فال ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

فروردین: فرصت‌ها ناگهان سر می‌رسند

حواستان به محیط اطراف باشد. فرصت‌هایی پیش پایتان قرار خواهد گرفت که مسیر تازه‌ای جلوی پایتان می‌گذارد. تا پیش از به نتیجه رسیدن اهدافتان با کسی درباره آن صحبت نکنید. به‌زودی گره مالی از کارتان باز می‌شود.

 

اردیبهشت: رازتان را به نزدیکان بگویید

رازی در دلتان سنگینی می‌کند. شما افراد مورد اعتماد در کنارتان زیاد دارید؛ بنابراین با صحبت کردن خود را سبک‌تر کنید. سفری در پیش رودارید نهایت استفاده را ببرید و به افکار منفی توجه نکنید. مسائل مالی به‌زودی حل می‌شود.

 

خرداد: کمی ورزش کنید

امروز شما فهم و بینشتان نسبت به گذشته بیشتر شده. پس نباید نگران این باشید که دیگران از شما قدردانی کنند. آهسته و پیوسته راهتان را ادامه دهید. ورزش بسیار با روحیه شما سازگار است.

تیر: سختی‌ها در گذرند

 استرس این روزهای شما بی‌جهت است چراکه نیمی از سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌اید و نیمی دیگر هم بدون آنکه خودتان متوجه شوید، رد می‌کنید. تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود.

 

مرداد: به تنهایی پایان دهید

آدم منطقی هستید ولی گاهی به ندای قلب خود نیز گوش دهید… شما روزهای زیادی را در تنهایی سپری کرده‌اید، وقت آن است کمی دوستان خود قرار بگذارید و خوش بگذرانید. یک کنسرت یا تئاتر حال شمارا تغییر می‌دهد. به‌زودی خبری که مدت‌ها منتظرش بودید را می‌شنوید.

شهریور: جسارت و ریسک کردن کلید موفقیت شماست

در کنار هم بودن یک فرصت است بنابراین باید قدر آن را دانست. شما توانایی‌های زیادی دارید که می‌توانید برای پیشرفت مالی‌تان استفاده کنید. به ندای قلب خود شک نکنید، جسارت و ریسک‌پذیری شما کلید موفقیت شما در این روزهاست. اگر متاهل هستید، وقت آن است که تغییری مثبت به زندگی‌تان بدهید.

 

مهر: امروز چراغ خاموش حرکت کنید!

شما می‌دانید چگونه به‌جایی برسید که متفاوت باشید؛ اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند. اراده شما بسیار قوی است و با آن می‌توانید دنیا را زیرورو کنید.

آبان: به هر کسی اعتماد نکنید

هیچ‌کسی نمی‌تواند برای شما تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. درهرحال فقط به کسانی که قصد کمک کردن به شمارا دارند اعتماد کنید. سعی کنید زمان بیشتری با عزیزان خود به‌خصوص خانواده بگذرانید و در مورد مسائل مختلف با آن‌ها بیشتر صحبت کنید.

 

آبان: عشقتان را فراموش نکنید

تمرکز خود را بر چیزهای مهم زندگی مانند زمینه کاری، روابط عاطفی یا مسائل مالی بگذارید. از فکر تا عمل راه بسیار است بنابراین وقت خود را تلف نکنید و هر جه زودتر دست‌به‌کار شوید. در تمام مراحل زندگی عشق زندگی خود را فراموش نکنید زیرا او بیش از هر چیز دیگری  به شما احتیاج دارد.

آذر: امروز روز خوبی است

دیگران به دلیل اطمینانی که به شما دارند دوست دارند که شما راهنمایی‌شان کنید… می‌توانید سرمایه‌گذاری طولانی مدت را برای خود ایجاد کنید. امروز شرایط مطلوب است و می‌توانید مشکلات مهم را حل کنید. مطمئن باشید که وظایف خانوادگی‌تان را به‌جا می‌آورید.

دی: قبل از هر حرفی خوب فکر کنید

راهی انتخاب کرده‌اید که به‌تنهایی از پس آن برنمی‌آیید. اگر برای ملاقات با فردی برنامه‌ریزی می‌کنید، مراقب باشید زیرا یک یا دو مانع در مقابل شما وجود دارد پس بهتر است در مورد حرف‌هایی که می‌خواهید به زبان بیاورید، ابتدا فکر کنید تا پشیمان نشوید. یک میهمانی در راه دارید که تغییرات بزرگی به زندگی‌تان خواهد داد.

بهمن: به زودی شرایط مثل قبل می‌شود

شریک عاطفی شما این روزها درگیر است و کمتر به شما رسیدگی می‌کند و این موضوع شمارا نگران کرده است اما سعی کنید شرایط را درک کنید. این رفتار نشان‌دهنده بی‌اهمیتی او نسبت به شما نیست. به‌زودی شرایط مثل گذشته خواهد شد. برای این‌که سرتان گرم باشد و تنوعی به محیط اطرافتان بدهید، تغییر دکوراسیون بهترین تصمیم است.

 

اسفند: سفر کنید که وقتش است

ژمان خوبی برای امضای قراردادهای رسمی است. تعاملات با شرکای کاریتان بسیار خوب پیش می‌رود. باید صبور باشید. گاهی در مورد احساسات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. این هفته بهترین زمان برای مسافرت است.

فال ۱۴ بهمن را اینجا بخوانید

فال ۱۶ بهمن را اینجا بخوانید

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها:
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments