آخرین درجه فساد، به کار بردن قوانین برای ظلم است.

 

 

♈   فروردین  ♈

شما ذهن بسیار تیزبینی دارید و اطلاعات جدید و ارزشمند را می یابید. اما مساله این است که از این اطلاعات چگونه استفاده کنید. ذهن نکته سنج شما می خواهد همه محدودیت ها را از میان بردارد و در این مسیر نیز بسیار تلاش می کنید اما حجم بالای اطلاعات باعث سردرگمی می شوند. خیلی سخت نگیرید تا بتوانید به همه مسایل رسیدگی کنید. شما و فرد موردعلاقه تان دوست دارید امشب بیرون بروید و هر چه پول دارید خرج کنید و خوش بگذرانید. اما بهتر است پیش از خرید وسایل موردنظر خود، کمی در مورد آنها تحقیقات کنید که کلاه سرتان نرود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

مراقب باشید امروز خیلی خود را مشغول نکنید. علایق و مسایلی که دوست دارید انجام دهید، بسیار خوب هستند اما باید بدانید یک روز فقط ۲۴ ساعت دارد و نمی توانید همه کارها را یک روزه به انجام برسانید. کارهای لازمه را فهرست و آنها را اولویت بندی کنید. همیشه هر قولی می دهید مطمئن باشید که می توانید انجام دهید. امروز از نظر جنس مخالف بسیار جذاب هستید. پس اگر قرار است برای نخستین بار با کسی بیرون بروید بهتر است همه چیز را در مورد خود نگویید و بگذارید حدس بزند شما چه استعدادها و مزیت هایی دارید. خیلی هم این ملاقات را جدی نگیرید و فقط از لحظه های خود لذت ببرید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز مسایل، به ویژه مسایل مالی را خیلی جدی نگیرید. احتمال دارد دوست یا همکار شما بخواهد پیشنهادی برای یک معامله سودآور به شما بدهد. لازم نیست همین امروز و خیلی سریع به او پاسخ دهید. همه جنبه های این کار را بسنجید و با تحقیق و مطالعه پاسخ دهید. همیشه صادق بودن و دادن قول های واقعی باعث می شود تا دیگران روی شما حساب کنند. امروز مشغله بسیاری دارید و شاید بهتر باشد از فرد مورد علاقه خود دور باشید. این دوری موقتی است و منظور قطع رابطه کامل نیست. فقط برای هر دویتان مناسب تر این است امروز با هم در ارتباط و تماس نباشید.

 

♋   تیر  ♋

امروز حجم زیادی اطلاعات و اخبار به شما می رسد. در میانه روز میل‌باکس و صندوق صوتی شما پر است و احساس می کنید امروز همه با هم می خواهند هر چه در سر و دل دارند را با شما در میان بگذارند. لازم نیست همه کارهایی که اطرافیان از شما انتظار دارند را همین امروز به انجام برسانید. پیش از همه آدم ها باید به خود اهمیت دهید. سپس با اولویت بندی ضرورت هر کدام، به ترتیب به آنها رسیدگی کنید و کارهای لازم را انجام دهید. امروز خوب است در میان دوستان باشید. اگر با عشقتان مشکلی دارید بهتر است همین امروز برطرف کنید. روحیه امروزتان کمک می کند تا مشکلات سریع تر و بهتر برطرف شوند.

 

♌   مرداد   ♌

امروز مجبور هستید سخت کار کنید و تصور نکنید به آسانی می توان همه چیز را به انجام رسانید. امروز صبحانه و ناهار حسابی میل کنید زیرا قرار است از مغز و جسم خود حسابی کار بکشید و نباید در میانه راه کم بیاورید. آب زیاد بنوشید. در انتهای روز، این فشار کاری تمام می شود و دوباره به حالت عادی بازخواهید گشت. خیلی عجیب است که شاید امروز در محل کار با فردی ملاقات کنید که قلبتان را به تپش بیندازد و صحبت کردن با او برای شما بسیار دوست داشتنی باشد.

 

♍   شهریور  ♍

امروز نمی توانید به زور از ذهن خود بخواهید ایده پردازی کند. چشمه خلاقیت شما امروز نمی جوشد. آن را مجبور به این کار نکنید. هر چه بیشتر برای نوآوری تلاش کنید، کمتر به نتیجه می رسید. شاید لازم باشد از ایده های دیگران کمک بگیرید. این مساله زمان بسیاری می طلبد اما نتیجه آن ارزش بسیاری دارد. بهتر است بنشینید و منتظر بمانید تا تلاش هایتان نتیجه بدهد. امروز از نظر عاطفی و عاشقانه روز بسیار خوبی در پیش دارید. اگر اکنون در رابطه هستید، با دوستان خود بیرون بروید تا در جمع لحظه های شادی را تجربه کنید.

 

♎   مهر  ♎

شما امروز به خاطر فشارهای کاری و اجتماعی کمی احساس خستگی می کنید. اگر قرار است امشب یک برنامه سرگرمی را انجام دهید در صورت امکان از دیگران نیز کمک بگیرید. یا اگر مهمان دارید، در پختن یا سرو غذا یا شستن ظرف ها از دوستان خود کمک بگیرید. مدیریت یک مهمانی و پذیرایی از مهمان ها به طور همزمان از عهده یک نفر خارج است. امروز اجتماعی بودن خود را حفظ کنید زیرا ممکن است در خلال ملاقات با آدم های گوناگون با فردی آشنا بشوید که قلبتان را به تپش در می آورد. بودن در کنار این فرد باعث می شود تا شب بسیار عالی داشته باشید.

 

♏   آبان   ♏

امروز نیازهای درونی با مطالبات دنیای بیرون با هم در تضاد هستند. امروز افراد بسیاری در زمینه کار یا غیره با شما در ارتباط هستند و مدام این‌باکس ایمیل و صندوق صوتی تلفن شما پر می شود. شما هم آرزو دارید ایکاش این آدم ها با شما کاری نداشتند و می توانستید چندین ساعت برای خودتان باشید. اما نگران نباشید فردا می توانید به خوبی استراحت و این فشارها را فراموش کنید. شریک عاطفی شما به طور عجیبی شما را به رستوران دعوت می کند. از این فرصت استقبال کنید. می توانید پس از آن به کنسرت یا سینما بروید و تا آخر وقت در کنار یکدیگر شاد باشید.

 

♐   آذر ♐

وقتی در مورد تعمیر یا اصلاح خانه حرف به میان می آید، بسیار خوشحال و هیجان زده می شوید. برای این منظور باید خرید کنید. اما در نظر داشته باشید وسایل لازم برای این منظور را خریداری کنید و پول های خود را در جهت اشتباه هزینه نکنید. مد بسیار گذرا است. بنابراین برای خرید وسایلی هزینه کنید که برای مدت طولانی بتواند به شما احساس رضایت بدهد. اگر به دنبال عشق جدید هستید و می خواهید کسی را بیابید که در کنار او احساس آرامش داشته باشید، امروز در محل کار شاید با این فرد ملاقات کنید. یک مکالمه ساده شما را به یک دوستی طولانی و عمیق می کشاند.

 

♑   دی  ♑

امروز قرار نیست همه چیز را برای دیگران توضیح دهید یا توجیه کنید. احتمالا تحت فشار کاری خواهید بود، اما این را بدانید پروژه های مهم تر را نمی توان با عجله و بی فکرانه انجام داد. هرچه با صبر و حوصله بیشتری این کار را انجام دهید، در انتها نتیجه بسیار بهتری خواهید دید. امروز بهترین زمان برای ملاقات های اجتماعی با دوستان است. به هیچ عنوان در خانه نمانید و با افرادی که فاز فکری مشابه شما دارند ارتباط برقرار کنید. شاید در میان این آدم ها یک فرصت عاشقانه نیز بیابید و با کسی هم صحبت شوید که قلبتان را به تپش وادارد.

 

♒   بهمن   ♒

شما توانایی و مهارت های بسیار بالایی دارید و گاهی برایتان بسیار دشوار است تشخیص دهید از آنها در کجا می توانید استفاده کنید. اما دچار اشتباه نشوید و هر کاری انجام ندهید. گاهی لازم است از برخی مسایل و کارها دوری کنید تا برایتان مشکل ایجاد نکند. باید بتوانید فهرست بلندی که برای کارهای در دست انجام دارید فرصت کافی اختصاص دهید. شاید بهتر باشد دو کار مهم را انجام دهید تا اینکه ده تا کار کوچک و بی ارزش را به اتمام برسانید. امشب می توانید با فرد موردعلاقه خود قرار ملاقات بگذارید. البته این احتمال وجود دارد که همه چیز بروفق مراد شما نباشد و بیشتر از اینکه از لحظه ها لذت ببرید، در مورد مسایل مهم و عمیق با هم حرف بزنید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز آماده ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی خود هستید. البته ابتدا درست فکر کنید و ببینید کجای زندگی یا حتی خانه شما به تغییر نیاز دارد و سپس این افکار را عملی کنید. شاید این تغییر بسیار ساده باشد و مثلا به جای اینکه هر شب غذای سنگین میل کنید، تصمیم بگیرید سالاد بخورید. هر چه که هست ابتدا فکر کنید تا باعث پیشرفت در زندگی بشود. از نظر اجتماعی نیز در شرایط ارتباطی بسیار خوبی قرار دارید. می توانید این فرصت را با دوستان خود شریک شوید و بعدازظهر عالی با یکدیگر رقم بزنید. اگر دنبال عشق هستید نیز با بیرون رفتن می توانید فرد دلخواه خود را بیابید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,