فال روزانه ۱۱ مرداد ۹۸

جهان هرکس به وسعت  فکر اوست. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

شاید امروز ناراحتی و مشکلات بسیاری پیش روی ما ظاهر شوند اما می توانید با امید و برنامه ریزی برای آینده و داشتن نگاه درست آنها را برطرف کرد. هیچ گاه در حالت های روحی که باعث ضربه زدن به شغل و خلاقیت شما می شود، باقی نمانید و سعی کنید هر چه سریع تر خود را با افکار مثبت مشغول کنید. همیشه خوب به زندگی نگاه کنید و از انرژی های مثبت آن نهایت استفاده را ببرید. مهارت های اجتماعی و ارتباطی امروز به شما کمک می کنند تا از روزمرگی خلاص شوید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شاید امروز ناراحتی و مشکلات بسیاری پیش روی ما ظاهر شوند اما می توانید با امید و برنامه ریزی برای آینده و داشتن نگاه درست آنها را برطرف کرد. هیچ گاه در حالت های روحی که باعث ضربه زدن به شغل و خلاقیت شما می شود، باقی نمانید و سعی کنید هر چه سریع تر خود را با افکار مثبت مشغول کنید. همیشه خوب به زندگی نگاه کنید و از انرژی های مثبت آن نهایت استفاده را ببرید. مهارت های اجتماعی و ارتباطی امروز به شما کمک می کنند تا از روزمرگی خلاص شوید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز در شرایط احساسی بدی قرار دارید و فردی تلاش می کند با پس و پیش کردن و تغییر دادن صحبت های شما، طوری جلوه دهد که شما انسان بدی هستید. به محض آغاز پروژه کاری، فردی در مخالفت با ایده ها و اهداف شما سعی در خراب کردن موقعیت شما دارد. شاید دلیل این همه تلاش فقط یک سوتفاهم ساده باشد. بهتر است فرصتی بیابید و در مورد همه روابط و کارهای خود برای فرد موردنظر شفاف سازی کنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز باید استرس را کنار بگذارید. کاری نمی توانید در این مورد انجام دهید. بگذارید توفان هر کاری می تواند بکند. اگر سعی کنید آن را متوقف کنید فقط آسیب می بینید. چیزهایی که رویشان کنترلی ندارید را بپذیرید. توفان به زودی می خوابد. امشب نمی دانید چگونه با فردی که ملاقات کرده اید سر صحبت را باز کنید یا درباره چه حرف بزنید. شما با هم تضاد دارید و این یعنی هیچکدام از شما مطمئن نیستید که باید چه انتظاری داشته باشید. اگر بتوانید از اختلاف نظر ها و تنوع سلیقه هایتان لذت ببرید، این رابطه نویدبخش خواهد بود. تنها راهی که می توانید امروز موفق باشید این است که نشان دهید می توانید انتظارات افراد را برآورده کنید. خودتان را بیش از همیشه نشان دهید. عقب ننشینید و منتظر بهترین فرصت شغلی نباشید. باید خودتان به سمت آن حرکت کنید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز اتفاق های ناخواسته و غیرمترقبه ای برای شما روی خواهند داد. اما نگران نباشید بیشتر این رویدادها خوشایند و هیجان انگیز هستند و موجبات خرسندی شما را فراهم می کنند. سعی کنید امروز با شرایط و انسان های جدید ارتباط خوبی برقرار کنید. سعی کنید با افرادی دمخور باشید که انرژی مثبت دارند و عشق از خود متصاعد می کنند. سعی کنید از انرژی های امروز برای تغییر فکر خود در مورد شخص خاصی که دید خوبی به او ندارید، استفاده کنید. نیروهای آسمانی به شما کمک می کنند تا با چشمان باز و بدون غرض رفتارهای آنها را ببینید و بتوانید هویت و ذات واقعی آنها را درک کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز بیشتر حواس شما روی نقاط تاریک شغلتان متمرکز خواهد بود. این تمرکز شامل تحقیق، جست‌وجو برای یافتن کار جدید یا کارهای ساده و پیش پا افتاده ای همچون مرتب کردن فایل ها و کارهای خود است. در رابطه با این کارها مکالمات شدیدالحنی نیز خواهید داشت. امروز از مسایلی که می شنوید و اتفاق هایی که برایتان رخ می دهد نهراسید. به احتمال زیاد امروز با سوژه های عجیب و اطلاعات غریبی مواجه خواهید شد. از نظر عاطفی نیز کمی احساساتی خواهید بود و تمایل دارید تا مورد درک طرف مقابل قرار بگیرید. برای تحقق این خواسته باید خودتان تلاش کنید.

 

 

♎   مهر  ♎

امروز رابطه خانوادگی شما کمی دچار خدشه می شود. ممکن است ترجیح دهید یکی از دوستان صمیمی را به عنوان عضو واقعی زندگی خود تصور کنید. یا ممکن است دوست داشته باشید به جای انجام کارهای معمول و همیشگی، کارهای عجیب و غیر معمول انجام بدهید. اما توجه داشته باشید که نباید روابط خانوادگی خود را خراب کنید زیرا این مساله شما را عقب نگه می دارد.

 

♏   آبان   ♏

به نظر می رسد که افراد آنطور که دوست دارید چیزها را جدی نمی گیرند. زندگی مانند یک بازی است. در حالت کلی آن، ما نقطه های گرد و غباریم در فضا. زندگی هایمان در چشم برهم زدنی تمام می شوند. زیاد همه چیز را جدی نگیرید. جذابیت یک چیز است و رمانس چیز دیگری است و رابطه ای دائمی کاملاً جدا از این دو است. امروز شما انتخاب هایی دارید و تصمیم گیری بین دل و منطق تان سخت می شود. بعضی احساسات باعث می شوند که شما تصمیم نادرستی بگیرید. از قوه تمایز خود کمک بگیرید و زیاد پیش داوری نکنید. باید تعادل ایجاد کنید. مهربانی شما برای دیگران آرامش می آورد. بینش شما باعث می شود از موقعیتی بدی که در محل کار پیش آمده دور شوید. از شعله های آن دور بمانید تا آسیب نبینید.

 

♐   آذر ♐

کتاب هایی که به نظرتان بسیار جذاب و دوشت داشتنی بوده اند تغییرات اندکی در زندگی شما به وجود می آورند. شاید این کتاب ها باعث شوند سبک زندگی خود را تغییر دهید، یا رازی که مدت ها ذهنتان را مشغول کرده بود را کشف کنید. یا حتی منجر به کشف و کشوفات علمی بشوند. کتاب و مطالعه فقط برای سرگرمی شما نیست، باید از آنها موضوعات زیادی یاد بگیرید. امروز شاید تمایل داشته باشید وارد رابطه جدیدی بشوید. امروز فرصت خوبی برای این کار است. از لحظه های خود نهایت استفاده را ببرید شاید دیگر چنین موقعیتی برای شما پیش نیاید.

 

♑   دی  ♑

امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر فرصت ها در ابتدا بن بست به نظر برسند. شاید یکی از آنها راه خروج شما باشد. بدانید که موفقیت همیشه با علامت پررنگی به سراغتان نمی آید و راه درست را مشخصاً نشانتان نمی دهد. این شما هستید که باید دنبالش بروید. امروز یکی از آن روزهایی است که شما به سوی خوشبختی و سلامتی به پیش می روید. در مورد قرار امشب شما دودل هستید. بخشی از شما خیلی مشتاق است و بخشی از شما فکر می کند که این ملاقات پتانسیل تبدیل شدن به یک رابطه را دارد. بخش دیگری از شما می پرسد که اصلاً چرا می خواهید به این قرار بروید. جسور باشید و از این ملاقات لذت ببرید. فرصتی عالی در انتظار شماست، ولی یادتان باشد که دیگران هم حواسشان به شما هست. روحیه رقابتی خود در بر بگیرید و نترسید. با اعتماد به نفس پیش بروید.

 

♒   بهمن   ♒

شما همیشه به شم اقتصادی خود ایمان دارید اما امروز بیشتر از هر زمان دیگر به آن تکیه می کنید. امروز به راه های غیرمعمول برای افزایش حقوق خود فکر خواهید کرد. اما عقل و احساس شما در این رابطه با هم در تضاد هستند. وقتی احساسات شما می گوید آن کارها را انجام دهید، عقل مانع از این کار می شود و به شما مشکلات احتمالی را هشدار می دهد. برای خلاصی از این تضاد و عدم توانایی برای تصمیم گیری از یک کارشناس کمک بگیرید. اگر کارشناسان هم با احساسات شما موافق بودند، پس دست به کار شوید.

 

♓   اسفند   ♓

هرچه بیشتر این دست و آن دست می کنید، انرژی و زمان گرانبهای بیشتری را از دست می دهید. موضع قاطعی بگیرید و از انتخاب خود مطمئن باشید. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید. اگر ثمربخش نبود، رویکرد دیگری را امتحان کنید. نگذارید تردید شما را فلج کند. همه چیز سریع اتفاق می افتد. کنترل زندگی تان را بدست بگیرید و آن را بدست کس دیگری ندهید. فکر می کنید بودن در رابطه خاصی خیلی حس خوبی دارد و آن را پرورش و توسعه می دهید تا به پتانسیل کامل برسد. باید در مورد آنچه واقعاً می خواهید با دقت تصمیم گیری کنید. شما مشکلی نمی بینید، ولی در سطح دیگری چیزهای متفاوتی برایتان رخ می دهد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments