فال روزانه ۱۹ مرداد ۹۸

چه موهبت بزرگی است، داشتن یک دوست با قلبی رازدار؛ چرا که می‌توانید با خیال آسوده، همه‌ی اسرار خود را در قلب او دفن کنید.

 

♈  فروردین  ♈

امروز باید سعی کنید احساس راحتی بیشتری نمایید. یادتان باشد که آرامش درونی بخش بزرگی از سلامتی شماست. این آرامش از طریق تعمق و بررسی خاموش جایی که در زندگی قرار دارید بدست می آید. سعی کنید زیاد روی مسائل مادی فوکوس نکنید. در عوض بیشتر روی حالت معنوی و عاطفی تمرکز کنید. امروز روز خوش شانسی شماست، چه از لحاظ کاری، چه عشقی، چه پولی و چه سلامتی. برنامه های شما برای مسافرت به تحقق می پیوندد و راه حلی که مدتها منتظرش بودید امروز خودش را نشان می دهد. شما خیلی اشتیاق دارید و نسبت به آینده خوش بین هستید. با آنکه حس می کنید پر از زندگی و انرژی هستید، ولی حد و مرز نمی شناسید.

 

♉  اردیبهشت ♉

امروز ممکن است کمی مایوس شوید و از مسیر اصلی زندگیتان دور شوید ولی حواستان را خوب جمع کنید که به دنبال راه میانبر نباشید و ریسک نکنید زیرا سخت‌کوشی و استفاده از فرصت‌ها بهترین راه رسیدن به اهداف است. دیر یا زود به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

 

♊  خرداد  ♊

امروز برای شما بسیار مهم است که بیش از همیشه احتیاط کنید. حتماً باید آرامش خود را حفظ کنید و قبل از نشستن پشت فرمان آمادگی خود را بدست آورید. شانس مسافرت رفتن بطور غیرمنتظره ای برایتان پیش می آید و شما تردید دارید که به این سفر بروید یا نروید. خوب و با دقت آن را بررسی کنید. اگر برایتان مقدور است به این مسافرت بروید. وقت عقب نشینی و گوشه گیری نیست.

 

♋  تیر  ♋

شاید برایتان سخت باشد که امروز جواب ها و راه حل ها را بیابید. همچنین برایتان سخت است که منظورتان را به طرف مقابل تفهیم کنید، به خصوص اینکه امروز همه سر به هوا هستند.. کمی دیدگاه تان را عوض کنید و از چشم انداز جدیدی به اوضاع بنگرید. اگر منتظر تسویه حسابی بودید، امروز بالاخره به آن می رسید یا نشانه هایش را می بینید. روز بسیار خوبی برای سرمایه گذاری روی ملک زمین یا آپارتمان است. بهتر است قبل از امضای هر قراردادی خوب تحقیق کنید و پرس و جو نمایید. ذهنتان کمی مه آلود است و هر کاری که انجام می دهید مستلزم دقت و تمرکز بیشتر از همیشه است.

♌   مرداد   ♌

اندکی دچار غرور شده‌اید و فکر می‌کنید کنترل همه چیز را در دست دارید و طبق برنامه پیش می‌روید اما خیلی هم به خود متکی نباشید چون ممکن است مسایلی پیش رویتان باشد که کنترل آن از دست شما خارج باشد و شما را مایوس کند پس در صورتی که به مشکلی برخوردید از افراد باتجربه کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

♍   شهریور  ♍

صبر و شکیبایی چیز هایی هستند که می توانند  بسیار به شما کمک کنند تا مشکلاتتان را حل کنید و از پس مسایلی که سر راهتان قرار می‌گیرد برآیید و در نظر داشته باشید که هر چیزی زمان خاص خودش را دارد و در زمان مقرر اتفاق می‌افتد پس جای هیچ نگرانی برایتان نیست.

 

♎   مهر  ♎

امروز باید از لاکتان دربیایید. شما متوجه می شوید که افراد نسبت به احساسات شما حساس تر شده اند، زیرا به نظر می رسد که خودشان عاطفی تر هستند. بگذارید دیگران بفهمند که شما به آنها با جان و دل گوش می دهید. اعتماد به نفس شما باعث می شود که امروز از هر موقعیت دشواری سربلند بیرون آیید. سعی کنید در هر مسئله ای زیاد احساساتی نشوید. باید همه چیز را آسان بگیرید و انرژی خود را بالا نگه دارید. اگر فکر می کنید در موقعیت بدی گیر افتاده اید، ننشینید و منتظر کمک بمانید. خودتان باید خودتان را از مخمصه درآورید.

 

♏   آبان   ♏

در راه موفقیت قدم برداشته‌اید و به زودی موفق خواهید شد اما ممکن است که به دلیل غرور بیش از حد که حاصل این موفقیت است دوستانتان را از خود برنجانید و تنها شوید پس مراقب رفتارهایتان در هنگام موفقیت باشید چراکه دویست خوب سرمایه ای است که به راحتی به دست نمی‌آید پس مراقب باشید که آنها را از  دست ندهید و پشیمان نشوید.

 

♐   آذر ♐

امروز مانند انسان های حواس پرتی هستید که کلید خود را گم کرده اند و یادشان نیست آخرین بار آن را کجا گذاشته اند. امروز نمی توانید روی کارهایی که انجام می دهید، تمرکز کنید و خیلی سریع حواستان پرت می شود. خیلی به این موضوع فکر نکنید و اجازه ندهید در وجودتان ماندگار شود. با جریان زندگی پیش بروید و اجازه دهید همه چیز طبیعی و نرمال پیش برود. امروز ارتباطات اجتماعی خیلی خوبی ندارید و در مورد مسایل گوناگون و بی ربط با دیگران حرف خواهید زد.

 

♑   دی  ♑

به زودی بخاطر صبر و شکیبایی که در زندگی داشته‌اید به آرزوهای خود دست می‌یابید و خوشحالی و شادی به زندگیتان باز می‌گردد؛ نگران مسایلی که اکنون در زندگی شما است نباشید زیرا این مشکلات موقتی هستند و به زودی تمام می‌شوند پس بیهوده زمان حال خود را با فکر و خیال خراب نکنید و خیالتان راحت باشد.

 

♒   بهمن   ♒

دیگر زمان آن فرا رسیده است که دست از تکیه کردن به دیگران و وابستگی بردارید و روی پای خودتان بایستید؛ شاید این راه برای شما آسان‌تر باشد اما راه درست برای شما این است که استقلال خود را در زندگی بیشتر کنید و دیگر روی کمک دیگران حساب نکنید.

 

♓   اسفند   ♓

در این روزها بهتر است مطالعه خود را افزایش دهید. به طور مثال، شاید منتظر ملاقات فرد مهمی باشید و برای این موضوع باید آمادگی اطلاعاتی زیادی داشته باشید. البته ملاقات با این فرد موجب عصبانیت یا بی صبری شما می شود زیرا دیر سر قرار حاضر می شود و به نوعی موجب خراب شدن کل روز شما می شود. بهتر است خونسردی خود  را حفظ کنید و از روز خود لذت ببرید و با عصبانیت آن را خراب نکنید. امروز اطرافیان شما را برای هوش و ذکاوتی که دارید تحسین خواهند کرد. طبیعت باهوش و عمیق و فلسفی بودن شما باعث می شود جنس مخالف بسیار جذب شما بشوند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,