هرگز تسلیم نشوید زیرا معجزه‌ها هرروز  در حال وقوع هستند؛ شاید فردا روز شما باشد. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز یکی از بهترین روزهای عمر خود را تجربه خواهید کرد. علاوه بر اینکه از نظر احساسی بسیار شاد و پرانرژی خواهید بود، این توان را نیز دارید تا با همه نیرو در برابر مخالفت ها و موانع پیش رو پیروز شوید. امروز انرژی خوبی برای پیشبرد اهداف خود و برنامه ریزی بهتر برای آینده را دارید. خیلی دوست دارید فرد دلخواه خود را تحت تاثیر قرار دهید و امروز این شهامت را پیدا خواهید کرد. البته شاید او شما را طرد کند اما برای اینکه به نتیجه برسید باید کمی از او دوری کنید تا فرصت فکر کردن و تصمیم گرفتن داشته باشد.

 

♉   اردیبهشت  ♉

ذات بلندپرواز خود را به زمین بازگردانید. دیگران برایشان بسیار مهم است که حرف های خود را به طور کامل بیان کنند، بنابراین وسط حرف آنها نپرید. دهان خود را بسته نگه دارید و بیشتر شنونده باشید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای قدم زدن در پارک یا جنگل و تجدید انرژی است. امروز با همه وجود و احساس خود به عشق خود فکر می کنید و این باعث می شود تا احساسات خفه شده در شما رو بیایند. البته اجازه ندهید همه روز شما در رویاپردازی سپری شود.

 

♊   خرداد   ♊

امروز بهتر است کمی زمان بگذارید و به کارهای خانه خود رسیدگی کنید. برای کارهایتان اولویت تعیین کنید و آنهایی که واجب تر هستند را ابتدا انجام دهید. امروز انرژی خوبی برای اینگونه فعالیت ها دارید، بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید زیرا باعث جلو افتادن کارهایتان می شود. امروز شریک عاطفی شما احتمالا دیوانه می شود و کارهایی از خود نشان می دهد که تاکنون ندیده اید. البته این فرصت خوبی است تا بهتر یکدیگر را بشناسید و بتوانید با چشمان باز در مورد آینده خود برنامه ریزی کنید.

 

♋   تیر  ♋

امروز انرژی فیزیکی زیادی در خود احساس می کنید و می توانید کارهای روزمره زندگی را به درستی انجام دهید. از نظر احساسی نیز حالتان خوب است. سعی کنید بر اساس احساسات واقعی خود رفتار کنید. نیازی نیست پرخاشگر یا عصبی باشید. اگر کسی به شما بی احترامی کرد با صبر و ادب از خود دفاع کنید. احساسات شما از درون در حال غلیان هستند. شاید بهتر باشد حرف های دل خود را به یکی از دوستان نزدیک خود بگویید نه به عشق خود.

 

♌   مرداد   ♌

ذات تلاشمند و پرانرژی شما امروز مورد تحسین دیگران قرار خواهد گرفت. نیروهای عظیمی به شما کمک می کنند تا همه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. از موانع نهراسید که امروز توان برطرف کردن همه آنها را دارید. امروز در رابطه عاشقانه خود دچار ناراحتی خواهید بود. به این مفهوم که از محدودیت هایی که این رابطه برای شما ایجاد کرده است ناراحت هستید و می خواهید از آن رها شوید. این تفکر نیز کاملا در چهره و رفتارهاش شما مشخص است. بنابراین، بهتر است صادق باشد و احساسات واقعی خود را به طرف مقابل بگویید.

 

♍   شهریور  ♍

رمز موفقیت امروز، فعال بودن است. سعی کنید با تمرکز بالا همه کارهای خود را به درستی انجام دهید. امروز اطرافیان به هیچ عنوان حوصله خیال پردازی و شنیدن رویا را ندارند، بنابراین این حرف ها را در دل خود نگه دارید. خود را با انرژی امروز وفق دهید و با همه وجود هر کاری از دستتان برمی آید برای بهتر شدن روحیه خود انجام دهید. بودن در طبیعت نیز حس خوبی به شما القا خواهد کرد. امروز با عشق خود دچار مشکلی می شوید که هر دو در آن سهیم هستید. در ظاهر تصور می کنید این مشکل بسیار بزرگ است اما وقتی وارد بطن آن می شوید، می بینید این طور نیست.

 

♎   مهر  ♎

امروز می توانید برای احساسات تنش‌زای خود راهکار مناسبی پیدا کنید. ذات درونی شما تا حدی پرخاشگر و عصبی است و این روزها بیش از هر زمان دیگر خودنمایی می کند. اما باید بدانید، هر چه بیشتر بتوانید روی احساسات خودکنترل داشته باشید، آرامش بیشتری را تجربه خواهید. کرد. دلیلی وجود ندارد برای هر مساله کوچک یا بزرگی دعوا راه بیندازید. مهم نیست تا چه اندازه احساسات عمیقی دارید، شما امروز نمی توانید جلوی زبان خود را بگیرید و حرف های ناراحت کننده ای بیان خواهید کرد. نمی توانید چهره خود را مهربان نشان دهید و هر چه در دل احساس می کنید، در ظاهر نیز نمایش خواهید داد.

 

♏   آبان   ♏

امروز احساسات عصبی و پرخاشگر دارید. این مساله باعث می شود تا بیشتر به خود توجه و سعی کنید منطقی و ثابت قدم باشید. اگر کنترل رفتارهای خود را از دست دهید، نمی توانید وظایفتان را به درستی به انجام برسانید. هیچ فردی بدون تلاش موفق نشده است. شما هم باید سر خود را گرم کنید و ترجیحا در طبیعت حضور پیدا کنید و عناصری همچون خاک و برگ را از نزدیک لمس کنید. امروز تغییرات بزرگی در زندگی عاشقانه شما به وجود می آیند. باید در مورد مشکلی با طرف مقابل صحبت کنید و کیفیت این مکالمه بسیار اهمیت دارد. هر دو شما باید با یکدیگر صادق باشید و غرور و احترام یکدیگر را حفظ کنید.

 

♐   آذر ♐

از همه انرژی امروز استفاده کنید که دیگر چنین فرصت خوبی به این زودی ها نصیب شما نخواهد شد. نیروی درونی و ذات فعال شما کمک می کند تا بتوانید همه کارهای را به نحو احسن به انجام برسانید. به جای اینکه از حجم زیادکارها بترسید، از آنها لذت ببرید و برای محقق کردن اهداف خود از آنها بهره بگیرید. این انرژی در زندگی عاطفی شما نیز تاثیر مثبت دارد. احساساتتان امروز لطیف هستند و می توانید ثبات را در زندگی خود به خوبی لمس کنید. اگر با فردموردعلاقه تان مشکلی داشته اید، امروز می توانید با حرف زدن آنها را برطرف کنید.

 

♑   دی  ♑

امروز باید از همه انرژی ها و احساسات خود نهایت استفاده را ببرید. جدایی خواهی همیشگی و ذاتی شما باعث می شوند تا بتوانید به تنهایی همه مشکلات خود را برطرف کنید. اما امروز نیاز دارید از نظر احساسی مورد تایید قرار بگیرید. هر کاری که ثبات بیشتری به زندگی شما می بخشد را انجام دهید و نگذارید موانع پیش رو شما را ناامید کنند. از نظر احساسی نیز شاهد تحولات بزرگی در زندگی خود خواهید بود. برای اینکه بتوانید دوباره شادی و رضایت را به رابطه خود بازگردانید باید با طرف مقابل رودررو صحبت کنید و با صداقت، مشکلات خود را بیان کنید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز شاید احساس کنید به کمی استراحت نیاز دارید. از اینکه با مشکلات معمول روبه رو شوید پرهیز کنید و بیشتر سعی داشته باشید احساسات درونی خود را تقویت کنید. نباید پرخاشگری و عصبانیت چاشنی رفتارهای شما شوند. از نیروهای طبیعت برای رسیدن به آنچه می خواهید استفاده کنید. در رابطه عاطفی خود نیز با طرف حرف بزنید و هر چه باعث ایجاد مشکل میان شما شده است را مطرح کنید. این کار باعث ایجاد تحول مثبت در رابطه شما می شود. این کار به هیچ عنوان ساده نیست، اما شما توان آن را دارید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز احساسات شما بر عقلتان غالب است. البته برخی رفتارهای دفاعی نیز در وجودتان هست که شما از حساس بودن دور می کنند. از نیروهای امروز برای تمرکز روی افکار و رفتارهای خود استفاده کنید. اگر کسی رفتار ناشایستی با شما داشت، به هیچ عنوان عصبانی نشوید و به راه خود ادامه دهید. امروز می توانید با تمرکز بیشتر روی رابطه خود با فرد موردعلاقه تان فکر کنید. همچنین می توانید احساسات منفی که نسبت به خود را از وجودتان دور کنید. این فرصت را دارید تا با او حرف بزنید و نیازهای خود را برایش مطرح کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,