فال روزانه ۱۱ شهریور ۹۸

هیچ مسیری به سوی شادی وجود ندارد ، شادی خود مسیر است.

 

 

♈   فروردین  ♈

صرف نظر از موقعیتی که در زندگی دارید، می توانید همه زندگی را بسیار ساده ببینید و از این حس لذت هم ببرید. امروز این فرصت را دارید تا از شرایط دشوار خود را دور و رها کنید و با آسایش خیال همه دنیا را ببینید. این رهاییِ فکری ایده های بزرگی به ذهن شما می دهد. با تلاش می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. از نظر روابط اجتماعی نیز می توانید خیلی خوب با انسان های غریبه و جدید دوستی کنید. این روابط اجتماعی درست می تواند از نظر کاری شما را در موقعیت خوبی قرار دهد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز تا حد زیادی عصبی و بی حوصله هستید. این مساله در مورد رابطه عاشقانه شما بیش از هر مساله دیگری مشهود است. درست است که اعتمادبه نفس بالایی دارید و می توانید به اصطلاح از عهده خواسته های خود بر بیایید اما مراقب باشید این حس شما را از مسیر اصلی رابطه خارج نکند. به قدری امروز در خیالات خود غرق می شوید که نمی توانید واقعیت های اطراف را به درستی ببینید. هیجانات منفی درونی شما مانع از این می شوند تا به راحتی با هم ارتباط برقرار کنید. بهتر است برای بهبود اوضاع کمی از نقطه نظرهای خود کوتاه بیایید و امروز را مسالمت آمیز به پایان برسانید.

 

♊   خرداد   ♊

یک برنامه بلند مدت برای خود دارید که تصمیم دارید آن را عملی کنید، بهتر است زودتر آن را عملی کنید البته پیش از انجام آن حتما با افراد باتجربه‌تر مشورت کنید زیرا این کار احتمال اشتباه کردن را کم می‌کند و کمک می‌کند که سود بیشتری کنید.

 

♋   تیر  ♋

صرف نظر از موقعیتی که در زندگی دارید، می توانید همه زندگی را بسیار ساده ببینید و از این حس لذت هم ببرید. امروز این فرصت را دارید تا از شرایط دشوار خود را دور و رها کنید و با آسایش خیال همه دنیا را ببینید. این رهاییِ فکری ایده های بزرگی به ذهن شما می دهد. با تلاش می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. از نظر روابط اجتماعی نیز می توانید خیلی خوب با انسان های غریبه و جدید دوستی کنید. در میان این آدم ها ممکن است با فردی آشنا شوید که از نظر روحی بسیار به شما نزدیک است و باعث می شود تا دید جدیدی به زندگی پیدا کنید. این فرد باعث می شود تا عمیق تر به زندگی نگاه کنید و این برای رشد روحی شما بسیار عالی است.

 

♌   مرداد   ♌

برای شما این احتمال وجود دارد که سفری پیش رو داشته باشید، به احتمال زیاد این سفر تفریحی باشد ولی می‌توانید از این مسافرت سود اقتصادی هم ببرید پس حوایتان را جمع کنید زیرا این سفر موقعیت خوبی است که هم تفریح خوبی داشته باشید و هم از نظر اقتصادی سود ببرید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز با افراد جدیدی هم صحبت می شوید که این فرد به شما دیدگاه های جدیدی در  زندگی خواهد داد و تاثیر زیادی بر طرز فکرتان خواهد داشت. شما هر دو طرز فکرهای مشابه دارید و می توانید به خوبی یکدیگر را درک کنید، این تغییر نگرش تاثیر زیادی در زندگی شما می تواند داشته باشد و می تواند کمک کند مشکلات خود را راحتتر حل کنید.

 

♎   مهر  ♎

مدتی است که از خانواده دور شده‌اید و به شدت درگیر کار و برنامه خود هستید اما بهتر است این موضوع را جدی‌تر بگیرید که برایتان مشکلی در آینده ایجاد نکند، مهم‌ترین افراد در زندگی اعضای خانواده شما هستند پس حتی اگردر برابر بی توجهی شما سکوت می‌کنند، باز هم شما مراعات کنید.

 

♏   آبان   ♏

فردی مهربان و خوش‌قلبی هستید اما اکنون درگیر مساله‌ای از طرف یکی از دوستان خود می‌باشد که به شدت بدبینانه عمل می‌کنید، بهتر است کمی هم نیمه پر لیوان را ببینید و به او امید دهید زیرا همیشه وقایع همانطور که ما فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود.

 

♐   آذر ♐

امروز شاید با فردی وارد بحث و مشاجره بشوید. شاید در این میان حرف های رد و بدل شوند که چندان واقعی و جالب نیستند. خوب است که احساسات واقعی خود را بیان کنید اما این را در نظر داشته باشید که باید حرف ها همیشه صادقانه و بر پایه حقیقت باشند. با صداقت می توانید به نتیجه بهتری برسید. از نظر احساسی روز بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. به ظاهر خود رسیدگی کنید اما همه تلاش خود را به این مساله محدود نکنید. می توانید برای بهبود رابطه خود، سرگرمی های جدیدی پیدا و با شریک خود تجربه کنید.

 

♑   دی  ♑

ممکن است به زودی با مخالفت‌هایی از طرف خانواده رو‌به رو شوید زیرا احتمالا آنها با تصمیم شما مخالف خواهند بود اما بهتر است به حرف‌ها و نظریات آنها نیز توجه کنید و به حرف‌هایشان به دور از جبهه گیری فکر کنید و در آخر براساس منطق تصمیم بگیرید.

 

♒   بهمن   ♒

فرد دلسوزی هستید اما ممکن است به زودی در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید برای کمک و تقاضایی که از شما می‌شود کاری کنید چرا که در توانتان نیست‌، بهتر است خود را سرزنش نکنید و عذاب وجدان نداشته باشید زیرا نیت شما برای همه شناخته شده است و کسی از شما دلخور نخواهد شد پس نگران نباشید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز میان دنیای واقعی و تخیلات خود گیر افتاده اید. می توانید همچنان در دنیای خیالات خود باشید و واقعیت ها را نیز نادیده نگیرید. شاید برخی جاها لازم باشد از واقعیت جدا شوید و با تخیلات آرامش خود را بیشتر کنید. بین آنها پل بزنید و بگذارید خیال پردازی ها شما را به سمت موفقیت و ایده پردازی های ناب سوق دهند. امروز می توانید روز زیبایی برای خود بسازید پس برای آن برنامه ریزی کنید چراکه امروز می تواند به یکی از بهترین روزهای زندگیتان تبدیل شود.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,