فال روزانه ۱۱ تیر ۹۸

وقتی شما خوش‌بین هستید، زندگی شیوه‌ای بامزه برای مراقبت از شما دارد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

با توجه به انرژی امروز شاید بخواهید که روش و مرام خودتان را در پیش بگیرید. معمولاً شما می خواهید که روند کاری خاصی داشته باشید و کسی مزاحم کاری که انجام می دهید یا نمی دهید نشود و نمی خواهید در مورد آن با کسی بحث کنید. در حال حاضر شما خوشحال هستید که به عشقتان بگویید که چه می خواهید و کاملاً قصد و نیت تان این است که آن را بدست آورید، در این میان به اینکه کسی نقشه ها و برنامه های شما را تأیید می کند یا نه اهمیتی نمی دهید. شما در محل کار به یک ایده جدید که روی میزتان قرار می گیرد یا در جلسه ای پیشنهاد می شود مشکوک می شوید. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که بدون آنکه از نزدیک آن را بررسی کنید، ردش کنید. فوراً قضاوت نکنید و آن را قبل از هر تصمیمی بالا و پائین کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما استعدادها و توانایی‌های زیادی دارید که کشف نشده اند، یکی از دلایل آن این است که خودتان و توانایی‌هایتان را باور ندارید و اعتماد بنفستان کم است. وقت آن رسیده که به استعداد هایتان آگاه شوید و از آنها استفاده کنید و زندگیتان را تغییر دهید.

 

♊   خرداد   ♊

گاهی بعضی چیزها به نحوی کاملاً حیرت انگیز اتفاق می افتند و شاید دلیلش انرژی کائنات باشد. وقتی به رویدادی نگاه می کنید و فکر می کنید که این اتفاق چطور و از کجا افتاده است، آن را بسیار عجیب و غریب می یابید و در عین حال از تصادف روزگار و سرنوشت مبهوت می شوید و گاهی می فهمید که هیچ چیز اتفاقی نبوده است. فردی که امروز با او آشنا می شوید گویی جواب دعاهای شما است، دعاهایی که هیچ کس جز خودتان و خدای خودتان از آنها چیزی نمی دانست. در محل کار اطلاعاتی که امروز به دستتان می رسد شاید برایتان خوشایند نباشد، ولی بدان معنا نیست که باید بقیه روز کاری تان را بخاطر آن تلف کنید. در عوض باید ذهنتان را باز نگه دارید و آن را بپذیرید. ایده ها و افکار جدید خود را عملی کنید و آنها را پس نزنید.

 

♋   تیر  ♋

سعی کنید از افراد دورو و فریب‌کار دوری کنید و فاصله خود را با این افراد حفظ کنید، تنها بودن خیلی بهتر از بودن و وقت گذراندن با افرادی است که ممکن است به شما آسیب‌های جدی بزنند و موقعیتتان را به خطر بیاندازند.

 

♌   مرداد   ♌

بهتر است سعی کنید اگر در شرایط دشواری قرار دارید که کنترل زندگیتان را از دست داده‌اید کمی آرامش خود را حفظ کنید و این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر مسیری که انتخاب کرده‌اید برای رسیدن به هدف نتیجه نداده‌ است، مسیر دیگری را انتخاب کنید.

 

♍   شهریور  ♍

تحت انرژی امروز کائنات شما با فرد خاصی ارتباط معنوی عمیقی برقرار می کنید. انرژی های امروز مشخص می کنند که شاید شما دو نفر سرنوشت تان این بوده که با هم آشنا شوید و حالا زمان آن رسیده است. این چیزی نیست که بتوان برای آن برنامه ریزی کرد یا آن را جستجو کرد. این جور ملاقات ها و آشنایی ها معمولاً کاملاً اتفاقی و غیرمنتظره هستند، ولی کاملاً رضایتبخش می باشند. ذهن و دلتان را باز نگه دارید. در محل کار انگیزه و نیروی محرکی که در آخر هفته داشتید حالا با شروع هفته از بین رفته است. آنچه قبلاً در ذهنتان شفاف و واضح بود، حالا کاملاً مبهم و غبارآلود شده است. مسائل گنگ و مبهم را یکی یکی و مرحله به مرحله برای خودتان حلاجی کنید و به ذهنتان نظم بدهید.

 

♎   مهر  ♎

ممکن است امروز به علت زخم زبان و حرف‌های تلخ اطرافیان احساس ناراحتی و سرخوردگی کنید به همین دلیل توصیه می‌شود اگرممکن است امروز را تنها باشید و با کسی وارد بحث نشوید زیرا این احتمال وجود دارد که این بحث‌های پیش رو شما را آزار دهد.

 

♏   آبان   ♏

انرژی امروز باعث می شود که نتوانید کاملاً طرف مقابل خود را درک کنید. گویی او در حال و هوایی کاملاً متفاوت با همیشه قرار دارد و نزدیک شدن به او ممکن نیست. ولی رفتار او باعث می شود به این فکر کنید که باید در مورد موضوع خاصی با او حرف بزنید و این صحبت کاملاً جدی و مهم است. شاید بهتر آن باشد که یک روز به او کاری نداشته باشید، زیرا امروز او موافق باشد یا نباشد جوابش به هر چیزی “نه” خواهد بود. در شروع هفته کاری متوجه می شوید که سرعت و شتاب بالایی در انجام کارها وجود دارد و شما این قضیه را دوست دارید و می پسندید. این همان محیطی است که شما در آن پیشرفت خواهید کرد، بنابراین باید از انرژی آن حداکثر بهره را ببرید. برای خودتان قهوه درست کنید و میل کنید زیرا کار زیاد است.

 

 

♐   آذر ♐

قلبتان به سمت فردی متمایل است که این علاقه فکر شما را درگیر کرده ولی راهی برای خارج شدن از این عشق را ندارید، بهتر است اینقدر به خود سخت نگیرید و سعی کنید به خودتان فرصت دهید تا کمی حال روحی شما بهتر شود، مطمین باشید که با گذر زمان همه چیز حل خواهد شد .

 

♑   دی  ♑

امروز آشنایی جالب و تعجب برانگیزی با یک نفر خواهید داشت که نوع خاصی از رابطه را برایتان فراهم می کند. انرژی امروز نشان می دهد که شما فهمیده اید که این ملاقات ساده و عادی آنطور هم که ظاهری به نظر می رسد نیست. شما حس می کنید که کیمیای قدرتمندی بین شما دو نفر وجود دارد. قطعاً می خواهید که چیزهای بیشتری در مورد یکدیگر کشف کنید و این برای هر دوی شما خوب است. اطاعت محض و کورکورانه از رؤسا شاید امروز بهترین ایده برای شما نباشد. قبل از هر کاری سوالات خود را بپرسید و بجای آنکه فوراً وارد عمل شوید و کاری که دیگران از شما خواسته اند را انجام دهید، خوب فکر کنید و محتاط باشید. شما حق دارید که بخواهید در انجام کارها احتیاط کنید.

 

♒   بهمن   ♒

احتمالا یک شکست موقت از رسیدن به این هدف بر سر راهتان باشد و این مساله در شما حس ناکامی را ایجاد کند اما توصیه می شود سعی کنید این زمان را سپری کنید و اجازه ندهید این مغلوبیت شما را ناامید کند چرا که در پی این مغلوبیت یک پیروزی شیرین همراه است.

 

♓   اسفند   ♓

انرژی های امروز باعث می شود که امروز چشمان شما برق خاصی داشته باشند. به احتمال زیاد دلیلش این است که شما رویداد اجتماعی خاصی دارید که باید در آن شرکت کنید و شاید جلسه ای داشته باشید که اصول مهمی در آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد. چه با یک فرد خاص وارد گفتگو شوید، چه در مورد گردش روزگار صحبت کنید، تأثیری که طرف مقابل روی شما دارد امروز کاملاً غیرمنتظره است. امروز شما در محل کار خودتان را گویی شبیه به جزیره ای در دریای پریشانی و آشفتگی می بینید که آبهای گیجی دور شما در حال موج زدن و کف انداختن هستند. اطرافیان برای گرفتن راهنمایی و مشاوره نزد شما می آیند زیرا آنها به سان کشتی های گمشده است هستند که دنبال مسیر درست می گردند. کمک کردن به این افراد بسیار مهم است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments