فال روزانه ۱۳ شهریور ۹۸

هیچ کس نمی‌تواند به عقب برگردد و چیزی را عوض کند اما همه می‌توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه‌ای بسازند. طالعتان درخشان.

 

♈   فروردین  ♈

امروز صحبت کردن با شما دشوار می شود و از جمله روزهایی است که دوست دارید تنها باشید و حرف های دیگران اعصابتان را به هم می ریزد پس بهتر است امروز را در صورت امکان در خانه بمانید و تنها باشید زیرا حضور دیگران نه تنها آرامتان نمی کند بلکه بیشتر شما را آزار می دهد پس سعی کنید یک فیلم با مزه ببینید و خود را سرگرم کنید تا حالتان کم کم  بهتر شود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز از وقت هایی است که به اطراف خانه نگاه می کنید و از به‌هم‌ریختگی ها شکایت می کنید. شاید تصمیم بگیرید خودتان دست به کار شوید و همه جا را تمیز کنید. در این کار می توانید از دیگر اعضای خانواده هم کمک بگیرید. همین کارها باعث خستگی زیاد شما می شوند. بهتر است خیلی به خود فشار نیاورید و استراحت را نیز فراموش نکنید. امروز زمان خوبی برای آشنایی با فرد خاصی است که ذهن شما را درگیر خود کرده است. امروز خوشبختانه فرصت و شانس حرف زدن با او را دارید و در نتیجه آن متوجه می شوید تا چه اندازه با هم تفاهم دارید.

 

♊   خرداد   ♊

در کل پیش بینی امروز ما برای شما خوب است. امروز فرصتی پیش می آید تا نگاهی اجمالی به فاصله ای بیندازید که برای رسیدن به هدف طی کرده اید. از آنجائیکه روز خوبی برای فعالیت های اجتماعی است می توانید با دوستانتان قرار ملاقات بگذارید و خوش بگذرانید در کل امروز برای شما از روزهایی است که دست به هر کاری بزنید می درخشید. پس از روزتان لذت ببرید.

 

♋   تیر  ♋

امروز افکار کاملا منطقی و روشنگرانه در مورد حرفه خود خواهید داشت. مشکلات مالی شما امروز تاحدی برطرف می شوند و احتمالا درگیر برخی کاغذبازی های اداری باشید. با مثلا سندی را امضا خواهید کرد. به هر حال، با یک مساله قانونی و رسمی درگیر هستید. شاید ابتدای روز کمی به شما فشار بیاید، اما آخر روز را با رضایت تمام خواهید کرد. امروز آفتاب بر رابطه عاطفی شما خواهد درخشید و یک ملاقات ارزشمند خواهید داشت. امشب می توانید با هم بیرون بروید و از آرامش در کنار هم بودن لذت ببرید. اگر دوست دارید او حرف بزند و شما گوش دهید، با زیرکی ذاتی خود مسیر صحبت هایش را معین کنید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز با نیرو و استقامت زیاد به جلو پیش خواهید رفت. مهم نیست کاری که انجام می دهید تا چه اندازه دشوار است. شما به خوبی از عهده انجام آن بر خواهید آمد. با تحقیق و مطالعه عمیق در زمینه پروژه خود می توانید مسیر پیشرفت را کوتاه تر کنید. فکر و ذهن شما امروز بسیار باز هستند و می توانید دید و چشم‌انداز درستی از آینده داشته باشید. از آن نهایت استفاده را ببرید. تا هر جا می توانید انجام دهید و بقیه آن را به فردا موکول کنید.

 

♍   شهریور  ♍

شما باید درباره اهداف حرفه ای خود خیلی بیشتر فکر کنید. شما به عناصر زیادی می اندیشید تا بفهمید که چطور می توانید بطور متفاوتی با مسائل برخورد کنید. تمام مسیر های رسیدن به اهدافتان را بررسی  کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید و پیگیر آن باشید. افرادی که با شما زمان می گذرانند تا پایان روز بخاطر همه سوال هایی که می پرسید کلافه می شوند. شما امروز فرصت یکی شدن با گروه های قدرتمند را دارید، پس چشمانتان را باز نگه دارید. کارهایی انجام دهید که وضعیت فعلی شما را در موقعیت مالی مربوطه بهتر کنند.

 

♎   مهر  ♎

امروز ممکن است روابط دوستی شما، کمی شما را گیج و سردرگم کند و  به این مساله پی ببرید که وقت زیادی را صرف روابط دوستی کرده اید. اگر این گونه است که وقت مدیریت زمان رسیده به طوری که هم روابطتان را با دوستانتان نگه دارید و هم وقت زیادی برای آن ها هدر ندهید. شما می توانید با تمرکز و فکرهای واضح برای آینده برنامه ریزی های موفقیت آمیز داشته باشید. از نظر کاری نیز روز عالی در پیش دارید

 

♏   آبان   ♏

شما نمی توانید همه کارها را با هم انجام دهید. سعی کنید برای انجام کارهایتان بیشتر برنامه ریزی کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید اما سعی کنید آسان گیرتر باشید و استراحت کنید و آرامش داشته باشید. شما به این استراحت نیاز دارید. امروز در محل کار مهم است که برای خودتان شریک و همکار پیدا کنید. بجای اینکه سعی کنید همه کارها را خودتان انجام دهید، دنبال کسی بگردید که کمکتان کند.

 

♐   آذر ♐

دقت و زیرکی شما در کنار هم کمک می کنند تا کارهای مهم و جالبی امروز انجام دهید. شما همیشه شانس زیادی برای موفقیت دارید و امروز نیز با انجام کامل کارها، کمک به یک دوست یا همکاری با جمعی از افراد می توانید مهارت ها و احساسات زیبای خود را به نمایش بگذارید. ارتباطات شما با دوستان، همکاران و اعضای خانواده بسیار عالی پیش می روند. از زیبایی امروز لذت ببرید. البته خیلی در مسایل عاشقانه خوب نخواهید درخشید. یعنی از آن روزهایی نیست که در گوش معشوق، محبت خود را زمزمه کنید.

 

♑   دی  ♑

امروز احتمالا مجبور هستید بنشینید و مسایل مالی خود را بررسی کنید. باید با برنامه ریزی درست آن را مدیریت کنید تا با مشکل مواجه نشوید. خوشبختانه خیلی خوب می توانید این مسایل را حل و فصل کنید و در ادامه آن به کارهای شخصی خود همچون نوشتن یا مطالعه کتاب های دلخواه خود بپردازید. در آخر روز هم می توانید به خود لطف کنید و برای صرف شام به یک رستوران خوب بروید. اگر قرار است امروز برای نخستین بار فردی را ملاقات کنید، بدانید صحبت های جالبی میان شما شکل خواهند گرفت. در مورد مسایل عرفانی با هم صحبت می کنید و هر دو هم از اطلاعات یکدیگر لذت می برید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز از آن زمان هایی است که چند سال دیگر به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگی خود از آن یاد خواهید کرد. در کنار معشوق و یا دوستانتان بهترین لحظه ها را تجربه می کنید و در ارتباط با دیگران بسیار موفق و عالی خواهید بود. همه مسایل زندگی را با دید مثبت می نگرید و می توانید از نیروهای جسمانی و فکری خود به بهترین شکل استفاده کنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز بسیار تمایل دارید به وضعیت سلامتی بدن خود رسیدگی کنید. از این رو، به ورزش و تغذیه خود توجه بیشتری نشان خواهید داد و تمرینات ورزشی را آغاز خواهید کرد. البته شاید در این راه کمی زیاده روی کنید و تمریناتی در نظر بگیرید که در حال حاضر نمی توانید از عهده آنها بر بیایید. شاید ملحق شدن به گروه دوستان ایده بهتری باشد. به طور گروهی و به اندازه انرژی خود ورزش کنید. بیرون بروید و از بودن در میان دوستان لذت ببرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,