فال روزانه ۱۶ مهر  ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز دوستانی به منزل شما می آیند و مهمان شما هستند. ممکن است یک زوج به همراه فرزندشان باشند. شاید شما در حال تمیزکاری یا مرتب کردن کمد و وسایل خانه بوده اید و این مهمانی ناخوانده کمی برایتان خوشایند نیست. اما خیلی سخت نگیرید. همه چیز را به همان صورت رها و از مهمانان خود پذیرایی کنید. امروز انرژی احساسی شما بسیار زیاد است و می توانید همه حرف های دل خود را به راحتی به فرد مورد علاقه تان بیان کنید. هیجانات خوبی که امروز دارید، باعث می شوند تا عشق و علاقه بیشتری نیز بین خود احساس کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

یک پیشرفت کاری و یا مالی شما را شگفت زده خواهد کرد، به زودی ارتقا شغلی که برای آن تلاش می‌کردید را بدست می‌آورید و یا اینکه به احتمال زیاد افزایش حقوق خواهید داشت. پس خوشحال باشید زیرا خبر‌های خوشحال کننده‌ای در راه است.

 

♊   خرداد   ♊

تماس از طرف یک دوست صمیمی یا شریک عشقی باعث می شود تا بسیار خوشحال و سرزنده بشوید. این مکالمه می تواند در مورد مسایل عاطفی یا پروژه کاری باشد، اما هر چه که هست باعث خوشحالی و هیجان شما و برانگیخته شدن حس هنری شما می شود. هنگام غروب، دوست دارید با فردی که این خبر خوش را به شما داده است، ملاقات داشته باشید. ممکن است در رابطه خود مشکلات بسیار مهمی را احساس کنید. در چنین شرایطی بهتر است بر اعصاب خود مسلط باشید و پس از آرام شدن به راهکار مشکلات خود  فکر کنید.

 

♋   تیر  ♋

احتمالا امروز، روز شلوغ و پر دغدغه‌ای برایتان باشد طوری که نتوانید همه مسایل را مدیریت و کنترل کنید. بهتر است با خودتان صادق باشید و اگر نمی‌توانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید از یکی از دوستان یا همکارانتان کمک بخواهید.

 

♌   مرداد   ♌

پس از مدت ها، امروز بسیار شاد و سرحال خواهید بود. شاید روز خود را در کنار فرد مورد علاقه خود یا یک عشق جدید سپری کنید، اما هر چه که هست باعث خوشحالی واقعی شما می شود. یا شاید ممکن است از فردی که مدت ها از او بی خبر بوده اید، تماسی یا خبر جدیدی دریافت کنید. نویسنده مورد علاقه شما کتاب جدیدی منتشر کرده است شاید خوب باشد آن را بخرید و مطالعه کنید. امروز این شهامت را دارید که بسیار رک و بی تعارف حرف های خود را بگویید. هر گز سعی نکنید واقعیت را تغییر دهید، هر چه صادق تر باشید راهکار مناسب تری برای حل مشکلات خود خواهید یافت.

 

♍   شهریور  ♍

مبلغی پول به دستتان خواهد رسید و برکت زندگیتان افزایش می‌یابد اما باید هوشیارتر باشید و بیشتر پس‌انداز کنید زیرا هرچقدر هم که اموالتان زیاد باشد اگر بدون برنامه و بی‌وقفه خرج کنید به زودی تمام می‌شود پس کمی هم آینده نگر باشید.

 

♎   مهر  ♎

شکوفه های عشق و رویا در رابطه کنونی شما شکوفا می شوند و تاثیر مثبتی بر زندگی و روحیه شما دارند. طرف مقابل شما امروز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و باید با دقت همه آنها را گوش دهید. از شنیدن جملات او نیز بسیار تعجب خواهید کرد. در گذشته، این فرد به هیچ وجه نمی توانست به این خوبی صحبت کند. اما اکنون نفوذ کلام او بسیار زیاد است و شما باید همه حرفهایش را بشنوید. اگر به دنبال یافتن عشق و رابطه عاطفی جدید هستید، خیلی سریع با فردی که فقط یک بار ملاقات داشته اید، رابطه برقرار نکنید. البته شاید از فردی که در نگاه اول از او خوشتان نمی آید، در طول زمان عاشقش شوید و او را شریک همه جانبه زندگی خود کنید.

 

♏   آبان   ♏

فردی که تقریبا شهرتمند است از شما خوشش خوهد آمد اما شما خیلی مشتاق پیگیری این مساله نیستید. انتظار نداشته باشید صحبت با این فرد باعث جذب شما بشود. بنابراین اگر دوست ندارید با او ارتباطی داشته باشد نام و شماره دروغین به او بدهید. شما بیش از حد مودب یا محتاط هستید و نمی توانید در مورد مشکلات خود با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید. اما لازم است حرف های خود را مطرح کنید و اگر مساله ای قابل حل است، آن را حل و برطرف کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز عاشق فردی می شوید در که در شهر یا کشور دوری زندگی می کند. این فرد بسیار تحصیل کرده و زیبا است و فاز فکری هم‌سوی شما دارد. این فرد در روانشناسی، علم یا متافیزیک بسیار تبحر دارد و می توانید از صحبت با او دانش و اطلاعات بسیاری کشف کنید. امروز تمایل دارید بیرون بروید و با انسان های جدید ارتباط داشته باشید. لازم نیست در هیچ مساله ای هیجان زده یا عصبی شوید و فقط همیشه و در هر زمینه ای صادق باشید.

 

♑   دی  ♑

ممکن است سفری پیش رویتان قرار بگیرد که باعث خوشحالی شما شود و تحولی عظیمی در زندگیتان ایجاد کند، این سفر ممکن است فقط جنبه تفریحی داشته باشد یا اینکه کاری باشد اما در هر دو صورت نتیجه بعد از سفرتان فوق العاده خواهد بود و شما در نهایت احساس رضایت خواهید کرد.

 

♒   بهمن   ♒

امروز به طور عجیبی در چشم مردم هستید و این باعث می شود تا راحت نباشید. اگر در حال تدریس، صحبت یا مدیریت یک سخنرانی در میان یک جمع هستید، می توانید از پشتیبانی فردی که بهتر از شما حرف می زند، کمک بگیرید. این فرد می تواند دوست صمیمی یا شریک عشقی شما باشد. نگران نباشید. این حال خیلی سریع از بین خواهد رفت. از انرژی های مثبت امروز برای تصمیم گیری در مورد فرد مورد علاقه خود بهره بگیرید. امروز بهترین فرصت برای صادق بودن است. همه نیروهای امروز شما را به سمت بخشش سوق می دهند.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر برای شخصی که دوستش دارید وقت بگذرانید و او را خوشحال کنید زیرا مدتی است که مشغله کاریتان باعث بی‌توجهی شما شده‌است و این موضوع ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند پس در برنامه خود وقتی را برای شخص مورد نظرتان بگذارید و اگر می‌توانید با یک هدیه کوچک و یا یک گل او را خوشحال کنید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,