فرودین

این روزها بیشتر از همیشه دچار شک و تردید هستی. چون درگیر احساسات هستی نمی‌توانی درست تصمیم بگیری به اطرافیانت اعتماد کن و از آن‌ها مشورت بگیر. نگران نباش می‌توانی همه‌چیز را مدیریت کنی.

 

اردیبهشت

این هفته متعلق به توست. می‌توانی شانس خود را برای موفقیت افزایش دهی. برای آینده برنامه‌ریزی کن و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت ایجاد کن. ولی برای هر تصمیمی که می‌گیری دقت کن. چون یک تصمیم اشتباه تو را در مقابل دوست یا شریک عاطفی‌ات قرار می‌دهد.

 

خرداد

آدم قانون مداری هستید ولی همان‌قدر که به منطق اهمیت می‌دهید، احساساتتان را هم در نظر بگیرید. پیشنهادهای کاری خوبی درراه است. فقط کافی است خودتان را نشان بدهید.  اگر مجرد هستید، انتهای امسال شعله‌های عشق در شما روشن می‌شود. اسفندماه رمانتیک‌ترین ماه برای شما خواهد بود.

 

تیر

روز شلوغی دارید بنابراین آماده‌ باشید. آخر امروز خبری خوب شنیده و هیجان‌زده می‌شوید. تغییرات پیش رو دل‌چسب است. سبک تازه‌ای پیش بگیرید، انگیزه خودتان رو از دست ندهید؛ و مراقب ارتباطات و دوستانتان باشید.

 

مرداد

به جمعی دعوت می‌شوید حتما قبول کنید اتفاقات خوبی در انتظارت شماست. برای خودتان زندگی کنید، اوضاع مالی از امروز بهتر می‌شود و تا مدت طولانی ادامه‌دار است. راجع به رابطه عاطفی این روزها تصمیم درستی بگیرید. تصمیم امروز سازنده‌ی فرداست.

 

شهریور

اعتماد به نفست داشته باشید. همه کسانی که شما رو می‌شناسند توانایی‌تان رو باور دارند. بی‌نظمی‌ها هم درست می‌شود و چیزهای ارزنده به دست می‌آورید. شرایط مالی بهتر خواهد شد. افت‌وخیز دنیا طبیعی ست و مایه‌ی گشایش.

 

مهر

ممکن است با سختی‌هایی داخل محیط کار مواجه شوید، اما خوش‌بین باشید، اگر با احتیاط با این مشکلات برخورد کنید باعث پیشرفت می‌شود. به‌زودی زندگی اجتماعی رضایت شما را جلب می‌کند. از بحث با یک خانم در اطرافتان دوری کنید.

 

آبان

زیاد کار کردن فقط شما را خسته‌تر می‌کند به خودتان استراحت بدهید. ولی فراموش نکنید. تفریح و استراحت باید با برنامه باشد و باعث بی‌نظمی نشود. شریک عاطفی شما در ارتباط با خبری خیلی خوشحال می‌شود.

 

آذر

این روزها سرتان حسابی شلوغ است. با این حال، مطمئن باشید که خانواده و شریک عاطفی‌تان را نادیده نگیرید. سعی کنید حتما به یک سفر با دوستانتان بروید، به لحاظ روحی و جسمی نیاز به استراحت کردن دارید.

 

دی

کاری که می‌کنید یا کرده‌اید یک اقدام خیلی قوی بوده و نتایج فوق‌العاده‌ای برایتان دارد. مورد حمایت دیگران هم قرار می‌گیرید از این موفقیت لذت ببرید. امروز موقع رانندگی یا عبور و مرور احتیاط کنید.

 

بهمن

در هر سنی که هستید مهارت‌های جدید بیاموزید. ایرادی ندارد. بدترین چیز این است درجایی که هستید درجا بزنید. شاید دیگران اندازه شما انرژی نداشته باشند درکشان کنید.

 

اسفند

خودتان رو دوست داشته باشید و دست از سرزنش کردن خود بردارید. بعد از یک دوره نامطلوب در زندگی عاطفی و شغلی، شرایط شما کاملا تغییر خواهد کرد.

 

فال حافظ و فال‌های روزانه ماه تولد را در عاشقنامه دنبال کنید

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments