فال روزانه ۱۰ شهریور ۹۸

آخرین درجه فساد، به کار بردن قوانین برای ظلم است.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز برای شما روز شلوغ و پر کاری است و یه شدت نگران این هستید که نتوانید به تمام کارهای خود رسیدگی کنید . سعی کنید امروز برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید و کارهای خود را اولویت بندی کنید با این کار از نگرانی شما کاسته خواهد شد، جای نگرانی نیست چراکه امروز برای شما روز مبارکی است و دست به هر کاری بزنید نیجه فوق العاده ای خواهید گرفت. سعی کنید مثل همیشه شاداب باشید و در همه حال امیدوار باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز شما از نظر ظاهری بسیار عالی دیده می شوید اما از نظر روحی تعریف چندانی ندارید. از آن روزهایی است که با نگاه در آینه احساس می کنید به هیچ عنوان خود را دوست نخواهید داشت. شاید بهتر باشد برای تجدید انرژی کمی بیرون بروید یا ماساژ بگیرید. حتی موهایتان را اصلاح کنید. هر کاری که بتواند شما را به حالت نرمال بازگرداند. در مورد رابطه عاطفی نیز بهتر است اگر ممکن است امروز خیلی سربه سر هم نگذارید. زیرا او نیز مثل شما روحیه حساسی دارد و ممکن است لحظه های تلخی داشته باشید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز ایده ها و تفکرات بسیار متفاوتی خواهید داشت و تمایل هم دارید آنها را به انجام برسانید. امروز صدایی خفیف در سر شما ایده هایی نو را به شما تلقین می کند که نباید به طور خودکار هر چه به ذهنتان می رسد را قبول کنید. بهتر است همه ایده های نویی که به ذهنتان می رسد را کاملا بررسی کنید و سپس برای اجرایی کردن آنها اقدام کنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز، از تصمیم گیری بر اساس منطق و عقل گریزان هستند. خیلی تلاش نکنید تا در این زمینه ها کاری انجام دهید. هر چه بیشتر تلاش کنید، بیشتر گیج می شوید. البته نگران نباشید. این حس های خود را از دست نداده اید. این شرایط کاملا موقتی است. خیلی به آن توجه نکنید و در عوض، از رویدادهای ساده امروز بهره بگیرید. شاید خیلی تمایل به گریه داشته باشید. کمی صبور و آرام باشید و اگر احساس ناراحتی دارید زمانی را به خودتان اختصاص دهید و با خود خلوت کنید، این ممکن است حال شما را بهتر کند. فکر کردن به چیزهای منفی بی نتیجه است چرا که خبر های خوبی در راه است.

♌   مرداد   ♌

توجه داشته باشید که ناراحتی ها و مشکلات زندگی تاثیر منفی روی شما نداشته باشند. شاید در میان اطرافیان شما بحث و جدل هایی پیش بیاید. باید مراقب باشید که نزاع آنها روی شما تاثیر منفی نداشته باشد. گاهی انسان به طور ناخواسته در بازی ناراحت کننده ای وارد می شود که بیرون آمدن از آن برایش دشوار خواهد بود.

 

♍   شهریور  ♍

ممکن است امروز موقعیتی برای شما به وجود آیند که بستر را برای یک سفر کوتاه مدت( به احتمال زیاد کاری) برای شما فراهم کند اما شما خیلی مشتاق نباشید. توصیه می شود که اینقدر منفی  نگر نباشید و سعی کنید که به این مساله به چشم یک فرصت برای یادگیری و پیشرفت کاری فکر کنید زیرا نتیجه برای شما مفید خواهد بود.

 

♎   مهر  ♎

امروز زمان مناسبی برای خلاقیت داشتن نیست. هر چه قدر تلاش می کنید تا ایده های جدید ارایه دهید، ذهنتان یاری نخواهد کرد. شاید امروز برای انجام چنین کاری چندان مناسب نباشد. گاهی برای ارایه یک طرحی ابتکاری لازم است به طور موقت از کار کردن دست بکشید تا ذهنتان باز شود. از وقت امروز برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید. امروز بهتر است بیرون بروید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز می توانید از انرژی های امروز استفاده کنید و با یکدیگر حرف بزنید و اگر مشکلی هست، آن را برطرف کنید. برای داشتن لحظه های شادتر، از روش های همیشگی خود دست بردارید.

 

♏   آبان   ♏

یک کینه قدیمی از فرد یا افرادی در دل دارید که فکرتان را به خود مشغول کرده‌است و تصمیم دارید که این بدی را جبران کنید اما بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارید و جواب بدی را با بدی ندهید زیرا این مساله باعث می‌شود که حس بدی در شما به‌وجود بیایید پس سعی کنید اگر کینه‌ای در دلتان هست، فراموش کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز احساس پر انرژی بودن می کنید و دوست دارید کارهای جدید انجام دهید. می توانید با مهارت هایی که دارید، همه امور را به بهترین شکل به انجام برسانید. امروز زمان مناسبی برای برنامه ریزی برای موفقیت های بیشتر است. می توانید برای آینده کاری خود نقشه های خوبی بکشید و با صبر و سخت‌کوشی به مدارج بالا برسید. در مورد رابطه عاطفی خود ممکن است یک مشکل قدیمی سرباز کند و با هم به اختلاف بخورید. اما برای حل آن بهترین کار صحبت های صادقانه است. باید به عشقتان بگویید تا چه اندازه به او علاقه دارید و مشکلات به وجود امده را حل کنید.

 

♑   دی  ♑

مبلغی پول بدست شما خواهد رسید که باعث خوشحالی شما خواهد شد اما این مبلغ پول ناچیز است و کار بزرگی احتمالا نمی‌توانید با آن بکنید ولی چون خوشحالتان می‌کند و مشکل  کوچکی از شما را حل خواهد کرد و این خود مژده‌ای برای حل شدن مشکلات اصلیتان خواهد بود.

 

♒   بهمن   ♒

سعی کنید با همسایگان خود روابط بهتری را داشته باشید و در صورت به وجود آمدن مشکلی، سعی کنید آرامش داشته باشید و با خوش رویی رفتار کنید در غیر این صورت روابط بدی را در آینده خواهید داشت. بسیار جالب است که مناسبات خانوادگی باعث می شود تا با خویشاوندان دور خود زیر یک سقف جمع شوید و در مورد مساله ویژه ای با یکدیگر صحبت کنید. بهتر است همیشه هوشیار و حواس جمع باشید و برای رسیدن به هدف مشترک به یکدیگر کمک کنید. در این روند ممکن است دوستان خوبی نیز بیابید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز احساس می کنید همه اطرافیان در حال یادگیری و آغاز کارها و فعالیت های جدید هستند و نمی خواهید از این قافله عقب بمانید. اما سعی نکنید روش دیگران را تقلید کنید و درست همان راهی را بروید که دیگران می روند. کمی خلاقیت داشته باشد و موقعیت کنونی خود را تغییر دهید. زندگی همچون مسابقه ای است که باید در آن برنده شوید و برای این منظور باید زمان بندی صحیح نیز داشته باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,