♈ فروردین ♈

سعی کنید امروز را بیشتر با خانواده خود وقت بگذرانید زیرا مدتی است از آنها غافل شده‌اید و این بی‌توجهی‌ها ممکن است در روابط شما کدورت ایجاد کند پس بهتر است تا مشکلی پیش نیامده خودتان پیش قدم شوید؛ امروز زمان خوبی است که با خانواده وقت بگذرانید و از بروز مشکلات خانوادگی پیش‌گیری کنید.

 

♉ اردیبهشت ♉

امروز ممکن است در اثر یک اتفاق یا پیشنهاد غیر‌منتظره، بر سر دوراهی بزرگی قرار بگیرید، این پیشنهاد ممکن است کاری و یا مربوط به مسایل عاطفی باشد پس بهتر است خودسرانه تصمیم نگیرید و اگر می‌توانید با یکی از نزدیکان باتجربه و قابل‌اعتمادتان حتما مشورت کنید.

 

♊ خرداد ♊

احتمالا یک دورهمی و یا دیدار دوستانه پیش رو دارید که در این دورهمی و یا دیدار ممکن است از طرف فردی سرزنش شوید و یا مورد بد‌گویی واقع شوید. بهتر است دربرابر این صحبت‌ها صبورانه و بالغانه عمل کنید و از بروز مشاجره و کشمکش جلوگیری کنید چون این مشاجرات به نفع شما نیست.

 

♋ تیر ♋

به زودی به اهداف خود در زندگی خواهید رسید اما اگر می‌خواهید نتیجه بهتری بگیرید، سعی کنید از هیچ اقدام نیکوکارانه‌ای دریغ نکنید و تا جایی که می‌توانید به حل مشکلات دیگران کمک کنید زیرا به برکات این اقدامات نیکو کار شما بهتر و سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

 

♌ مرداد ♌

سعی کنید امروز تا جایی که می‌توانید وقتتان را به خودتان اختصاص دهید زیرا ممکن است به دلیل روزمرگی و کار زیاد درگیر یک کسالت یا بیماری شوید پس بهتر است برای جلوگیری از بروز بیماری و حفظ سلامتیان کمی استراحت کنید و از حجم و فشار کاریتان کم کنید.

 

♍ شهریور ♍

امروز ممکن است در اثر یک خبر ناراحت و پریشان شوید اما اجازه ندهید این موضوع شما را به هم بریزد. سعی کنید به خودتان مسلط باشید و با آرامش مشکل را حل کنید زیرا این مشکل موقتی است و به راحتی حل خواهد شد پس نگران نباشید.

 

♎ مهر ♎

تصمیم بزرگی در سر دارید که ممکن است تصمیم به رفتن به یک سفر طولانی باشد یا شروع یک شغل جدید اما با مخالفت‌های اطرافیان رو‌به‌رو هستید و این باعث بروز ترس و استرس در شما شده است، سعی کنید خودسرانه تصمیم نگیرید و از افراد معتمد و با‌تجربه‌ای که مطمین هستید صلاح شما را می‌خواهند کمک بگیرید.

 

♏ آبان ♏

مبلغی پول بدست شما خواهد رسید، ممکن است پولی باشد که قبلا به کسی قرض داده‌اید و آن را پس بدهد و یا اینکه از طریق مبلغی پول که قبلا سرمایه‌گذاری کرده‌اید سودی به شما برسد و باعث شادی شما و برکت در اموالتان شود.

 

♐ آذر ♐

گمشده خود را به زودی پیدا خواهید کرد، این گمشده ممکن است فردی باشد که مدت‌ها است بدنبال او می‌گردید و یا یک شی باشد که آن را گم کرده‌اید. پس امیدوار باشید که روز کامیابی نزدیک است.

 

♑ دی ♑

شما ممکن است به زودی یک ترفیع شغلی بگیرید و موقعیتتان تغییر کند اما باید بسیار مراقب باشید که زیاد درمورد برنامه‌هایی که در سر دارید با دیگران صحبت نکنید و به همه اطرافیانتان اعتماد نکنید چون ممکن است حسادت دیگران کارتان را به تاخیر بیاندازد.

 

♒ بهمن ♒

معجزه‌ای در زندگی شما نزدیک است و به احتمال زیاد با فردی ملاقات می‌کنید که مشکلاتتان را حل خواهد کرد. ممکن است مردی میانسال و مهربان باشد و یا یک آشنای قدیمی پس سعی کنید غرور را کنار بگذارید و کمک دیگران را رد نکنید.

 

♓ اسفند ♓

مورد حسادت دیگران واقع می‌شوید وبه همین دلیل ممکن است به دلیل این حسادت‌ها در پی آسیب رساندن به شما باشند و یا اینکه در غیابتان از شما بدگویی کنند پس بهتر است سعی کنید خوشحالی‌هایتان را جار نزنید زیرا برخی از اطرافیانتان چشم دیدن این خوشبختی‌ها را ندارند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,