همه ما با گذشت زمان تغییر میکنیم، زمان وظیفه خود را شرافتمندانه و دقیق در مورد هر انسان انجام می‌دهد. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز به پویایی و حریف طلبی خود مسیر مشخص بدهید. این کار به هیچ عنوان سخت نیست. فقط باید پیش از هر اقدامی همه جوانب را در نظر بگیرید و معنی رویدادهای مختلف را درک کنید. امروز هیجان بسیار زیاد برای انجام دادن پروژه های کاری خود دارید و می توانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید. فرصت های عاشقانه و موقعیت های اجتماعی بسیاری برای شما به وجود خواهد آمد. بهتر است به دنبال انسان متفاوتی باشید که هرگز تجربه نکرده اید. می توانید به مکان هایی بروید که تاکنون نرفته اید تا با فرد موردنظر روبه رو شوید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز، روز تنبلی و استراحت نیست. مسایل مهمی وجود دارند که باید آنها را به نتجیه برسانید. در انتهای روز سرگرمی و تفریحات جالبی را تجربه خواهید کرد. البته اگر همه مسوولیت های خود را با درستی انجام دهید می توانید شب خوبی را به پایان برسانید. طرز حرف زدن خود و واژه هایی که به کار می برید را تصحیح کنید. می توانید به جای حرف های بی ارزش، پرسش های فلسفی پیدا کنید و با عشق خود در این موارد با هم صحبت و همفکری کنید. انرژی های امروز باعث می شود تا صمیمیت بیشتری با یکدیگر احساس کنید.

 

♊   خرداد   ♊

احساسات خود را کنترل کنید. ممکن است امروز بیش از اندازه عصبانی و پرخاشگر شوید و موجب رنجش اطرافیان بشوید. بسیار مهم است که همیشه کنترل رفتار و اعصاب خود را داشته باشید و با مهربانی با دیگران رفتار کنید. به این ترتیب به یک شخصیت خوب تبدیل می شوید که دیگران او را دوست دارند. امروز این فرصت را دارید تا بهتر از قبل فرد موردعلاقه خود را بشناسید و در مورد علایق و اعتقادات خود با یکدیگر حرف بزنید. این کار باعث می شود تا متوجه تفاهمات بسیاری که با هم دارید، بشوید و بخواهید رابطه عمیق تری با هم داشته باشید.

 

♋   تیر  ♋

امروز شاید کسی به طور دایم روی اعصاب شماباشد. اما فراموش نکنید چه کسی هستید و چه توانایی هایی دارید. از اینکه احساسات منفی به برخی افراد یا برخی مسایل داشته باشید، تعجب نکنید. هر زمان این حس سراغ شما آمد، سعی کنید از موقعیت دوری کنید. این وظیفه شما نیست تا همه را خوشحال کنید. خودتان را برای خوشحال کردن دیگران، ناراحت نکنید. شما در مسایل عاشقانه خیلی مراتب احتیاط را حفظ می کنید و علاوه برطرف مقابل، به احساسات خود هم اعتماد ندارید. اما امروز این شهامت را می یابید تا خود را به فرد موردعلاقه‌تان نزدیک کنید.

 

♌   مرداد   ♌

روز بسیار عالی در پیش دارید. امروز می توانید همه کارهای خود را به درستی و تمام و کمال انجام دهید و لحظه های شاد و پرهیجانی نیز در کنار دوستان خود داشته باشید. اگر به مساله خاصی احساس نیاز شدید دارید، از اینکه با خنده و شوخی کمک بخواهید، نترسید. امروز اعتمادبه نفس خوبی دارید، از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. امروز در جمع های دوستانه و خانوادگی به خوبی می توانید بدرخشید. حتی اگر با دقت و حوصله به حرف های اطرافیان گوش دهید، بیشتر هم موردتوجه قرار خواهید گرفت.

 

♍   شهریور  ♍

امروز پیش از اینکه بخواهید با دیگران وارد همصحبتی بشوید، ببینید آیا اعتقادات و سلیقه شما با عقاید آنها همخوانی دارد. ترجیحا خود را در موقعیت پایدار و قابل اتکایی قرار دهید که بتوانید در طول مکالمه راحت باشید. به این ترتیب می توانید با فکر باز و روحیه بهتری مکالمات خود را ادامه دهید و از هیجانات و زیبایی های امروز لذت ببرید. ذهن شما امروز مثل ساعت کار می کند و ایده ها و فکرهای زیادی در سر دارید. فقط مشکل اینجاست که دستیابی به همه آنها بسیار دشوار است. در مورد مسایل عاطفی هم تصور می کنید می دانید اوضاع به چه شکل پیش می رود، اما واقعیت این است که ورق ناگهان برخواهد گشت.

 

♎   مهر  ♎

امروز کمی عصبی و پرخاشگر خواهید بود اما برای شما بد نیست و به شما کمک می کند تا برخی از کارها را درست پیش ببرید. با این احساس می توانید بسیار منطقی و واقع‌بینانه در مور مسایل زندگی خود تصمیم گیری کنید. البته مراقب باشید قولی به کسی ندهید که نتوانید به آنها وفادار باشید. در هر حد توان خود حرف بزنید و قول بدهید. عشقتان نیز امروز در یک حالت دفاعی و پرخاشگر قرار دارد. خیلی به یکدیگر سخت نگیرید تا منجر به بحث نشود. بهتر است حرف هایی که امروز می شنوید را خیلی جدی نگیرید.

♏   آبان   ♏

امروز از نظر احساسی دچار تنش و ناراحتی خواهید بود. امروز پیشگام انجام کارها و پیشبرد اهداف هستید و این شما را در فشار روحی قرار داده است. بهتر است برای همه کارها برنامه ریزی کنید تا در میانه راه گم نشوید و ندانید چه باید کرد! همه چشم دوخته اند به تلاش های شما و باید به بهترین شکل ممکن مسوولیت های خود را به انجام برسانید. امروز هرچه هم تلاش کنید نمی توانید مشاجره ای که با فرد موردعلاقه تان دارید را به نفع خود تمام کنید. شاید لازم باشد از تاکتیک های متفاوت برای این امر استفاده کنید.

 

♐   آذر ♐

افزایش مهارت های شما در حوزه فناوری باعث می شود تا شغلی دیگر یا حقوقی بیشتر دریافت کنید. شاید این اواخر استرس و هیجانات منفی بسیاری را تجربه کرده باشید اما بدانید تعادل به زندگی شما باز خواهد گشت و به زودی شاهد آرامش خواهید بود. امروز حواس بسیار جمع دارید و می توانید با تمرکز زیاد به سوی اهداف خود پیش بروید. همه آن ویژگی هایی که دوست دارید در فرد موردعلاقه خود ببینید، امروز به وضوح در وجود او ظهور می کنند. این مساله باعث خوشحالی شما می شود. شما نیز خودتان بیش از هر زمان دیگری برای دیگران جذاب و دوست داشتنی شده اید و باید از این فرصت استفاده کنید.

 

♑   دی  ♑

اگر تاکنون درگیر رابطه عاشقانه نبوده اید، امروز همه چیز تغییر خواهد کرد. امروز فردی را ملاقات می کنید که شخصیت جذابی برای شما دارد. امروز یا یک انسان جدید به زندگی شما وارد می شود یا دوستی قدیمی به طور ناگهانی به نظرتان جذاب می شود. اگر هم در حال حاضر در رابطه ای عاشقانه هستید، همه انرژی خود را برای تغییر شرایط صرف و او را خوشحال کنید. خوشحالی نامزدتان باعث جذابیت بیشتر او می شود و شاید بیش از پیش عاشق او شوید. شاید تاکنون احساسات واقعی خود را مخفی می کردید، اما امروز این شهامت را دارید تا حرف دل خود را مطرح کنید و آن چه باعث خوشحالی یا ناراحتی شما می شود را بیان کنید.

 

♒   بهمن   ♒

به هیچ عنوان امروز بی تحرک نمانید. شما دقیقا همان فردی هستید که امروز می تواند همه کارها را به درستی و کامل انجام دهد. فقط برای انجام پروژه ای که در دست دارید باید تحقیق و منابع لازم را جمع آوری کنید. امروز هیجان بسیاری برای به انجام رساندن کارهای خود دارید. اما مطمئن باشید در این مسیر موفق خواهید بود. امروز با صحبت کردن با فردی که دوستش دارید متوجه خواهید شد می توانید رابطه خود را عمق بیشتری ببخشید زیرا درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد. امروز هر دو شمادوست دارید در مورد آینده خود تصمیم گیری کنید و برای همیشه در کنار هم باشید.

 

♓   اسفند   ♓

اهداف و آرزوهای گروهی از افراد که با آنها همکاری دارید برای شما بسیار جذاب خواهد بود و باعث می شود تا در زندگی خود از آنها الهام بگیرید. این باعث می شود تا هم گروه و هم خود شما به طور فردی پیشرفت هایی داشته باشید. اجازه دهید رویدادها همان طور که خداوند برای شما در نظر گرفته است پیش بروند تا به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید. امروز باید با خود بنشینید و صادقانه و عمیق، احساسات خود را واکاوی کنید و ببینید آیا واقعا فرد که با او در ارتباط هستید را دوست دارید یا خیر. اگر دوستش ندارید بهتر است همین جا به این رابطه خاتمه ببخشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,