فال روزانه   ۱۲ شهریور  ۹۸

مگر می‌شود سرنوشت ما را به هم ریخته باشد؛ خدای دانه‌های انار؟! طالعتان درخشان.

 

♈   فروردین  ♈

احساسات شما امروز خدشه دار خواهند شد. این اتفاق همیشه برای افرادی رخ می دهد که به سختی به کار و انجام وظایف خود چسبیده اند. سعی کنید روزتان را تغییر دهید و هیجان و تنوع بیشتری را به فعالیت هایتان  اضافه کنید. این کار باعث می شود روحیه شاداب تری داشته باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

به مسایل مادی و دنیوی وابسته نباشید و سعی کنید بیشتر اخلاقیات را در نظر بگیرید، اگر عهد و پیمانی با شخصی بسته‌اید و یا قولی داده‌اید؛ لطفا تا حد توانتان بر عهد و پیمانتان باقی بمانید و به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید زیرا بدقولی شما باعث می شود تا دیگران دیگر برای حرف شما ارزشی قایل نباشند و کم کم از شما فاصله بگیرند .

 

♊   خرداد   ♊

امروز مراقب باشید همه مشکلات را گردن خود نیندازید و خود را مقصر معرفی نکنید. شاید رفتار دیگران باعث آسیب دیدن روحیه شما شده است. امروز با همه این احساس های خوب و بدی که درگیر آن هستید، می توانید به آینده خوش بین باشید و رفتارهای اطرافیان و دوستان و عدم صداقت آنها بر خوش بینی شما تاثیر منفی ندارد. والدینتان امروز از شما می خواهند بیش از هر زمان دیگر با خود صادق باشید. شاید لازم باشد گاهی نقابی بر چهره خود بزنید .

 

♋   تیر  ♋

خبر‌های خوشحال کننده و مسرت بخشی به زودی می‌شنوید که این خبر ممکن است مربوط به شما نبوده و مثلا خبر خوشحال کننده‌ای مربوط به یکی از اعضای خانواده یا اقوام نزدیکتان باشد که مسرت و شادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

♌   مرداد   ♌

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز نمی توانید تصویر درستی از خود داشته باشید. این روزها همیشه دید اشتباهی نسبت به خود داشته اید. شاید لازم باشد برای بهبود اوضاع با یک نفر انسان مطمئن در این رابطه صحبت کنید. هنگامی که در آینه به خود می نگرید، احساس می کنید آدمی که در آینه می بینید با آدمی که دیگران می بینند بسیار فرق دارد. این تضاد شما را در شرایط دشواری قرار داده است.

 

♎   مهر  ♎

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید.

 

♏   آبان   ♏

درست هنگامی که آرام می گیرید و برای آینده و کارهای خود برنامه ریزی می کنید، می توانید شاهد پیشرفت خود باشید. در این حالت، رویاهای شما شکل می گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آهسته و پیوسته قدم بردارید. باید سعی کنید تضادهای درونی خود را از بین ببرید. امروز باید تصمیم بگیرید برای تعطیلات آخر هفته به کجا می خواهید بروید. تور مسافرتی یک روزه می تواند باعث خوشحالی شما  بشود. این سفر کوتاه باعث می شود تا بیشتر احساس نشاط و تازگی بکنید.

 

♐   آذر ♐

راهی را که در پیش گرفته‌اید، راه پر پیچ و خمی است زیرا هدف بزرگی را انتخاب کرده‌اید و همانطور که می‌دانید هر چه هدف بزرگتر باشد، به تلاش بیشتری برای رسیدن به آن نیاز است پس بهتر است در راه رسیدن به هدفتان از افراد باتجربه و دلسوزی که می‌توانند به شما کمک کنند غافل نشوید و از آنها نیز کمک بخواهید تا زودتر به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

 

♑   دی  ♑

دشمنان دوست نمای زیادی در اطرافتان است پس سعی کنید خیلی مراقب اطرافیانتان باشید، زیاد به کسی اعتماد نکنید و همه جوانب را در نظر بگیرید. سعی کنید بیشتر به خودتان متکی باشید و تا حد امکان خودتان کارهایتان را انجام دهید .

 

 

♒   بهمن   ♒

سختی ‌های زیادی را در زندگی داشته اید و رنج‌های زیادی کشیده اید و همین باعث شده است که نسبت به آینده بدبین باشید و فکر کنید که آینده خوبی نخواهید داشت اما اینطور نیست، شما فرد باهوش و با پشتکاری هستید و به راحتی این سختی‌ها را پشت سر خواهید گذاشت و موفقیت‌های شما زبان زد خاص و عام خواهد شد.

 

♓   اسفند   ♓

امروز به ذات مهربان و پرمهر خود ببالید و آن را پرورش دهید. اگر پرنده ای زخمی دیدید یا فردی از شما تقاضای کمک کرد،  به آن کمک کنید یا به گروه ها بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. کاری انجام دهید که به محیط زیست و حیوانات کمک کنید. این کار های مثبت انرژی مثبت بیشتری را به زندگی شما وارد می کند. نگذارید سیاست های دیگران شما را از راه هدفمندتان دور کند. شما باید در مورد رابطه خود اقدامی صورت دهید و بیشتر با هم حرف بزنید و انرژی بیشتری برای هم بگذارید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,