر احساس می کنید سنگدل بوده اید. می دانید که چیزهایی هستند که باید آنها را درست کنید و با این وجود نمی توانید فقط با حرف هایتان از پس حل مشکل بربیایید. بالاخره باید اقدامی صورت دهید، اقدامی که نشان دهد منظورتان دقیقاً از حرف هایی که زده اید چیست.

♌   مرداد   ♌

هرچه بیشتر این دست و آن دست می کنید، انرژی و زمان گرانبهای بیشتری را از دست می دهید. موضع قاطعی بگیرید و از انتخاب خود مطمئن باشید. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید. اگر ثمربخش نبود، رویکرد دیگری را امتحان کنید. نگذارید تردید شما را فلج کند. همه چیز سریع اتفاق می افتد. کنترل زندگی تان را بدست بگیرید و آن را بدست کس دیگری ندهید. فکر می کنید بودن در رابطه خاصی خیلی حس خوبی دارد و آن را پرورش و توسعه می دهید تا به پتانسیل کامل برسد. باید در مورد آنچه واقعاً می خواهید با دقت تصمیم گیری کنید. شما مشکلی نمی بینید، ولی در سطح دیگری چیزهای متفاوتی برایتان رخ می دهد. امروز انتظار می رود که بین همکارانتان اصطکاک ایجاد شود. پس اگر جنگ بزرگی سر هیچ و پوچ برپا شد غافگیر نشوید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز خیلی زود مشاجرات تبدیل به اعلام جنگ می شوند. اگر مراقب نباشید و دقت نکنید ممکن است همه چیز از کنترل خارج شود. درس های اصلی برای شما در مورد تعادل و ارتباطات است. همه چیز سریع پیش می رود، پس باید مطمئن باشید که عشقتان کمربند ایمنی اش را بسته است. بگذارید روحیه بانشاط شما کنترل ماجراهای جدید را به دست بگیرند. با آنکه شما بسیار مجذوب فرد خاصی شده اید، ولی در هر صورت او شما را یاد فرد دیگری می اندازد که شما با او میانه خوبی نداشتید. شما واقعاً باید این چیزها را پشت سر بگذارید و او را از دیگران جدا کنید تا بتوانید فرد روبرویتان را از منظری واقع گرایانه ببینید. امروز در محل کار واقعیت از شما پنهان می شود و شما از هیچ چیز بیشتر از ندانستن حقیقت متنفر نیستید. امروز بعضی موقعیت ها در محل کار شکل خوبی ندارند پس باید آماده باشید که وارد دعوا شوید. اتفاقات زیادی می افتد و ریسک های زیادی وجود دارد پس مراقب باشید.

 

♎   مهر  ♎

زمان آن رسیده که نقشه های خود را عملی کنید. انرژی زیادی درون شما هست که باید به آن دست یابید و ارتباطات خوب و باارزشی با دیگران برقرار کنید. یادتان باشد که یک دست صدا ندارد. اگر لازم بود حتماً از دیگران کمک بخواهید. دست های زیادی هستند که هر وقت لازم داشتید به کمکتان می آیند. شما نمی دانید که آیا باید در مورد عادت بدی که عشقتان دارد با او حرف بزنید یا سکوت اختیار کنید. شما وسوسه می شوید که کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دهید و چیزی را بگویید که همیشه می گویید. حسی تار و پود قلبتان را به لرزش در می آورد و شما نمی توانید عشقتان را ناراحت کنید. برای آنها به اهداف کاری خود برسید، باید درک کنید که از کمک دیگران نیز استفاده کنید. از کسانی کمک بگیرید که قدرتی متفاوت با شما دارند. توانایی شما به تنهایی کافی نیستند.

 

♏   آبان   ♏

امروز روزی عالی برای شماست. هرچه بیشتر احساسات خود را گسترش می دهید، پیشرفت بیشتری می کنید. از چیزهای جدید نترسید. چیزهای جدیدی وارد زندگی شما می شود که بعداً معنای آنها را درک می کنید. مطمئن باشید که دل شما مسیر درست را می داند. انرژی و زمان بیشتری بگذارید. برایتان سخت است ببینید که چطور می توانید امروز به فرد خاصی نزدیک شوید. ظاهراً شما خیلی مجذوب او شده اید، ولی اینکه بفهمید باید تاکتیک جسورانه ای بکار ببرید یا دست نیافتنی شوید برایتان مشخص نیست. در نهایت بهترین کار این است که نیرنگ و فریب را کنار بگذارید و بگذارید اتفاقات بطور طبیعی رخ دهند. کلمات و حرف های شما امروز آتش را شعله ور تر می کنند و این موجب از دست رفتن کنترل تان می شود. از اینکه خودتان بنشینید و دیگران را به کار وادار کنید خوشحالید. فقط باید عواقب کارهایتان را کامل بپذیرید و محتاط باشید.

 

♐   آذر ♐

امروز روزی عالی برای آشنا شدن دو انسان خوب و جالب است. هیچ چیز سطحی و غیرواقعی در این ملاقات ها وجود ندارد. برعکس افرادی که با آنها آشنا می شوید به میزان عمیقی روی شما تأثیر می گذارند و شما را تا سطح عاطفی عمیقی می برند. ولی نباید بگذارید که فقط همین ایده ها شما را مسحور و فریفته کنند. مسائل کاربردی هم وجود دارد که باید به آنها دقت کنید. با انرژی امروز شما چیزی به عشقتان می گویید که شاید موجب ناراحتی او شود. این حرف عمدی باشد یا غیرعمدی، شاید بهتر باشد که دلیل اصلی ناراحتی او را پیدا کنید. هر آنچه که شما گفته اید و باعث شده که او ناراحت شود، با صداقت و راستگویی شما حل می شود. فقط باید با چشم انداز و دیدگاه درستی به کل این قضیه نگاه کنید.

 

♑   دی  ♑

امروز درک همه چیزهایی که در حال رخ دادن است سخت می شود. سعی کنید خودتان را خسته نکنید. یک قدم در میان جلو بروید و یادتان باشد که در هر قدمی شوخ طبعی و خوش اخلاقی تان را حفظ کنید. با این چیزها پرانرژی برخورد کنید. با آنکه شاید مجذوب فرد بسیار جذابی شوید، ولی این شیدایی شما خیلی زود خاموش می شود. به هر دلیلی، وقتی شروع به صحبت با او می کنید، متوجه می شوید که این رابطه اشکال دارد و تصمیم می گیرید که به آن وقفه ای بدهید. در این شرایط این بهترین کاری است که می توانید بکنید. امروز بهترین ساعات را در محل کار نخواهید داشت، پس مرخصی بگیرید. اگر هم سر کار بروید، با شروع پروژه هایی که نیاز به نیرو و انرژی بیشتری دارند بیشترین استفاده را می برید. شما چنین ویژگی هایی دارید.

 

♒   بهمن   ♒

شما انسان جنگنده ای هستید و بنابراین امروز برایتان سخت می شود که به سرنشینان قایقی بپیوندید که در مسیر ناشناخته اید حرکت می کنند. شما ترجیح می دهید تنها سفر کنید و قایق شخصی خودتان را برانید. با این وجود امروز روزهای خوش شانسی شما هستند و می توانید با دیگران همکاری کنید و به آنها بپیوندید. بعضی رویدادها شما را به یاد مزایا و فواید کار تیمی و گروهی می اندازند. انرژی امروز نشان می دهد که شما نمی توانید به راحتی با عشقتان در مورد مسئله ای به توافق برسید. هر دوی شما ایده ها و افکار متفاوتی در مورد آنچه برای شما خوب است دارید و نمی توانید در حال حاضر در چشم هم نگاه کنید. اگر سعی نکنید خودتان را محق جلوه دهید و واقعاً تصمیم به پیشرفت و ترقی داشته باشید، می توانید گفتگویی از ته دل با هم داشته باشید.

 

♓   اسفند   ♓

زمان آن رسیده که کنترل را بدست بگیرید. به هیچ وجه و در هیچ موردی عقب نشینی نکنید. با اعتماد به نفس به هر پروژه ای اقدام کنید تا همه چیز به نفع شما برگردد. ذهنتان را باز کنید تتا پاداش هایی که دریافت می کنید فراوان باشد. فعال باشید. بدین ترتیب افراد و موقعیت های بیشتر و سودمندتری را جذب می کنید. امروز بین شما و عشقتان تنش های پنهانی صورت می گیرد. شما دو نفر تحت هر فشاری بوده اید حالا باید مسائل را مشخص کنید تا بتوانید آنها را حل کنید. شاید شما آزرده شده اید، پس عاقلانه آن است که زمانی را به فکر کردن درباره بهترین راه حل برای مشکلاتتان اختصاص دهید. دیالوگ های انفجاری موجب بگومگو در محل کار شما می شوند و شما بخش بزرگی از آن خواهید بود. یادتان باشد که این تضاد و اختلاف کلامی لازم است تا روابط بهتر شوند. از آن نترسید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: