فال روزانه ۱۵ شهریور ۹۸

وقتی شما خوش‌بین هستید، زندگی شیوه‌ای بامزه برای مراقبت از شما دارد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز روابط اجتماعی شما بسیار خوب است و خیلی راحت می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید این روابط اجتماعی خوب شما اثرات مثبتی در زندگیتان می تواند داشته باشد. دوستان امروز مسایلی را برای شما مطرح می کنند که تاکنون از آنها خبر نداشته اید. امروز به فردی که از نظر روحی بسیار به او نزدیک و وابسته هستید، رازهای خود را خواهید گفت. البته همه چیز را نمی گویید زیرا اعتقاد دارید همه نباید همه چیز شما را بدانند. شما می دانید دقیقا در چه موقعیتی هستید و این باعث خوشحالی است.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما استعدادها و توانایی‌های زیادی دارید که کشف نشده اند، یکی از دلایل آن این است که خودتان و توانایی‌هایتان را باور ندارید و اعتماد بنفستان کم است. وقت آن رسیده که به استعداد هایتان آگاه شوید و از آنها استفاده کنید و زندگیتان را تغییر دهید.

 

♊   خرداد   ♊

گاهی بعضی چیزها به نحوی کاملاً حیرت انگیز اتفاق می افتند و شاید دلیلش انرژی کائنات باشد. وقتی به رویدادی نگاه می کنید و فکر می کنید که این اتفاق چطور و از کجا افتاده است، آن را بسیار عجیب و غریب می یابید و در عین حال از تصادف روزگار و سرنوشت مبهوت می شوید و گاهی می فهمید که هیچ چیز اتفاقی نبوده است. فردی که امروز با او آشنا می شوید گویی جواب دعاهای شما است، دعاهایی که هیچ کس جز خودتان و خدای خودتان از آنها چیزی نمی دانست. در محل کار اطلاعاتی که امروز به دستتان می رسد شاید برایتان خوشایند نباشد، ولی بدان معنا نیست که باید بقیه روز کاری تان را بخاطر آن تلف کنید. در عوض باید ذهنتان را باز نگه دارید و آن را بپذیرید. ایده ها و افکار جدید خود را عملی کنید و آنها را پس نزنید.

 

♋   تیر  ♋

سعی کنید از افراد دورو و فریب‌کار دوری کنید و فاصله خود را با این افراد حفظ کنید، تنها بودن خیلی بهتر از بودن و وقت گذراندن با افرادی است که ممکن است به شما آسیب‌های جدی بزنند و موقعیتتان را به خطر بیاندازند.

 

♌   مرداد   ♌

بهتر است سعی کنید اگر در شرایط دشواری قرار دارید که کنترل زندگیتان را از دست داده‌اید کمی آرامش خود را حفظ کنید و این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر مسیری که انتخاب کرده‌اید برای رسیدن به هدف نتیجه نداده‌ است، مسیر دیگری را انتخاب کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز ممکن است به شما پیشنهاد شود که برای یک سفر کوتاه مدت خانوادگی برنامه ریزی کنید و این موضوع شما را بر سر دوراهی قرار داده است، بهتر است خیلی سخت نگیرید و منفی فکر نکنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و حتی می توانید یکی از بهترین خاطرات زندگی خود را بسازید اما اگر می خواهید این اتفاق بیفتد باید سعی کنید مسایل را خیلی سخت نگیرید و خودتان هم بخواهید که همه چیز خوب پیش رود.

 

♎   مهر  ♎

ممکن است امروز به علت زخم زبان و حرف‌های تلخ اطرافیان احساس ناراحتی و سرخوردگی کنید به همین دلیل توصیه می‌شود اگرممکن است امروز را تنها باشید و با کسی وارد بحث نشوید زیرا این احتمال وجود دارد که این بحث‌های پیش رو شما را آزار دهد.

 

♏   آبان   ♏

صبر و شکیبایی چیز هایی هستند که می توانند  بسیار به شما کمک کنند تا مشکلاتتان را حل کنید و از پس مسایلی که سر راهتان قرار می‌گیرد برآیید و در نظر داشته باشید که هر چیزی زمان خاص خودش را دارد و در زمان مقرر اتفاق می‌افتد پس جای هیچ نگرانی برایتان نیست.

 

 

♐   آذر ♐

قلبتان به سمت فردی متمایل است که این علاقه فکر شما را درگیر کرده ولی راهی برای خارج شدن از این عشق را ندارید، بهتر است اینقدر به خود سخت نگیرید و سعی کنید به خودتان فرصت دهید تا کمی حال روحی شما بهتر شود، مطمین باشید که با گذر زمان همه چیز حل خواهد شد .

 

♑   دی  ♑

امروز یک مژده به شما خواهد رسید و حال روحی شما را خوب خواهد کرد. این مژده ممکن است شنیدن یک خبر خوشحال کننده باشد. حتی ممکن است با فردی ملاقات کنید که بسیار حس خوب و مثبتی در شما ایجاد کند. هر چه که هست امروز برای شما روز خوش یمنی است پس آماده اتفاقات خوب باشید.

 

♒   بهمن   ♒

احتمالا یک شکست موقت از رسیدن به این هدف بر سر راهتان باشد و این مساله در شما حس ناکامی را ایجاد کند اما توصیه می شود سعی کنید این زمان را سپری کنید و اجازه ندهید این مغلوبیت شما را ناامید کند چرا که در پی این مغلوبیت یک پیروزی شیرین همراه است.

 

♓   اسفند   ♓

خود را فراموش کرده اید. سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و از هر فرصت هر چند کوتاه برای استراحت و رسیدگی به خود استفاده کنید. امروز ممکن است دچار یک کسالت کوچک مثل یک سرماخوردگی یا سردرد شوید ولی نگران نباشید هیچ مساله جدی نیست.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,