راه دوست داشتن هر چیز آن است که بدانی آن را روزی از دست می دهی.

 

 

♈  فروردین  ♈

فقط برای امروز عادت همیشگی توجیه کردن هر چیزی را کنار بگذارید. چیزی درون شما در حال تغییر است به نحوی که باعث می شود شما به موقعیت های مختلف واکنش نشان دهید. تمایل به ادغام جنبه های پیش بینی ناپذیر تر زندگی در شخصیت خود مبنای این تغییرات است. بسیاری از نظریه های شما فقط برای دلگرم کردن خودتان هستند، ولی شما احتمالاً این موضوع را می دانید. چرا سعی نمی کنید با خودتان روراست باشید؟ انرژی امروز باعث می شود که احساسات قدیمی شما دوباره رو بیایند و خودشان را نشان دهند. اگر حس می کنید این احساسات به شما فشار می آورند و ماهیت آنها مثبت نیست، شاید دلیلش رابطه فعلی شما نباشد. از عواطف خود فاصله بگیرید و بگذارید پراکنده شوند. اگر هر وقت این احساسات شما را تهدید می کنند، همین کار را بکنید، دیگر شما را اذیت نخواهند کرد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز گویی ستاره ها می خواهند با شما معامله کنند. یا شما در رختخواب می مانید و درباره زندگی تان فانتزی سازی می کنید یا بلند می شوید و لباس هایتان را می پوشید و هر کاری که برای تحقق یافتن رویایتان لازم باشد انجام می دهید. سعی کنید یک بار برای همیشه خودتان را متقاعد کنید که لازم نیست کودکی تان را فراموش کنید تا بتوانید وارد دنیای واقعی شوید. این هرگز قابل فراموش کردن نیست، حالا سن شما هر چقدر که می خواهد باشد! اگر رابطه فعلی شما امروز به مانع برخورد کرد، مسئله را شخصی نکنید، شاید علتش تأثیر انرژی امروز باشد. شما نسبت به طرف مقابل خود احساس دوری و سردی می کنید و دیگر آن گرمی و صمیمیت گذشته میان شما وجود ندارد. بهتر است زمانی را به تنهایی سپری کنید و در سکوت و آرامش خوب فکر کنید و کاری را انجام دهید که شادی و خوشبختی را برایتان به ارمغان بیاورد.

 

♊   خرداد   ♊

روزهایی مثل امروز شما را وادار می کنند که در حوزه هایی فعالیت کنید که قبلاً در مورد آنها شک و تردید داشتید. آیا حس می کنید که حیات عشقی شما به هوای تازه ای نیاز دارد؟ آیا در رویای داشتن روزهایی رمانتیک با عشقتان هستید؟ به تعطیلات آخر هفته در حومه شهر یا خریدن خانه ای جدید فکر می کنید؟ زمان آن رسیده که رویاپردازی درباره خوشبختی را کنار بگذارید و کاری که برای رسیدن به آن لازم است را انجام دهید. زیرا قطعاً در دسترس شما قرار دارد. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا مدتی فاصله خود را از عشقتان حفظ کنید. نه اینکه به او اعتماد نداشته باشید، یا او را دوست نداشته باشید، بلکه شما اخیراً خودتان را به او باخته بودید و این باعث شده بود که روتین روزانه شما از کنترل خارج شود و نیازهایتان را فراموش کنید.

 

♋   تیر  ♋

شما به موقعیت های بحرانی حساس هستید و در عین حال از آنها الهام می گیرید. این یعنی شما تحمل دیدن رنج یکدیگر را ندارید. گاهی حتی شما هم رنج می کشید زیرا به خودتان اجازه انجام کارهایی که دوست دارید را نمی دهید. چرا به این فکر نمی کنید که کمی به خودتان آسان بگیرید؟ یک روز هم که شده آن را امتحان کنید، شاید از آن خوشتان بیاید. شما نیاز مبرمی به تحت کنترل گرفتن عواطف و احساسات خود حس می کنید. اگر فکر می کنید که به عشقتان رازهای زیادی را گفته اید که نباید می گفتید شاید بهتر باشد امروز کمی از دسترس او دور شوید. زیرا معتقدید که زیادی با هم بوده اید و حالا غصه می خورید که چرا مرتکب این اشتباه شده اید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز رنج عظیمی در دل شما پدید می آید که به هیچ وجه دوست ندارید در میان جمع باشید. می خواهید به جزیره دورافتاده ای فرار کنید که هیچ بنی بشری در آنجا سکونت ندارد. شاید بد نباشد امروز را به خود استراحت دهید و در تنهایی ها به آن آرامشی که می خواهید برسید. برای خود از رستوران موردعلاقه تان غذا بگیرد و با خود یا در کنار شریک عاطفیتان از لحظه های سکوت و آرامش لذت ببرید. به دلیل فضایی که امروز دارد، به نظر می رسد شریکتان چندان عادی برخورد نمی کند و چیزی در رفتارهای او درست نیست. بدبینانه به این مسایل نگاه نکنید. شاید او سوپرایز جالب و هیجان انگیزی برای شما دارد و می توانید با هم لحظه های خوبی را تجربه کنید.

 

♍   شهریور  ♍

شاید سوالاتی داشته باشید در مورد احساس رضایتی که در مورد زندگی شخصی خود دارید. احتمالش هست که شما تقاضاهایی بیشتر از قبل داشته باشید. بعضی چیزها حالا برای شما ضروری تر شده اند. چرا از ته دل با عشقتان حرف نمی زنید و نیازهای خود را بیان نمی کنید؟ زیرا بدین ترتیب همه چیز برای شما روشن تر می شود. فقط باید بعضی از احساسات منفی خود را بگوئید. مهم است که این کار را قبل از بیزار شدن از طرف مقابل انجام دهید. گاهی خوب است که مرزهای بین خودمان و عزیزانمان را مشخص کنیم، زیرا اگر این کار را نکنیم، رابطه ما ضعیف می شود. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا منظور خود را بگویید و بطور اتوماتیک با هر چیزی که طرفتان می گوید یا هر کاری که می کند موافق نباشید. با خودتان روراست باشید و همه چیزهایی که شما را منحصر بفرد می کند را بپذیرید.

 

♎   مهر  ♎

امروز روزی عالی برای آن است که بگذارید حس ششم تان شما را راهنمایی کند. اگر زمان داشته باشید، می توانید بگذارید ذهنتان آزاد باشد و هرجا که افکارتان شما را می برند بروید. شاید هم چیزی در مورد خودتان پیدا کنید که قبلاً از آن آگاه نبودید، چیزی که تابحال مورد توجه کسی قرار نگرفته بود. یادتان باشد که تمایلات و آرزوهای شما فانتزی هایی هستند که تبدیل به واقعیت می شوند. پس کمی رویاسازی هم بد نیست. انرژی امروز بدان معناست که شما حس می کنید در مورد رابطه فعلی خود کمی خنثی شده اید، ولی نگذارید این مسئله شما را زیاد نگران کند. بعد از مدتی که شما دائماً با هم بوده اید و همه چیز را با هم در میان گذاشته اید، بهتر است که گاهی انسان با خودش تنها باشد. شما از عشق دور نیفتاده اید، فقط هر دوی شما به زمان و فضای بیشتری دور از هم نیاز دارید. این باعث می شود که بعدها به هم نزدیک تر شوید.

 

♏   آبان   ♏

امروز از آن روزهایی است که تنها کاری که دوست دارید انجام دهید این است که به تعطیلات فکر کنید. شما معمولاً فرد مسئولیت پذیری هستید و پشتکار زیادی دارید. ولی امروز می خواهید دنیای درون تان را سیاحت کنید. حتی ممکن است چیزی که مدتی است در ذهن دارید و به عملی شدن نیاز داشته را پیدا کنید. امروز می توانید از بی اعتنایی و عقب نشینی به عنوان دو سلاح قدرتمند در بازی رابطه خود استفاده کنید. انرژی امروز بدان معناست که شما امروز وسوسه می شوید این کار را بکنید، زیرا حال و هوای انتقامجویی دارید. نیازی به گفتن نیست که این بهترین راه برای انجام کارها نیست و بهتر است که شما آشکارا اعتراف کنید که ناراحت شده اید و نه اینکه با کسی ارتباط برقرار نکنید و همه درهای ارتباطی را به روی خود ببندید.

♐   آذر ♐

شما دوستی عالی هستید، و از کمک کردن به اطرافیان خود افتخار می کنید. آیا تابحال درباره پیوستن به یک هدف بشردوستانه یا اختصاص دادن چند ساعت در هفته به مرکز فرهنگی محله خود فکر کرده اید؟ امروز این نوع ایده ها تبدیل به بخشی از زندگی شما می شوند. زمان آن رسیده که ایده های بزرگ خود را برای کمک به دیگران بکار بگیرید. با انرژی امروز شما حس می کنید که از همیشه سختگیر تر شده اید و زیاد نشاط ندارید. ولی در مورد رابطه فعلی شما این چیز بدی هم محسوب نمی شود. گاهی نزدیک ترین افراد به شما هم از مرز خود عبور می کنند زیرا فکر می کنند که شما چشم تان را به روی همه چیز می بندید. ولی بهتر است که روراست باشید و حرفتان را بزنید، حتی اگر کسی از حرف شما خوشش نیاید.

 

♑   دی  ♑

امروز درک بیساری بالایی نسبت به محیط و انسان های اطراف خود دارید. البته این مساله مزیت ها و معایبی دارد. به طور مثال، باعث می شود تا در سرتان تفکرات عجیب و نامفهومی شکل بگیرند و همه حواس شما را به خود مشغول کنند. توصیه می کنیم از همه این تفکرات بیهوده پرهیز کنید. اینها جز اینکه ذهنتان را خسته کنند، کار دیگری نمی کنند. زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که مدام در حال «ایکاش» گفتن باشید. امروز رویدادهای ناخواسته و عجیب برای رابطه عاشقانه شما به وجود می آیند. این اتفاق ها شما را در خلسه ای ناخواسته فرو می برد که نمی دانید آیا این مسایل مخرب هستند یا می توان به آینده آنها امید داشت!

 

♒   بهمن   ♒

دلسوزی و شفقت طبیعی و ذاتی شما باعث شده که شغلی را انتخاب کنید که در آن درمان و کمک به دیگران وظیفه اصلی شما می شود. حتی اگر مسئله این نباشد، اطرافیان شما امروز از شما چیزهای زیادی می خواهند. ولی مواظب باشید که فراتر از مرزهای شخصی نروید وگرنه ممکن است این شما باشید که به کمک دیگران نیاز دارید! موانع و مرزهایی وجود دارد که همه چیز را سر جای خود نگه می دارد و نمی گذارد کسی پا را از گلیم خود درازتر کند. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا احساسات خود را سرکوب کنید از ترس اینکه کسی که او را تحسین می کنید ببیند که چقدر به او اهمیت می دهید و برایش ارزش قائلید. تحت شرایط نرمال این برای شما مهم نیست، ولی در این لحظه خیلی از این مسئله خجالت زده می شوید. آن کاری که حس می کنید درست است انجام دهید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز روز عجیبی برای شماست و انرژی امروز برایتان حقه های زیادی دارد. شاید امروز به هیچ دلیلی ناراحت و عصبانی شوید. زیرا ممکن است با افراد زیادی ملاقات کنید که روش شما را برای انجام کارها تأیید نکنند. شاید حس کنید که انگار در دنیایی پر از دایناسور زندگی می کنید. نباید به این زود تسلیم شوید! انرژی امروز کائنات باعث می شود که امروز سردتر و دورتر از آنچه هستید به نظر برسید. انرژی خاصی در فضا وجود دارد که شما را تشویق می کند تا حس شوخ طبعی خشکی همراه با دیدگاهی بی اعتنا داشته باشید. اگر امروز برای آشنایی با یک فرد بیرون می روید و با هم قرار دارید، ممکن است او شما را درک نکند، پس تلاشتان را بکنید تا گرمی و صمیمیت بیشتری همراه با لبخندهای واقعی داشته باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,