فال روزانه ۱۳ مرداد ۹۸

نشانه‌های یک انسان زیبا این است که همیشه زیبایی دیگران را می‌بیند.

 

♈  فروردین  ♈

امروز روز پرمشاجره ای است. در گرداب این انرژی منفی غرق نشوید، زیرا فقط شما و دیگران را درمانده می کند. و شما احساس ناامیدی خواهید کرد.. فردا روز متفاوت و بهتری است پس سعی کنید امروز را با صبر و حوصله سپری کنید. امروز از سوی کسی یا چیزی احساس هل داده شدن می کنید. این نیرو از شما می خواهد که در مورد کارتان، دنده عوض کنید. لزوماً نباید در برابر این ایده مقاومت کنید زیرا این مساله می تواند باعث پیشرفت کاری شما شود. شما در نقطه ای بحرانی هستید که بهتر است  در کنار برنامه ریزی های شخصی خود، به حرف های دیگران گوش دهید.

 

♉  اردیبهشت ♉

مراقب باشید مهربانی و اعتماد زیاد کار دستتان ندهد. ممکن است پیشنهاد جدیدی به شما شود، لطفا کاملا سنجیده عمل کنید و بهتر است از روی احساسات تصمیم نگیرید. همه جوانب کار را در نظر گرفته و اگر ممکن است تصمیمات مهمتان را به روز دیگری موکول کنید.

 

♊  خرداد  ♊

امروز ممکن است به شما پیشنهاد شود که برای یک سفر کوتاه مدت خانوادگی برنامه ریزی کنید و این موضوع شما را بر سر دوراهی قرار داده است، بهتر است خیلی سخت نگیرید و منفی فکر نکنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و حتی می توانید یکی از بهترین خاطرات زندگی خود را بسازید اما اگر می خواهید این اتفاق بیفتد باید سعی کنید مسایل را خیلی سخت نگیرید و خودتان هم بخواهید که همه چیز خوب پیش رود.

 

 

♋  تیر  ♋

امروز اعتماد بنفس کافی برای انجام دادن کار جدید ندارید و احساس می کنید ممکن است در صورت  پذیرفتن مسیولیت جدید، کار اشتباهی انجام دهید پس توصیه  می شود در صورت بروز همچین مشکلی، کار جدیدی را نپذیرید و یا انجام آن را به روز دیگری واگذار کنید.

 

♌   مرداد   ♌

صبر و شکیبایی چیز هایی هستند که می توانند  بسیار به شما کمک کنند تا مشکلاتتان را حل کنید و از پس مسایلی که سر راهتان قرار می‌گیرد برآیید و در نظر داشته باشید که هر چیزی زمان خاص خودش را دارد و در زمان مقرر اتفاق می‌افتد پس جای هیچ نگرانی برایتان نیست.

 

♍   شهریور  ♍

امروز یک مژده به شما خواهد رسید و حال روحی شما را خوب خواهد کرد. این مژده ممکن است شنیدن یک خبر خوشحال کننده باشد. حتی ممکن است با فردی ملاقات کنید که بسیار حس خوب و مثبتی در شما ایجاد کند. هر چه که هست امروز برای شما روز خوش یمنی است پس آماده اتفاقات خوب باشید.

 

♎   مهر  ♎

خود را فراموش کرده اید. سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و از هر فرصت هر چند کوتاه برای استراحت و رسیدگی به خود استفاده کنید. امروز ممکن است دچار یک کسالت کوچک مثل یک سرماخوردگی یا سردرد شوید ولی نگران نباشید هیچ مساله جدی نیست.

 

♏   آبان   ♏

امروز چیزی درباره روال عادی خانه، کمی تغییر خواهد کرد. لوازم خانگی کوچک ممکن است خراب شوند یا خرابی های کوچک دیگری ممکن است اتفاق بیفتد. مهمان سرزده ممکن است دم در خانه شما سبز شود.

اما جای نگرانی نیست، سورپرازهایی که با آن روبرو می شوید همگی مثبت هستند و برای شما مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

 

 

♐   آذر ♐

سعی کنید که خودتان را با کسی مقایسه نکنید و اگر می‌خواهید زندگی آرامی داشته باشید،  حسادت را از زندگی خود حذف کنید زیرا بدترین زندانی که یک فرد می‌تواند برای خودش بسازد، حسادت است پس مراقب باشید که آرامش خود را از دست ندهید.

 

♑   دی  ♑

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولی امروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردن ندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید.. به نمایشگاه جالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسی، طراحی داخلی باشد، چه هر چیزی که نیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد. امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن برای انرژی خود هستید. دیگران مسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاع باشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.‌

 

♒   بهمن   ♒

با انسان‌هایی معاشرت کنید که الهام بخش شما باشند، افرادی که باعث پیشرفت شما بشوند. وقت خود را صرف افرادی نکنید که هیچ کمکی به بهبود زندگیتان نمیکنند. خود را به چالش بکشید ، گاهی لازم است افراد جدیدی وارد زنگیتان شود، بعضی افراد می‌توانند در سرنوشت شما اثرات مثبتی بگذارند.

 

♓   اسفند   ♓

امروز با صحبت با دیگران، بسیار خوش می گذرانید. سرتان شلوغ است و دوست دارید همه کار بکنید. با چیز مهمی موافقت نکنید. تعهد ندهید. فقط از گپ زدن لذت ببرید. امروز فضایی بسیار رمانتیک برای شما وجود دارد.. امروز دنیا آماده است که پیام شما را بشنود. حس می کنید که افراد در موقعیتی هستند که استعداد شما را تحسین می کنند و مهارت های یکتای شما را می پذیرند. این تحسین ها را با آغوش باز بپذیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments