در این روز زیبای بهاری شاید بد نباشد کار تازه‌ای انجام دهید یا چیزی را امتحان کنید که قبلا پشت گوش انداخته بودید. زندگی روزمره شما را از فرصت کارهایی که تا کنون انجام نداده‌اید محروم می‌کند. هر کاری را که می‌کردید امروز طور دیگری انجام دهید.

♈ فروردین ♈

روزهای خوب در انتظار شما هستند. مقصودی که سخت و دست نیافتنی به نظر می‌رسد به زودی با گشایشی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. پس بهتر است برای رسیدن آن موقعیت خودتان را آماده کنید تا به وقتش بتوانید به خوبی از فرصتی که دست می‌دهد استفاده کنید.

 

♉ اردیبهشت ♉

امروز کسی را می‌بینید که از دیدارش هیجان‌زده خواهید شد. او برای شما معنای خاصی دارد و شخص ویژه‌ای است. می‌توانید از مصاحبت با او لذت ببرید. فرصتی برای سفر رفتن و قرار گرفتن در جمع دوستان فراهم می‌شود که بهتر است آن را از دست ندهید.

 

♊ خرداد ♊

هیچ کس نمی‌تواند شان و منزلت شما را نادیده بگیرد و به شما جسارت کند. اگر می‌بینید دیگران طوری با شما رفتار می‌کنند که مورد علاقه شما نیست احتمل دارد که خودتان زمینه آن را فراهم کرده باشید پس موقعیتی که در آن قرار دارید را دگرگون کنید.

 

♋ تیر ♋

شما ریشه نگرانی‌ها و آزرده بودنتان را در خارج می‌بینید. در حالی که جهان همیشه همینطور در گذر بوده است. حس و احساسی که نسبت به آدم‌های اطرافتان یا اتفاقات دنیا دارید مربوط به شماست نه مربوط به ذات آن اتفاقات یا حواث بیرونی. برای اینکه حال متفاوتی داشته باشید باید روی خودتان کار کنید.

 

♌ مرداد ♌

امروز خبری از یک تغییر به شما می‌رسد که ممکن است ابعاد مختلفی از زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر نمی‌شود این اتفاق را تغییر داد بهتر است از در پذیرش با آن درآیید و زندگی جدیدتان را با آن وفق دهید. روی عواملی کار کنید که در کنترل شما هستند نه عواملی که به شما تحمیل شده است.

 

♍ شهریور ♍

شاید حضور و معاشرت با بعضی خانواده و اطرافیان کمی برای شما سخت و آزاردهنده شده باشد. اما مواظب خشم و عصبانیتتان باشید. هوشمندانه‌تر این است که به جای جنگیدن با آنها یا خالی کردن خشمتان فقط به سادگی از آنها دوری کنید. مواظب باشید تمرکزتان روی کسب و کارتان از بین نرود.

 

♎ مهر ♎

شما قرار است در حرفه و کارتان چالش جیدید را تجربه کنید. خودتان از این موضوع هیجان‌زده می‌شوید و دوست دارید سریع‌تر با مسائل دست و پنجه نرم کنید. اما برای این اتفاق باید مدتی صبور باشید و منتظر بمانید تا زمانش برسد. در این مدت سرتان را گرم کنید و نگذارید انتظار کلافه‌تان کند.

 

♏ آبان ♏

شاید جدیدا به این فکر افتاده باشید که کسی شما را درک نمی‌کند و دیگران شما را خوب نمی‌فهمند. ولی موضوع این است که شما دقیقا چه نیازی به این دارید که همه دقیقا همان حس و احساسی که شما دارید را تجربه کنند؟ فقط کافی است خیلی منطقی رابطه‌تان را با هر کس بر اساس خواست و منافع دو طرف تنظیم کنید.

 

♐ آذر ♐

امسال برای شما آن طور که باید و شاید شروع نشد. و شاید آن خوشحالی که در انتظارش بودید را تجربه نکردید. ولی چه اشکالی دارد. هر لحظه می‌تواند این اتفاق بیفتد. شاید این ضرب‌المثل که «سالی که نکوست از بهارش پیداست» برای شما برعکس اتفاق بیفتد و سالی که برای شما خوب شروع نشد عالی ادامه پیدا کند.

 

♑ دی ♑

در معامله و یا محل کارتان فرصتی پیدا شده است که از چشم شما پنهان است و شما به آن آگاه نیستید. هنوز فرصت برای اینکه این فرصت را کشف کنید و به خوبی از آن بهره ببرید هست. شاید کسی دلش نمی‌خواهد شما از وجود چنین شانسی با خبر شوید!

 

♒ بهمن ♒

شما فکر می‌کنید یک یا چند اتفاق می‌تواند زندگی‌تان را بسیار بهتر کند. ولی این فقط حدس شماست! خیلی وقت‌ها پول بیشتر، خانه زیباتر، موفقیت‌های بیشتر احساس شادی و آرامش بیشتری برای انسان به همراه نمی‌آورد. کمی اطرافتان را خلوت کنید و با خودتان کشف کنید که چیزهایی که می‌خواهید را چرا می‌خواهید.

 

♓ اسفند ♓

شما از چیزی ترس دارید. ولی فقط با انجام دادن آن کار یا مواجه شدن با آن نگرانی است که متوجه می‌شوید ترس شما بسیار رنج‌آورتر و آزاردهنده تر از خود آن کار بود. پس اگر چیزی شما را نگران کرده و گوشه ذهنتان مانده است بی درنگ به جنگ آن بروید. امروز روز خوبی برای معامله نیست.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments