شاید شما هم تعطیلات طولانی داشته‌اید و این آخرین روزی است که می‌توانید از دور هم بودن یا در کنار خانواده بودن لذت ببرید. بببینید بخت و اقبال امروز برای شما چه چیزی را در آستین پنهان کرده است.

 

♈ فروردین ♈

چیزهایی هست که شما را درمانده و مستاصل کرده است. یادتان باشد که در زندگی همه چیز را نمی‌شود تغییر داد. جنگیدن با چیزهایی که نمی‌توانید تغییر بدهید فقط شما را فرسوده می‌کند. پس سعی کنید واقعیت‌ها را بشناسید و با آنها که تغییر ناپذیرند کنار بیایید.

 

♉ اردیبهشت ♉

امروز آخرین روزی است که می‌توانید در آرامش از خلوتتان لذت ببرید، پس به جای اینکه سرتان را شلوغ کنید بهتر است از تنهایی و خلوتتان استفاده کنید. در خلوت خانه هم می‌شود به راحتی از آرامش لذت برد اگر آن آرامشی را که لازم است در درون خودتان ایجاد کنید.

 

♊ خرداد ♊

منتظر فرصتی هستید تا تصمیمی که مدتی است گرفته‌اید را عملی کنید. ولی شاید با به تعویق اقتادن این تصمیم بیشتر ضرر کنید و آن چیزی که منتظرش هستید هرگز اتفاق نیفتد پس دلتان را به دریا بزنید و کاری که دوست دارید را انجام دهید. امروز را فدای فردا نکنید.

 

♋ تیر ♋

امروز وقت ایده‌آلی برای معامله کردن و تصمیمات اقتصادی نیست. پس اگر در دوراهی تصمیم‌گیری قرار گرفتید کار پرخطر یا تصمیمات پر ریسک نگیرید که می‌تواند در آینده به شما لطمه بزند. خوش بینی و حال خوب شما امروز می‌تواند دیگران را هم خوشحال و سرخوش کند پس خودتان را از دیگران دریغ نکنید.

 

♌ مرداد ♌

یک رابطه عاطفی بی‌سرانجام فکر شما را مشغول کرده است. ولی باید گذشته را رها کرد. قرار نیست همه آدم‌ها برای هم مناسب باشند. بسیاری از رابطه‌ها به آن سرانجامی که باید نمی‌رسد. هنر شما باید این باشد که سرتان را گرم کنید و از فکر و خیال دست بکشید.

 

♍ شهریور ♍

خوشحالی بزرگی در آستانه اتفاق افتادن است که نقطه عطفی در زندگی شما می‌شود. از این خوشی کمال لذت را ببرید. یادتان باشد پس از اتفاقی که مدت‌ها منتظرش بودید ممکن است پوچی و افسردگی به زندگی شما بیاید. فراموش نکنید که زندگی شما در این اتفاق خلاصه نمی‌شود.

 

♎ مهر ♎

امروز دل و دماغ دیدن دیگران و معاشرت با آنها را ندارید. بهتر است دور و برتان را خلوت کنید. اینکه امروز تنها باشید و اطرافتان را خلوت کنید هیچ اشکالی ندارد فقط مواظب باشید به خاطر این حالتان موجب رنجش اطرافیان و عزیزانتان نشوید.

 

♏ آبان ♏

احساس می‌کنید از فرصتی که دست داده است استفاده کافی نکرده‌اید. ولی شاید کار دیگری نبوده است که نکرده باشید. منتظر فردی باشید که می‌تواند حال شما را خوب کند. برای دیدار با او امروز یا فردا موقعیتی فراهم می‌شود که باید از آن استفاده کنید.

 

♐ آذر ♐

برای اینکه کاری که دوست دارید را انجام بدهید به کمک دیگران نیاز دارید ولی به خاطر غرورتان از اینکار خودداری کرده‌اید. دیگران با کمک کردن به شما خوشحال می‌شوند پس چرا این فرصت را از آنها بگیرید؟ شما هم می‌توانید جای دیگری کمک آنها را جبران کنید.

 

♑ دی ♑

اوضاع کمی آشفته است و کارها آنطوری که دلتان می‌خواهد پیش نمی‌رود. این شما هستید که باید از خودتان قدرت و راهبری نشان بدهید و با متحد کردن اطرافیان کار را پیش ببرید. نگران اختلاف نظرها و انتقادها نباشید، مسئولیت داشتن آسان نیست.

 

♒ بهمن ♒

شاید اوضاع پولی و کسب و کار شما آنقدری خوب نباشد که قبلا بود. پس سعی کنید دوباره دخل و خرجتان را تنظیم کنید و با شرایط جدید کنار بیایید. فرصت برای پیشرفت شما پس از مدتی فراهم می‌شود ولی باید مدتی با چراغ خاموش پیش بروید.

 

♓ اسفند ♓

برای رسیدن به چیزی که دوست دارید باید صبوری بیشتری داشته باشید ولی کلید موفقیت شما تنها صبر نیست بلکه باید با تعهد و کوشش بیشتری کار کنید تا آنچه دوست دارید سریع‌تر اتفاق بیفتد. ببینید برای چیزی که دوست دارید، چقدر حاضرید گذشت داشته باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments