فال روزانه ۱۲ مرداد ۹۸

انسان‌ها را در عمل بشناس نه در گفتار، در گفتار همه آراسته‌اند . طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

حرف های نسنجیده و عدم صمیمین از سوی یک دوست یا همکار باعث می شود از خودتان بپرسید که آیا او از دست شما عصبانی است یا خیر. نگذارید شک و تردید شما موجب دیوانه شدنتان شود. این فرد احتمالاً مشکلات خودش را دارد و ذهنش مشغول است. سعی کنید فوراً جوابش را ندهید تا برخوردی جدی صورت نگیرد. کمی صبر و دلسوزی از خود نشان دهید. امروز شاید وسوسه شوید که آزردگی های خود را در مورد رابطه فعلی خود به زبان آورید. ولی امروز این چیزها رو می آیند و مطرح می شوند.

 

♉  اردیبهشت  ♉

اگر تصور می کنید زندگی روزمره شما به نوعی بی نظمی رسیده است، در آن تغییر ایجاد کنید. هیچ فرصتی را از دست ندهید. فشارها و تکاپوی زیاد امروز باعث می شوند تا مدام از کاری به کار دیگری مشغول شوید و از ته دل آرزو کنید ایکاش زندگی آرام و سرشار از سکوت بود. این آرزو چندان محال و دور از دسترس به نظر نمی رسد. با چند تغییر ساده می توانید به آن دست پیدا کنید.

 

♊  خرداد  ♊

احتمال پیگیری فرصت های کاری جدید، شاید با درآمد بیشتر، باعث می شود شک و تردیدهایی در میان اعضای خانواده پیش آید. آنها شاید از این بترسند که شما زمان کمتری برای آنها داشته باشید. مهم است که به آنها دلگرمی بدهید، و نگرانی های آنها با دلگرمی شما کمتر می شود. باید به آنها ثابت کنید که در کنارشان هستید. این شک های شما و آنها را کمتر می کند. شما باید در نحوه ابراز احساسات خود خیلی مراقب باشید. شاید بخاطر موج ناراحتی و آزردگی خیلی عصبانی و سرخ شوید و همه ناراحتی ها و غم های خود را یک دفعه بروز دهید.

 

♋  تیر  ♋

خوشبختانه معجزه ای درون شما رخ می دهد تا متوجه شوید زندگی در کار خلاصه نمی شود و به خود کمی استراحت خواهید داد. رابطه شما به سمت و سوی جدیدی خواهد رفت. اطرافیان دیگر به حرف ها و قول های شما اعتماد نمی کنند و تا زمانی که کاری را واقعا انجام ندهید شما را باور نخواهند کرد.

 

♌  مرداد  ♌

امروز ایده های جدیدی برای افزایش درآمدتان به خصوص در مورد شغل دوم ناگهان به ذهنتان می رسد که در ابتدا نامطمئن و مبهم به نظر می رسد. شک و تردیدها می توانند نقشه هایی که دیروز آماده و مطمئن به نظر می رسیدند را خراب کنند. نگذارید این اتفاق بیفتد. با دیگران حرف بزنید و ببینید که کدام کار درست و کدام نادرست است. بعد روی نقشه های قبلی تمرکز کنید و پیش بروید. قطعاً نمی خواهید فرصت های خوب را از دست بدهید. امروز بهترین روز برای بیرون رفتن و رفتن سر قرار نیست.

 

♍  شهریور ♍

شما باید به همسر یا شریک عاطفی خود آزادی بیشتری بدهید تا احساس محدودیت نداشته باشد. اگر دایما از او بخواهید به شما تضمین دهد که همیشه در کنارتان خواهد ماند، در واقع این فکر را به القا می کنید که به او اعتماد ندارید. در مقابل، آنها نیز به شما اعتماد نخواهند کرد. این یک چرخه ناراحت کننده است. برای از بین بدن آن باید حس تملک گرایی خود را کنار بگذارید. امروز زمان مناسبی برای حرف زدن با فرد موردعلاقه تان و برطرف کردن مشکلات موجود است. هنگامی که با هم وارد صحبت شوید، متوجه خواهید شد تا چه اندازه با هم تفاهم دارید و حیف است این رابطه خراب شود.

 

♎  مهر  ♎

یکی از اعضای خانواده شما احساسات منفی خود را مدت زیادی است که پنهان نگه داشته است. او بالاخره امروز همه چیز را می گوید و فاش می کند. این شاید برایتان گیج کننده باشد، زیرا اصلاً نمی دانید چه خبر شده است و هیچ ایده ای در این باره ندارید. صحبت های صادقانه مطمئناً همه چیز را به روال قبلی برمی گرداند. سعی کنید درک خود را بیشتر نشان دهید. در نهایت همه چیز درست می شود. امروز شما احساس واقعی خواهید داشت.

 

♏  آبان  ♏

در زندگی امروز شما موقعیت ها و فرصت های خوبی پدیدار می شوند فقط باید هوشیار باشید و بتوانید از آنها استفاده کنید. بهترین زمان برای چسبیدن به کارهای شخصی و حرفه ای خود، امروز است. شما هرگز از سخت کار کردن نهراسیده اید و امروز نیز این فرصت ها را قدر بدانید و برای تحقق اهداف خود استفاده کنید. امروز باید طرز صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن خود را تغییر دهید. برای جلب توجه فردی که دوستش دارید، باید موضوعات جالب و مناسب برای حرف زدن پیدا کنید. این باعث می شود تا به یکدیگر علاقه پیدا کنید.

 

♐  آذر ♐

رازهای که فردی نزدیک به شما سعی می کرد پنهان کند امروز برملا می شوند. این کم و بیش مانند زلزله است که همه چیز را زیر و رو می کند و اگر سعی کنید که از آسیب جلوگیری کنید، از عمومی شدن این رازها جلوگیری کرده اید. افراد دور و بر شما بیشتر از آنچه فکر کنید درک می کنند، پس احساس خود را بیان کنید، این درونگرا بودن شما ممکن است در آینده به شما آسیب بزند.

 

♑  دی  ♑

اگر احساس می کنید تنها هستید باید این حس اطرافیان را نیز درک کنید که گاهی نیاز دارند تنها و دور از دیگران باشند. البته امشب پس از حل کردن مشکل مهمی، احساس خوبی پیدا خواهید کرد. به طور کلی، روز مثبتی در پیش دارید و در انتهای روز به خود و تلاش های خود افتخار خواهید کرد. امروز برای بیرون رفتن و قرار گذاشتن با فرد مورد علاقه تان بسیار مناسب است. مکالمات امروز شما با فردی که دوستش دارید بسیار خوب پیش می رود و می توانید با صداقت احساسات خود را برای دیگری  توصیف کنید.

 

♒  بهمن  ♒

یک تماس یا ایمیل غیرمنتظره و سرزده از سوی یکی از همکاران می تواند به معنای ساعات کاری بیشتر باشد. این شما را عصبانی می کند. حس می کنید که کسی از شما سوء استفاده می کند و این ناعادلانه به نظر می رسد. اگر حوصله انجام کاری را ندارید، “نه” بگویید. این بر موضع بلندمدت شما نسبت به این فرد اثری نمی گذارد. در غیر این صورت بنشینید و دندان روی جگر بگذارید و این کار را لطفی به آن فرد حساب کنید. امروز روز بزرگی برای شماست و شما از لحاظ عشق و احساسات با موفق بزرگی و تضمین شده ای روبرو هستید.

 

♓  اسفند  ♓

نیروهای امروز به شما کمک می کنند تا راحت تر بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. در حال حاضر انرژی زیادی دارید و این باعث جذب افراد زیادی به سمت شما می شود. از این همه انرژی مثبت و موقعیت خوب نهایت لذت را ببرید. امروز همه چیز بر وفق مراد شما است. امروز شاید ایده ها و فکرهای زیادی در سر داشته باشید. شما و فرد موردعلاقه تان امروز از این که مدام در انتظار باشید خسته می شوید و شاید لازم باشد برای پیشبرد اهداف خود با یک بزرگ تر مشورت کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments