فال روزانه ۱۸مرداد ۹۸

موفقیت به همان اندازه که در طلب آن هستید به شما نزدیک است.

 

 

♈  فروردین  ♈

مسائل پولی امروز کمی مبهم به نظر می رسند. عدم اطمینان در مورد نحوه مدیریت این امور در کل روز ذهن شما را درگیر می کند. برنامه ریزی برای آینده نزدیک برایتان سخت می شود. شما منتظر سرمایه هایی هستید که هنوز نرسیده اند. نباید شتاب به خرج دهید. با افرادی کار کنید که جسور هستند و از شکست نمی ترسند. اضافه کردن این جور آدمها به تیم تان باعث می شود که منابع و ابزارهای شما برای رشد و موفقیت قویتر شوند.

.

♉  اردیبهشت ♉

این اواخر فرصت های بسیاری در اختیار شما قرار گرفته اند و شما در حال حاضر دارید سعی می کنید از بین راه هایی که پیش رویتان باز شده اند بهترین گزینه ی ممکن را برای خودتان انتخاب کنید و در تلاش برای پیدا کردن راهی هستید که به پیشرفت و موفقیت بیشتر شما خواهد انجامید. گاهی لازم است کمی به خودمان فرصت بدهیم و در آرامش گزینه های پیش رویمان را سبک و سنگین کنیم و در حال حاضر شما هم در چنین شرایطی قرار گرفته اید فعلا بیخیال این تصمیم گیری های مهم شوید و سعی کنید خوش باشید و احساسات منفی و نگرانی ها را از خود دور نگه دارید.

 

♊  خرداد  ♊

مشکلات و دردسرهایی در خانواده باعث می شوند که امروز ذهنتان درگیر شود و بخواهید تغییراتی ایجاد کنید. یکی از نزدیکان شما زیاد با شما روراست نبوده است و این شما را آزرده کرده است. تا آنجا که می توانید از ایده هایتان برای حل مشکل استفاده کنید، ولی تصمیم مهمی نگیرید. امروز وقت این کار نیست. صبر کنید تا چهارچوب ذهنی مثبت و خوش بینانه ای پیدا کنید. شما همیشه لبخند به لب دارید و این لبخندتان را هر اتفاقی که بیفتد کنار نمی گذارید.. امروز از اینکه می بینید در محل کار همکارانتان وظایف خود را با صداقت، نزاکت و ارزش های اساسی انجام نمی دهند ناامید می شوید. سعی کنید کارهای دیگران را قضاوت نکنید. آنها را همانطور که هستند قبول کنید و روی وظایف خودتان تمرکز کنید.

 

♋  تیر  ♋

تخیل و تصورات شما امروز در سطح بالایی عمل می کنند و شما الهام می گیرید که چیزی بنویسید. با این حال، ایده ها و اطلاعات کافی برای قلم به دست گرفتن ندارید. عجله ای نیست. به خودتان زمان بدهید و بگذارید ایده هایتان متبلور شوند و بعداً شروع به نوشتن کنید. فردی که حالش امروز خوب نیست شما را وارد دعوایی می کند.. امروز آماده باشید که لحظات خوش و پر خنده ای را تجربه کنید. انرژی شما امروز کاملاً با انرژی دیگران همخوانی دارد و صحنه را برای انواع روابط مثبت آماده می کند. شما در هر کاری که شروع می کنید پیشرفت فوق العاده می کنید. اعتماد به نفس تان بالاست و انگیزه ای قوی دارید.

 

♌   مرداد   ♌

امروز دیگران از شما درخواست می کنند که منابعتان را در اختیارشان بگذارید و این حس سوءاستفاده به شما می دهد. از شما درخواست وام یا قرض می کنند. تردیدهای شما در مورد توانایی یک نفر برای بازگرداندن آن پول باعث می شود که حس بدی نسبت به خودتان داشته باشید. فقط به کسانی وام یا قرض بدهید که فکر می کنید نیاز واقعی به آن دارند. امروز شما می توانید در مرکز توجه قرار بگیرید. برای آنکه روز شما کامل شود، بهتر است بیرون بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید. خنده و شوخ طبعی امروز حال شما را بهتر می کند.

 

♍   شهریور  ♍

در چند روز گذشته چنان ایده های هیجان انگیزی به ذهنتان رسیده و یا به شما پیشنهاد شده اند که هضم آنها برای شما دشوار شده است و افکارتان دارند با سرعتی سرسام آور در سرتان می چرخند. حتی بخشی از آنچه شنیده اید آنقدر برایتان دور از ذهن است که برای درک آن به زمان احتیاج دارید. شاید نوشتن افکار و ایده هایتان به شما کمک کند درک بهتری از شرایط موجود پیدا کنید. بعد از نوشتن افکارتان کمی به خودتان استراحت بدهید و از این فضا فاصله بگیرید تا افکارتان کمی سر و سامان بگیرند. تماشای تلویزیون می تواند به شما کمک کند از این افکار فاصله گرفته و کمی استراحت کنید.

 

♎   مهر  ♎

امروز شما احساس ناراحتی می کنید. همچنین ممکن است از دردهای مبهمی رنج ببرید که این دردها اکثراً به استرس شما مربوط می شوند. امروز را مرخصی بگیرید و استراحت کنید. دوش بگیرید و ذهنتان را از مسائل و مشکلات خالی کنید. رمان های تخیلی بخوانید و ذهنتان را آزاد کنید. امروز جنبه سبکتر و آزادتر رابطه شما مشخص می شود. زمان آن رسیده که بیرون بروید و خودتان را نشان دهید و همه نگرانی ها و مشکلات را کنار بگذارید. امروز باید بدون آنکه پشت سرتان را نگاه کنید پیشروی کنید. شاید کارهای شما به نظر دیگران بی احتیاطی بیاید، ولی نگران نباشید. در نهایت شما به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید.

 

♏   آبان   ♏

رویاهای عجیب، هیجان انگیز امروز به شما خلاقیت و الهام می بخشند.. او از این حرف شما غافلگیر خواهد شد. امروز شما انگیزه لازم برای وارد شدن به فاز جدیدی از کار را دارید. اکنون زمان بهانه گرفتن نیست. امروز زمان حرکت کردن و عمل کردن است. نگران نباشید که دیگران در مورد شما یا نقشه ها و برنامه های شما چه فکری می کنند. فقط باید از همین حالا تلاش کنید تا در آینده بتوانید برداشت خوبی داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

به جای این که به همه مسایل احساسای نگاه کنید، در مورد آنها فکر کنید. باید ترس ها را از خود دور کنید. باید برای خواسته های خود در زندگی اصرار و پافشاری داشته باشید. از دوستان یا افرادی که به آنها اعتماد دارید برای توسعه افکار خود کمک بگیرید. همه احساسات عاشقانه در وجود خود دارند و هر فردی آن را به روشی متفاوت از خود بروز می دهد.

 

♑   دی  ♑

امروز احتمال اینکه متوجه یک دروغ بزرگ بشوید برایتان وجود دارد و این مساله حسابی شما را از نظر روحی به هم می ریزد اما بهتر است به جای ناراحتی به خودتان بیایید و واقعیت های زندگی را قبول کنید چرا که نباید بیش از حد به دیگران اعتماد کرد و این احتمال را در نظر بگیرید که آن ها مانند ما فک و رفتار نمی کنند اگر این مساله را بپذیرید با دیدن کارهای دیگران کمتر آسیب خواهید دید.

 

♒  بهمن   ♒

شاید مسائل کاریتان طی چند روز آینده آن طوری که خودتان انتظار دارید پیش نروند، اما این وضعیت موقتی است و آینده ی حرفه ایتان دور از آن چیزی که خودتان انتظارش را دارید نخواهد بود. شما دوست دارید به وضعیت مالی خود بهبود ببخشید و خوشبختانه فرصت هایی هم سر راهتان قرار گرفته اند، اما اگر بیش از اندازه معطل کنید و بخواهید همه چیز را تجزیه و تحلیل کرده و تمام موانع احتمالی را مورد سنجش قرار دهید احتمال این که این فرصت ها را از دست بدهید بسیار زیاد خواهد بود. شاید مسائل کاری در وضعیت حساسی قرار داشته باشند، اما نباید اجازه دهید این شرایط شما را از عزیزانتان غافل کند.

 

♓   اسفند   ♓

امروز در خانه یک سری کارهای اضافه در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. نظافت گوشه و کنارهای دور از نظر، پرداخت صورت حساب ها، نظم بخشیدن به کمدها و گنجه ها و شاید تغییر دکوراسیون خانه تان شاید وقت زیادی از شما بگیرند، اما از انجام آنها احساس خستگی نخواهید کرد. شما امروز حال و هوای بسیار مثبتی دارید و تمام کارهایی که به عهده دارید را با انرژی مضاعفی به انجام خواهید رساند. در پایان روز برای وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان هم به اندازه ی کافی انرژی خواهید داشت. شاید حتی بتوانید یک شام خوشمزه پخته و بقیه را به خانه تان دعوت کنید تا از یک غذای خانگی خوشمزه لذت ببرند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,