فال روزانه ۲۷ تیر ۹۸

هرگز تسلیم نشوید زیرا معجزه‌ها هرروز  در حال وقوع هستند؛ شاید فردا روز شما باشد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

ذهن باز و دید مثبتی که امروز دارید را قدر بدانید. با کمک آنها می توانید به خوبی عمق مسایل را درک کنید و ریشه موانعی که تاکنون شما را عقب نگه داشته اند را پیدا کنید. البته این کار چندان آسانی نیست، اما شما از عهده آن برخواهید آمد. فقط باید با خودتان صادق باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

به زودی با فردی ملاقات می‌کنید که این ملاقات باعث حس خوب و هیجان در شما می‌شود. این فرد ممکن است از اقوام شما باشد که بسیار دلتنگ او هستید و یا یک دوست قدیمی. شاید هم فردی که تاکنون او را ندیده‌اید.

 

♊   خرداد   ♊

در هفته های اخیر خیلی روزهای خوبی نداشته اید. بهتر است از امروز رویه زندگی خود را تغییر دهید. باید همه سعی شما این باشد که مهارت های خود را به نمایش بگذارید و همه مشکلاتی که تاکنون وجود داشته اند را از میان بردارید. امروز فقط شما این شانس را دارید تا همه اوضاع زندگی خود را سروسامان دهید، از این فرصت غفلت نکنید.

 

♋   تیر  ♋

این احتمال برای شما وجود دارد که مسیولیت زندگیتان بیشتر شود و نیاز داشته باشید که بیشتر تلاش کنید و وقت بگذارید؛ این موضوع ممکن است در محیط کاری و به‌دلیل ارتقا شغلی باشد و یا اینکه در محیط خانواده اتفاق بیافتد اما نگران نباشد شما از پس مسایل برمی‌آیید.

 

 

♌   مرداد   ♌

از انرژی های خوب امروز استفاده کنید و از خودتان در مورد مسایلی که باعث شده کمی عصبی باشید سوال بپرسید. با پاسخ به آنها می توانید باز شدن درهای دنیای بیرون را به وضوح ببینید و دوباره به زندگی نرمال و همیشگی خود بازگردید. امروز باید منتظر بازخوردهای بسیار خوب و مثبت تلاش های خود باشید. شاید از نظر احساسی دوست داشته باشید در پیله تنهایی خود بمانید

 

♍   شهریور  ♍

یک پیشرفت کاری و یا مالی شما را شگفت زده خواهد کرد، به زودی ارتقا شغلی که برای آن تلاش می‌کردید را بدست می‌آورید و یا اینکه به احتمال زیاد افزایش حقوق خواهید داشت. پس خوشحال باشید زیرا خبر‌های خوشحال کننده‌ای در راه است.

 

♎   مهر  ♎

امروز با فردی غیرمنطقی و عصبی روبه رو می شوید که لحظه های خوبی برای شما ایجاد نمی کند. این مساله می تواند هرفردی را ناراحت کند. شما نمی توانید تشخیص دهید این فرد چه می خواهد یا اصلا چه در سر دارد. این موضوع تضادی میان شما ایجاد می کند که به واسطه آن احساس ناراحتی دارید. سعی کنید مراقب رفتار و گفتار خود باشید تا ناخواسته با هم درگیر نشوید.

 

♏   آبان   ♏

ممکن است به زودی مجبور باشید تصمیم مهمی در زندگی بگیرید که این تصمیم در آینده شما بسیار موثر خواهد بود اما باید مراقب باشید که شرایط لازم برای این تصمیم را داشته باشید تا بتوانید از پس این تصمیم خود برآیید.

 

♐   آذر ♐

ذهن شما امروز باز است و می توانید طرح های بسیار خوبی ارایه دهید که حتی خودتان نیز از آنها شگفت زده شوید. شاید بتوانید امروز را آغاز یک زندگی دوباره برای خود نامگذاری کنید و در مسیر موفقیت های روزافزون قدم  بگذارید. احتمالا امروز با فردی آشنا شوید که از نظر روحی و اخلاقی بسیار به شما شبیه است و در کنار او حس امنیت دارید.

 

♑   دی  ♑

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز شاید اعتماد به نفس کافی نداشته باشید. نمی توانید به درستی روی عقاید خود پافشاری داشته باشید و دلیل آن نیز این است که از نظر روحی آمادگی کاملی ندارید. البته اینها فقط بهانه های شما است. دست از بهانه تراشی بردارید. باید پیشرفت کنید و با این پشت گوش انداختن ها نمی توانید به اهداف خود برسید. امروز باید شجاعت این را داشته باشید که بیرون بروید و در جهت مخالف جریان آب حرکت کنید.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments