♈  فروردین  ♈

اعتماد‌به‌نفس سرشاری دارد و به لطف این روحیه، مشکلاتی که امروز سر راه‌تان سبز می‌شود را به راحتی از سر راه برخواهید داشت. پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را خرج خرید خوراکی‌های ناسالم و تفریحات مضر می‌کنید و نه تنها سلامی‌تان را به خطر انداخته‌اید، بلکه زیاده‌روی در ولخرجی، وضعیت مالی شما را به خطر انداخته است. این سبک زندگی را از همین امروز تغییر دهید و خرج‌های‌تان را متعادل کنید. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید، احساس تنهایی می‌کنید و دل‌تان می‌خواهد با کسی صحبت کنید. برای رهایی از تنهایی با یکی از اعضای خانواده که رابطه نزدیکی با ایشان دارید گفت‌و‌گو کنید. امروز احتمال دارد حرف ناشایستی از دهان شما بیرون آید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این حرف دلخور شود. در نتیجه حواس‌تان به حرف‌هایی که می‌زنید باشد و سخنی به غیر از عشق و محبت به عشق‌زندگی‌تان نگویید. مواظب سلامت اعضای خانواده نیستید و وضعیت سلامت پدر یا مادرتان در خطر افتاده و اگر به آنها رسیدگی نکنید، به بستر بیماری می‌افتند.

 

 

♉  اردیبهشت ♉

امروز بعدازظهر قرار است به همراه دوستان یا اعضای خانواده بیرون بروید و گشتی در بازار داشته باشید. در این گشت‌و‌گذار برای خرید و ولخرجی وسوسه‌ نشوید و تا می‌توانید پول‌های‌تان را برای آینده پس‌انداز کنید. اطلاعات شخصی و رازهای زندگی‌ خود را با هر کس و ناکسی در میان می‌گذارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی غیرقابل اطمینان تبدیل کند، از همین امروز تصمیم بگیرید که سفره دل‌تان را پیش هر کسی باز نکنید. امروز ایده‌ بکر و سودآوری به ذهن شما خطور می‌کند. این ایده را دست کم نگیرید و در اولین فرصت شرایط اجرای آن را فراهم کنید، مطمئن باشید سود چشمگیری از اجرای این ایده روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. انسان فروتنی هستید و کارهای خوبی که انجام می‌‌دهید را به رخ دیگران نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که نتیجه کارهای خوب خود را خواهید دید. روز بسیار خوب و عاشقانه‌ای را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

 

 

♊  خرداد  ♊

روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز بهترین روز برای گشت‌و‌تفریح در دشت و دمن است. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با خوشگذارنی در طبیعت، خوشی امروز را تکمیل کنید. امروز یکی از دوستان پیشنهاد خوبی برای گسترش کسب‌و‌کار به شما می‌دهد، این پیشنهاد را به کار ببندید و خودتان را مهمان سودچشمگیری کنید. یکی از دوستان یا آشنایان که در غربت زندگی می‌کند، امروز با شما تماس می‌گیرد و از دلتنگی بیرون می‌آیید. دقت زیادی در انجام کارها ندارید و با سرسری گرفتن کارها، اشتباه‌های زیادی در کارهای‌تان تجربه می‌کنید. از امروز تصمیم بگیرید که کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و زندگی را جدی‌تر بگیرید. اهل استعمال دخانیات یا خوراکی‌های مضر هستید، قبل از اینکه این شیوه زندگی، سلامت شما را به خطر بیاندازد، استعمال دخانیات را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای امروز شما ترتیب داده است و قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌تان تبدیل کند.

 

♋  تیر  ♋

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در این مشاجره کوتاه بیایید، چرا که اگر دعوای میان شما و این فرد بالا بگیرد، کسی برای کمک به شما حاضر نخواهد شد و مجبور هستید به‌تنهایی قائله را ختم کنید. قرارداد کاری یا معامله‌ مهمی را در پیش دارید، این قرارداد را امضا کنید و مطمئن باشید که در آینده از محل این قرارداد سود سرشاری نصیب شما خواهد شد. اختیاری بر مال و دارایی‌‌های خود ندارید و یکی از اطرافیان یا نزدیکان پول‌های شما را بدون اجازه‌تان خرج می‌‌کند. اجازه ادامه چنین شرایطی را ندهید و از امروز به بعد عنان حساب‌های مالی خود را در اختیار بگیرید. تلا‌ش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید و امروز اهل منزل یا همکاران متوجه زحمت‌های شما می‌شوند و از شما قدردانی خواهند کرد. امروز از صبح با فکرهای مشوش و ناراحت‌کننده از خواب بلند شده‌اید و این فکرها تمرکز شما را بر هم زده است. اجازه ندهید، خواب‌های پریشان دیشب، روز شما را خراب کند و با بیرون کردن این فکرها از ذهن خود، روزی خوش و توأم با موفقیت را شروع کنید.

 

♌   مرداد   ♌

روزی که شروع کرده را با حواس‌جمع به پایان برسانید چرا که احتمال دارد در محل کار یا منزل اشتباهی از شما سر بزند و از بابت این اشتباه، ضرر هنگفتی را متحمل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ثابت می‌کند که اهمیت خاصی به شما می‌دهد و شریک شادی و غم‌های شما است. دستی در هنر یا موسیقی دارید، اما استعداد خود را به اطرافیان ثابت نکرده‌اید و کسی قدر هنر شما را نمی‌داند، امروز موقعیتی برای شکوفایی استعداد شما فراهم می‌شود. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که ید طولایی در هنر دارید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و مدتی را با این مهمان به یادآوری خاطره‌های خوش گذشته سپری خواهید کرد.

 

♍  شهریور ♍

روز را با نگرانی و اضطراب شرع کرده‌اید و دلواپس آینده هستید، ریشه این نگرانی‌ در نداشتن برنامه برای آینده نهفته است و امروز با ترسیم برنامه‌ای دقیق و اجرایی، آینده‌ای روشن را برای خودتان رقم بزنید و از شر نگرانی و اضطراب خلاص شوید. به همراه دوستان یا اعزای خانواده، عازم سفری تفریحی هستید. در این سفر به شما حسابی خوش خواهد گذشت و به لحاظ مالی نیز با مشکلی روبرو نخواهید شد. روز حساسی را شروع کرده‌اید و احتمال اینکه دزد به اموال شما بزند، یا اینکه با حواس‌پرتی، یکی از اموال گران‌قیمت خود را گم کنید وجود دارد، در چنین روزهایی بهتر است شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و مال‌ و اموال‌تان را دو دستی بچسبید.

 

 

♎ مهر ♎

در بستر بیماری گرفتار هستید اما قصدی برای مراجعه به پزشک ندارید و می‌خواهید با خود درمانی خودتان را معالجه کنید. این رویکرد نه تنها حال شما را بهتر نمی‌کند، بلکه احتمال وخامت حال شما را افزایش می‌دهد. در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و داروهایی که دکتر تجویز می‌کند را استفاده نمایید. امروز احتمال دارد مشاجره‌ای میان شما و فردی که خاطر او برای شما عزیز است در بگیرید. از این مشاجره برحذر باشید و اجازه ندهید میان شما و دوست‌تان دلخوری ایجاد شود. امروز فرصتی را برای خانواده کنار بگذارید و با محبت به اعضای خانواده به آنها ثابت کنید که همیشه در کنارشان هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناخوشایندی انجام می‌‌دهد و برای انجام این کار شما را دلخور و ناراحت می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری به کینه تبدیل شود و در اولین فرصت دلیل انجام این کار ناشایست را از عشق‌زندگی‌تان جویا شوید. امروز شغلی پاره وقت به شما پیشنهاد می‌شود، این شغل را با کمال میل قبول کنید و مطمئن باشید حضور در این شغل، درهای جدیدی از موفقیت را پیش‌روی شما باز می‌کند.

 

 

♏  آبان ♏

انسان بدبینی هستید و این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را پایین آورده است، از امروز تصمیم بگیرید با کنار گذاشتن افکار منفی، انگیزه بیشتری برای مقابله با مشکلات داشته باشید و به راحتی میدان را خالی نکنید. رفتارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را زیر نظر گرفته‌اید و به وفاداری وی شک دارید. قبل از اینکه این افکار شما را از درون تخریب کند، در اولین فرصت ممکن شک خود را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و تکلیف‌تان را یک‌بار برای همیشه روشن کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز پولی خوبی به دست شما می‌رسد، اما بهتر است تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اهمیتی به ظاهر و رخت‌و‌لباس خود نمی‌دهید و این وضعیت شما را به فردی بدلباس تبدیل کرده است. امروز فرصتی را برای خرید چند دست لباس شیک و جذاب کنار بگذارید و تا می‌توانید خوش‌تیپ کنید.

 

♐   آذر ♐

انسان اجتماعی و مردم‌داری هستید و از بودن در کنار دیگران لذت می‌برید، امروز فرصتی دست می‌دهد که ارتباطات بیشتری با دوستان و آشنایان داشته باشید. این فرصت را غنیمت بدانید و تا می‌‌توانید خوش بگذرانید. پولی به دست‌تان رسیده است و به دنبال راه‌حلی برای سرمایه‌گذاری میگردید، پیشنهاد می‌کنیم این پول را در بازار ملک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید چرا که پس از گذشت مدتی، سود سرشاری از این سرمایه‌گذاری نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز یاد روزهای اول عاشقی‌تان افتاده و خاطره‌های خوش این روزها را در دل شما زنده خواهد کرد. برای نظر اطرافیان اهمیتی قائل نیستید و اهل خانواده از کارهای خودسرانه شما به تنگ آمده‌اند. قبل از اینکه بیشتر از این زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کنید، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم، حتماً تصمیم و نظر اهل خانواده و اطرافیان را جویا شوید.

 

 

♑  دی ♑

امروز یکی از دوستان از شما درخواست پولی را دارد، از آنجایی که وضعیت مالی باثباتی ندارید به درخواست این دوست پاسخ منفی بدهید چرا که پول دادن به این فرد، اندوخته شما را کاهش می‌دهد و در آینده به این پول نیاز پیدا خواهید کرد. روز شلوغی را شروع کرده‌اید و استرس و نگرانی لحظه‌ای شما را رها نمی‌کند. برای رهایی از این نگرانی‌ها روی اعضای خانواده حساب‌باز کنید و با به اشتراک گذاشتن مشکلات‌ خود با اهل منزل، بار غم‌ها و نگرانی‌های‌تان را سبک کنید. مدت زیادی که کار مهم را شروع کرده‌اید، اما این کار به پایان نمی‌رسد و دائم گره در کارتان می‌افتد، غم به دل‌تان راه ندهید چرا که تا پایان این کار مهم، فاصله چندانی ندارید و در آینده‌ای نزدیک این کار به سرانجام خواهد رسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تکیه‌گاه محکمی برای شما در برابر مشکلات است و امروز به شما ثابت می‌کند که هرگز شما را در برابر مشکلات تنها نخواهد گذاشت.

 

 

♒  بهمن ♒

تا خرخره در قرض و قسط فرو رفته‌اید و راهی برای رهایی از مشکلات مالی پیدا نمی‌کنید، امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پولی فراهم می‌شود تا قسط‌های عقب‌افتاده را پرداخت کنید. به لحاظ کاری انسان سخت‌کوش و تلاش‌گری هستید و کارها را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با پشتکار، در آینده یک سروگردن بالاتر از همقطاران‌تان قرار خواهید گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان سرناسازگاری با شما دارد و رفتار او روزبه‌روز بدتر می‌شود، قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را جویا شوید.

 

 

♓ اسفند ♓

مدت‌ها است که به خود وعده داده‌اید با ثبت‌نام در باشگاه ورزشی، روزانه ورزش کنید و سلامت جسمی خود را بهبود ببخشید، امروز شرایط خوبی برای ثبت‌نام باشگاه ورزشی مهیا می‌شود. به لطف این موقعیت، سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنید. در حال حاضر به لحاظ مالی مشکلی ندارید، اما بهتر است بی‌گدار به خرج ندهید و هزینه‌های غیرضروری را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت احتمال وقوع گرفتاری‌های مالی در آینده بسیار است. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و در این مشاجره دخالتی ندارید، مطمئن باشید بدون دخالت شما این مشاجره ختم به خیر نمی‌شود و با پادرمیانی و وساطت، قائله را به پایان برسانید. در محل کار به دستاورد مهمی رسیده‌اید و همکاران امروز از شما قدردانی می‌کنند. مدتی است که خبری از بزرگ‌ترهای فامیل ندارید و این وضعیت زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌ است، در اولین فرصت سری به بزرگ‌ترهای خانواده بزنید و از آنها دلجویی کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,