فال روزانه ۱۴ شهریور ۹۸

هرگز تسلیم نشوید زیرا معجزه‌ها هرروز  در حال وقوع هستند؛ شاید فردا روز شما باشد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز ممکن است در محیط کاری  و یا در محیط بیرون از خانه، کج خلقی فردی شما را بشدت ناراحت و عصبی کند و اگر به این موضوع دامن بزنید ممکن است کل روزتان به هم بریزد پس بهتر است در صورت رخ دادن همچین مساله ای خود را بی تفاوت نشان دهید و راحت از کنار مسایل عبور کنید و اجازه ندهید این مسایل بی اهمیت شما را ناراحت کند .

 

♉   اردیبهشت  ♉

به زودی با فردی ملاقات می‌کنید که این ملاقات باعث حس خوب و هیجان در شما می‌شود. این فرد ممکن است از اقوام شما باشد که بسیار دلتنگ او هستید و یا یک دوست قدیمی. شاید هم فردی که تاکنون او را ندیده‌اید اما در هر صورت این فرد می تواند در زندگی شما تاثیر مثبتی بگذارد اما مراقب باشید که رازدار باشید و همه اسرار خود را بر ملا نکنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز احتمالا مجبور هستید بنشینید و مسایل مالی خود را بررسی کنید. باید با برنامه ریزی درست آن را مدیریت کنید تا با مشکل مواجه نشوید. خوشبختانه خیلی خوب می توانید این مسایل را حل و فصل کنید و در ادامه آن به کارهای شخصی خود همچون نوشتن یا مطالعه کتاب های دلخواه خود بپردازید. در آخر روز هم می توانید به خود لطف کنید و برای صرف شام به یک رستوران خوب بروید. اگر قرار است امروز برای نخستین بار فردی را ملاقات کنید، بدانید صحبت های جالبی میان شما شکل خواهند گرفت.

 

♋   تیر  ♋

امروز سعی کنید با اطرافیان خود با صلح و آرامش بیشتری رفتار  کنید زیرا مدتی است ک نگرانی و عصبانیت شما باعث ناراحتی اطرافیانتان شده و اگر به همین روال ادامه دهید به زودی تنها می شوید. امروز روز مناسبی است که از آنها دلجویی کنید و با محبت خود کینه های گذشته را از بین ببرید.

 

♌   مرداد   ♌

باید‌ها و نباید‌ها را کنار بگذارید و خودتان بر اساس عقل و احساستان تصمیم بگیرید، نگران نباشید زیرا آنچه برای شما خیر و برکت همراه دارد برایتان رخ خواهد داد پس با اعتماد و حس مثبت راهتان را ادامه دهید ، همه تدارکات لازم برای به هدف رسیدنتان فراهم خواهد شد پس نگرانی های شماا بی مورد است.

 

♍   شهریور  ♍

امروز ریسک کردن زیاد توصیه نمی شود. سعی کنید عاقلانه تر رفتار کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید. کارهایتان با موفقیت انجام خواهد شد اما محکم کاری هنگام تصمیم گیری را فراموش نکنید. امروز احتمال اینکه مبلغی پول به عنوان هدیه یا پاداش دریافت کنید وجود دارد، شاید مبلغ زیادی نباشد اما شما را خوشحال می کند.

 

♎   مهر  ♎

کارهایی که باید امروز انجام دهید بر پایه پول، سرمایه گذاری و دیگر مسایل مالی استوار است. ذهن خلاق و بازی دارید و می توانید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید. فناوری نیز امروز بسیار به کمک شما خواهد آمد. به طور کلی باید بدانید روزی عالی، پر از احساس های مثبت، روابط دوستانه و خانوادگی خوب و عشق گرمی در انتظار شما است. برای این همه نعمت شکرگزار و قدردان باشید.

 

♏   آبان   ♏

امروز ممکن است بر سر دو راهی  قرار گیرید و مجبور باشید به سرعت تصمیم گیری کنید اما توصیه می شود این کار را خودتان انجام دهید و تمرین کنید که بالغ باشید و برای هر کار و تصمیم گیری کوچکی از اطرافیان نظر و مشورت نخواهید چراکه بعضی تصمیمات شخصی را باید خودتان به تنهایی بگیرید و به ندای درونیان گوش دهید.

 

♐   آذر ♐

ممکن است در آینده ناچار شوید محل کار یا منزل خود را جابجا کنید و این جابجایی در جهت منفی نخواهد بود به طوری که ممکن است جابجایی شما به دلیل ازدواج و یا مهاجرت باشد پس این جابجایی تاثیرات مثبت در شما ایجاد خواهد کرد.

 

♑   دی  ♑

تعدادی از برنامه ریزی هایی که در گذشته داشته اید به نتیجه نرسیده و امروز روزی است که این مساله ذهن شما را به هم ریخته و احساس ناامیدی می کنید، فکر می کنید دیگر هیچ کدام از برنامه هایتان عملی نخواهد شد و این مساله انرژی شما را برای ادامه دادن گرفته اما این مژده برای شما وجود دارد که به زودی فرصتی معجزه آسا برای شما به وجود می آید و می توانید به اهدافتان جامه عمل بپوشانید پس خوشحال باشید و برای یک موفقیت ودتان را آماده کنید.

 

♒   بهمن   ♒

شما استعدادها و توانایی‌های زیادی دارید که کشف نشده اند، یکی از دلایل آن این است که خودتان و توانایی‌هایتان را باور ندارید و اعتماد بنفستان کم است. وقت آن رسیده که به استعداد هایتان آگاه شوید و از آنها استفاده کنید و زندگیتان را تغییر دهید. امروز نسبت به موقعیت هایی که برایتان پیش می آید بی تفاوت نباشید و سعی کنید از آن استفاده کنید.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,