♈   فروردین  ♈

مشاجره و ناراحتی که ابتدای صبح با شریک عاطفی یا همسر خود دارید باعث می شود تا بعدازظهر ناراحت باشید. اما در انتهای روز دوباره آرام خواهید شد. عصرهنگام با هم برای یک سفر عاشقانه برنامه ریزی خواهید کرد. یا شاید فقط به رستوران بروید. هرچه که باشد، ناراحتی های صبح را فراموش می کنید و انتهای روز خوبی خواهید داشت. پس سریع ناامید نشوید. بحث و مشاجره در هر رابطه ای وجود دارد و چه بسا باعث نزدیکی بیشتر دو نفر به هم نیز می شود. امروز این فرصت را دارید تا مشکلات رابطه خود را با همفکری یکدیگر درست کنید و این بسیار عالی و کمک کننده است.

 

♉   اردیبهشت  ♉

درک و بینش و آینده نگری شما باعث می شود در کار خود پیشرفت کنید. خیلی زود نتیجه تلاش های خود را خواهید دید. ممکن است مقام بالاتری در محل کار به شما پیشنهاد شود یا فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری پیدا کنید. این موجب افزایش اعتمادبه‌نفس شما می شود. از فرصت های پیشرفت خود استفاده کنید و همیبشه نگاهتان به یک قدم جلوتر از آنجایی باشد که هستید. امروز همه چیز خوب است. فرصتی خوب برای آشنایی با فرد رویاهای خود را نیز خواهید داشت. شهامت داشته باشید و پیش بروید و در مورد علاقه خود با او صحبت کنید. این آشنایی برای هر دو شما بسیار خوب است.

 

♊   خرداد   ♊

امروز اخبار خوب ولی حیرت انگیزی دریافت می کنید. شاید یکی از اعضای خانواده یا یک دوست تماس بگیرد یا به شما سر بزند و خبری به شما بدهد که تأثیر مستقیمی بر روی شما داشته باشد. شب بیرون بروید و جشن بگیرید. فراموش نکنید که عشقتان را هم در این جشن شرکت دهید. دیگران برای مشورت و راهنمایی گرفتن پیش شما می آید. توصیه خود را رایگان ارائه دهید تا زمانی که نیاز داشتید آنها هم به شما کمک کنند.

 

♋   تیر  ♋

یکی از دوستان شما که در زمینه داروهای گیاهی یا پزشکی طبیعی در حال تحصیل است برخی از ایده های خود را با شما در میان خواهد گذشت. احتمالا به واسطه او بتوانید در مورد خاصیت گیاهان یا درمان های روحی و فکری مسایلی بیاموزید که بسیار برایتان مفید است و در آینده کاربردهای خوبی خواهد داشت. امروز همان قدر که انرژی بسیاری دارید، بسیار هم حساس خواهید بود. امروز شاید کمی دچار روزمره‌گی و حس کسالت در رابطه عاطفی خود بشوید. هر زمان احساس کردید این حس در حال شکل گرفتن است، سریع خود را به کاری مشغول کنید. شادی بد نباشد در رفتار و ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کنید تا شاید کمی اوضاع فرق کند.

 

♌   مرداد   ♌

مطالعه کتاب یا تماشای فلیم شما را به سمت فعالیت های هنری سوق می دهند. امروز حس زیبایی شناسی شما بسیار بالا است و می توانید آثار خوب خلق کند. برای الهام گرفتن خوب است به گالری های هنری یا موزه بروید و از هنرمندان قدیمی ایده هایی ناب کسب کنید. یک تماس تلفنی یا نامه عاشقانه از طرف فردی که دوستش دارید باعث می شود تا حس بسیار خوبی به زندگی پیدا کنید. انرژی های جاری در هوا به شما کمک می کنند تا صمیمیت بیشتری با فرد مورد علاقه خود برقرار کنید. از این فرصت برای حل مشکلات و در میان گذاشتن احساسات واقعی خود به او استفاده کنید. هرچه صادق تر باشید، عشق عمیق تری خواهید داشت.

 

♍   شهریور  ♍

امروز حس رهایی و پرانرژی بودن دارید و به همین واسطه شاید بخواهید در کار یا خانه خود کارهایی انجام دهید. البته کارهای خانه شامل تغییرات بزرگ نیستند و فقط برخی تعمیرات ساده را شامل می شود که بیشتر نیز به زیبایی خانه مرتبط هستند. دید زیبایی شناختی شما امروز بسیار خوب کار می کند و می توانید تغییرات زیبایی در خانه ایجاد کنید. از انرژی های خوب امروز برای داشتن لحظه های شاد و عالی در کنار معشوق استفاده کنید. امروز این شهامت را دارید تا فعالیت های متنوعی را تجربه کنید. خوب است گاهی عادت های خود را کنار بگذارید تا زیبایی های بیشتری از زندگی را ببینید.

 

♎   مهر  ♎

امروز به طرز عجیبی پرانرژی و فعال هستید و ذهنتان نیز بسیار خوب کار می کند. می توانید در حوزه شغلی خود تغییرات بسیار خوبی به وجود بیاورید و خود را در مسیر پیشرفت روزافزون قرار دهید. ارتباطات مخابراتی و اینترنتی شما امروز زیاد می شود و تقریبا همه وقتتان را خواهند گرفت. شاید با کمی مطالعه در مورد انسان های موفق در زمینه شغل خود بتوانید از آنها الهامات بسیار مفیدی بگیرید. امروز به خود شهامت می دهید و با فردی که دوستش دارید قرار ملاقات می گذارید. برای اینکه بتوانید این رابطه را ادامه دهید باید صادق باشید و کمی هم از رویتن های زندگی خود دست بکشید.

 

♏   آبان   ♏

شما اصولا به مسایل زمینی اهمیت بسیار می دهید اما این حس امروز بیش از همیشه از شما دور خواهد بود و بیشتر به مسایل غیرطبیعی و روحانی علاقه مند خواهید بود. احتمالا امروز در جلسه هایی که در این زمینه صحبت می کنند شرکت می کنید یا سرتان در کتاب و مقاله هایی خواهد بود که اطلاعات بسیاری در این زمینه ها به شما می دهد. این تفکرات در زندگی عاطفی شما کمی تاثیر می گذارند. امروز به طور موقت دوست دارید از شریک عاطفی خود دور باشید و بیشتر به درون خود و تفکرات جدیدی که دچارش شده اید، فرو بروید. به این واسطه می توانید همه ترس ها، امیدها و خواسته های خود را نیز کشف کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز در جمع هایی حضور خواهید داشت که موضوع و محوریت اصلی بحث های جاری در آن در مورد مسایل غیرطبیعی، ماورایی یا هنری هستند. اگر به این مسایل علاقه دارید، امروز بهترین فرصت برای ثبت نام در کلاس هایی است که در این زمینه آموزش های خوبی می دهند. می توانید با دوستان خود در مورد این موضوعات صحبت کنید. همه این حرف ها به شما لذت خوبی می دهند. امروز شاید در رابطه عاطفی شما تغییراتی به وجود بیاید و از فرد مورد علاقه تان کمی فاصله بگیرید. خوب است به دنبال مشکلات باشید تا بتوانید راهکار مناسب برای برطرف کردن آنها پیدا کنید. به این ترتیب، حس بهتری به هم خواهید داشت.

 

♑   دی  ♑

شما به اصولا به مسایل فراواقعی و زندگی در سیاره های دیگر علاقه بسیاری از خود نشان می دهید. مطالعه و شنیدن مطالب جالب در این زمینه نیز بسیار برایتان ارزشمند و جالب هستند. امروز بیش از همیشه این حس را خواهید داشت. شاید بد نباشد در زمینه هنر، خلاقیت و موسیقی نیز استعدادهای خود را بسنجید و سعی کنید در مورد آنها مسایلی بیاموزید. اگر دوست دارید در رابطه عاطفی شما رویداد شاد و خاصی روی دهد، باید دید خود را عوض کنید. باید رفتارهای خود را تغییر دهید. اگر به دنبال فرد خاصی می گردید تا وارد زندگی شما شود و حالتان را دگرگون کند، بدانید که امروز روی شانس هستید و شاید بتوانید امروز او را بیابید.

 

♒   بهمن   ♒

همه تصورات امروز شما را مسایل فراواقعی و متافیزیک به خود اختصاص داده اند. بیشتر وقت امروز خود را به این مسایل فکر می کنید و حتی به کتابخانه می روید و در مورد آنها مطالعه هم می کنید. شاید در خلال این کارها تصمیم بگیرید به مسافرت راه دور نیز بروید تا بتوانید بهتر و بیشتر در این زمینه مطالعه کنید. به طور مثال، به کشوری همچون هند یا مصر یا ایرلند. اگر موقعیت سفر دارید، این کار را انجام دهید. بسیار هم برایتان خوب است. با این همه مشغله فکری به نظر می رسد از رابطه عاشقانه خود غافل هستید. البته این امری موقتی است و به همین دلیل ترجیح می دهید امروز را در کنار هم نباشید. اما سعی کنید به جای خراب کردن رابطه، مشکلات موجود را برطرف کنید.

 

♓   اسفند   ♓

برخی اخبار جالب در مورد مسایل مالی باعث می شوند تا حس بسیار خوبی به زندگی و شغل خود پیدا کنید. مهربانی و همدردی ذاتی و قلبی شما باعث می شود تا امروز رابطه بسیار خوبی با دیگران داشته باشید. این حس در کار شما نیز بسیار تاثیر خوب دارد. می توانید امروز در زمینه پروژه های هنری و مسایلی که به خلاقیت نیاز دارند، بسیار موفق ظاهر شوید. امروز باید کلا منتظر موفقیت ها باشید. امروز شاید در زمینه رابطه عاشقانه چندان موفق نباشید اما این مساله کاملا موقتی است و اجازه ندهید همه ذهن شما را پر کند و شما را به سمت مسیر اشتباهی بکشاند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,