♈  فروردین  ♈

امروز ممکن است کمی بحث و درگیری در محیط خانواده باعث کدورت شما شود اما سعی کنید اجازه ندهید این بحث ها کدورتی بین شما به وجود آورد. اگر در مورد اقدامی فکر می کنید که دیگران معتقدند غیرممکن است، امروز زمان شروع آن است. مسائل کاری و پروژه های خلاقانه امروز با تلاش دقیقی که از سوی شما صورت می گیرد، پیشرفت زیادی می کند. با کمی فکر و تجزیه و تحلیل، ایده هایتان را یادداشت کنید و همه احتمالات را در نظر بگیرید و جلو بروید. امروز در فضا حس رمانتیک بودن زیادی وجود دارد و صمیمیت از همیشه بیشتر است.

 

♉   اردیبهشت  ♉

وقت آن رسیده است که برای رسیدن به هدفتان دست به کار شوید و به اهدافتان جامه عمل بپوشید. با یک جا نشستن و کاری نکردن هیچ کدام از برنامه‌هایتان عملی نخواهد شد پس ترس را کنار بگذارید و اقدام کنید زیرا جای نگرانی نیست و شما نتیجه مورد نظرتان را با تلاش بدست خواهید آورد.

 

♊   خرداد   ♊

حال و هوای شور و عشق بر امروز شما سایه می افکند مگر آنکه راه خروجی از آن بیابید. یک شب خوب در کنار عزیزانتان ممکن است ایده خوبی باشد. خلاقیت ها امروز می تواند بسیار نتیجه بخش باشد. نترسید و زمانی را به انجام خرده کارها اختصاص دهید. احتمال دارد به فردی که برایتان اهمیت خاصی داشته نزدیکتر شوید. انرژی امروز نشان می دهد که باید در مورد نیات خود ثبات و سرسختی بیشتری داشته باشید. در این مورد تواضع کاذب نتیجه بخش نیست، پس خودتان را خسته نکنید.

 

♋   تیر  ♋

یک مشاجره و یا اتفاقی غیر‌منتظره بین شما و فردی که دوستش دارید فاصله انداخته است و این مساله فکرتان را درگیر کرده است اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید و سعی کنید غرور را کنار بگذارید و کدورت ها را از بین ببرید، بهتر است نگذارید این دلخوری زیاد طول بکشد.

 

♌   مرداد   ♌

امروز ممکن است به دلیل کار و فعالیت زیاد احساس بیماری کنید اما موضوع مهمی نیست این کسالت بدلیل خستگی است و می توانید با کمی استراحت از بروز آن پیش‌گیری کنید. در ضمن بهتر است امروز بیشتر مراقب غذا خوردن خود باشید چون ممکن است این بیماری کوچک در اثر تغذیه نا‌‌‌مناسب باشد.

 

♍   شهریور  ♍

نیروی درونی دارید که باعث می شود حس کنید توان جابجا کردن کوه را دارید. اگر در مورد اقدامی فکر می کنید که دیگران معتقدند غیرممکن است، امروز زمان شروع آن است. مسائل کاری، عاطفی و پروژه های خلاقانه امروز با تلاش دقیقی که از سوی شما صورت می گیرد، پیشرفت زیادی می کند. با کمی فکر و تجزیه و تحلیل، ایده هایتان را یادداشت کنید و همه احتمالات را در نظر بگیرید و جلو بروید.

 

 

♎   مهر  ♎

احساس می‌کنید به توجه و محبت بیشتری نیاز دارید و این موضوع شما را ناراحت کرده‌است اما بدانید که اگر می‌خواهید از دیگران محبت بیشتری ببینید باید به آن‌ها محبت کنید و وقتی را برای آنها بگذارید چرا که ارتباط مثل یک خیابان دو طرفه است و شما نیز باید در این جهت اقدامی انجام دهید.

 

♏   آبان   ♏

امروز بیشتر به مسایل کاری خود دقت کنید و سعی کنید مشکلات را با آرامش حل و فصل کنید چرا که در صورت بی توجهی به مسایل کاری ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد شود و برعکس با حل و فصل کردن آن، موقعیتتان بهتر شود . کسی در اطراف شما ممکن است با یکی از رئیس رؤسا مشکل پیدا کند، در حال حاضر شما احساس قدرت می کنید و وسوسه می شوید تا خودتان را قاطی ماجرا کنید، ولی بهتر است از این مسائل دور بمانید و نیرو و علاقه خود را به سمت کارهای خودتان هدایت کنید. این به احتمال زیاد برایتان نتایج مثبت و بهتری خواهد داشت.

 

♐   آذر ♐

در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارید به خصوص در مورد کار و شغل که این حس مثبت شما بی جواب نخواهد ماند زیرا در مورد مسایل کاری خبر خوشحال کننده ای خواهید شنید. شراکت های حرفه ای و خلاقانه مستلزم پروژه ای جدید هستند که به آن ایمان کامل داشته باشید. از رویدادها و اتفاقاتی که در کشورهای دیگر رخ می دهند الهام بگیرید و دامنه کاری خود را گسترش دهید زیرا آینده کاری خوبی دارید پس امروز دست به کار شوید، زیرا امروز شانس یافتن موقعیت مناسب برایتان زیاد وجود دارد.

 

♑   دی  ♑

چیزی که مدتی است برای خرید آن برنامه‌ریزی کرده‌اید را بدست خواهید آورد، این ممکن است به عنوان یک هدیه بدستتان برسد و یا اینکه مبلغی پول به دستتان می‌رسد میتوانید با این پول وسیله مد نظرتان را به راحتی خریداری کنید.

 

♒   بهمن   ♒

خبر هیجان انگیز و شکه کننده ای درباره یکی از دوستانتان می شنوید که ممکن است شما را ناامید کند و کمی احساس حسادت کنید اما مایوس نباشید به زودی این اخبار هیجان انگیز برای شما نیز اتفاق خواهد افتاد به شرطی کهکمی هوشمندانه تر عمل کنید و فرصت هایتان را بیهوده از دست ندهید. تا اواسط روز احساس دقت و تمرکز بیشتری می کنید و آماده انجام تقریباً هر کاری می شوید. امروز قطعاً روز بسیار خوبی برای شروع پروژه های جدید و تمام کردن پروژه های قدیمی است.

 

♓   اسفند   ♓

امروز از آن روز هایی است که ممکن است مساله ای کوچک باعث کدورت بین شما و پارتنرتان شود سعی کنید نادیده بگیرید شاید این به دلیل مشکلات شخصی باشد، سعی کنید با ارامش خود همه چیز را حل و فصل کنید. امروز ممکن است از طرف یکی از همکارانتان به شما پیشنهاد کاری داده شود،  اگر از آن استقبال کنید، می تواند تجربه ای جدید برایتان باشد

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,