هیچ مسیری به سوی شادی وجود ندارد ، شادی خود مسیر است.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز وسایل الکترونیک و تکنولوژی باعث گیجی و سردرگمی شما می شوند. شما بیشتر دوست دارید از وسایل قدیمی که استفاده آنها را به خوبی می دانید، استفاده کنید. البته این مساله می تواند موجب خنده دیگران شود اما تاثیری در شما ندارد و همچنان کار خود را می کنید. امروز این فرصت را دارید کارهای عقب افتاده را انجام دهید. امروز روحیه تان با همیشه فرق دارد و می توانید خود را به عنوان فردی خاص معرفی کنید. اگر دنبال عشق هستید، به تلاش زیاد نیازی نیست. کافی است به فردی که خوشتان آمده است نزدیک شوید، او پیشنهاد دوستی شما را قبول خواهد کرد.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

خیلی گوشه و کنایه نزنید و مراقب زبان خود باشید. ممکن است طرف مقابل پاسخ ناراحت کننده ای به شما بدهد و باعث از بین رفتن دوستی ها و رفاقت ها بشود. لازم نیست در هیچ امری زیاده روی کنید، همیشه حقیقت را بیان کنید تا خودتان نیز احساس بهتری داشته باشید. امروز با فرد رویاهای خود ملاقات خواهید کرد. اگر به دنبال یک عشق ایده آل و همه چیز تمام هستید، باید خودتان را نیز تغییر دهید. برای تغییر زندگی ابتدا باید خود و طرز فکر خود را تغییر دهید. لباس های متفاوت بپوشید، به مکان های جدید بروید و بیان جدیدی داشته باشید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز نمی توانید تصویر درستی از خود داشته باشید. این روزها همیشه دید اشتباهی نسبت به خود داشته اید. شاید لازم باشد برای بهبود اوضاع با یک نفر انسان مطمئن در این رابطه صحبت کنید. هنگامی که در آینه به خود می نگرید، احساس می کنید آدمی که در آینه می بینید با آدمی که دیگران می بینند بسیار فرق دارد. این تضاد شما را در شرایط دشواری قرار داده است. امروز این فرصت را دارید تا در مورد زندگی عاطفی خود تصمیمات جدیدی بگیرید. اگر رابطه کنونی شما بسیار خسته و ناامیدکننده شده است و به جای خوشحالی موجب ناراحتی شما است، چرا کاری برای بهبود آن انجام نمی دهید.

 

♋   تیر  ♋

امروز احساس می کنید هیچ جایی برای بازگشت ندارید. واقعیت بیش از حد برایتان ترسناک و ناامیدکننده است. اما تنها کاری که باید انجام دهید جدی بودن است. شما از زندگی رویایی خود نیز رضایت ندارید. همیشه درگیر وظایف خود هستید و امروز بیش از هر زمان دیگر به دیگران احساس مسوولیت دارید. امروز سعی کنید لبخند بزنید و فرد مورد علاقه خود را به شام یا ناهار دعوت کنید. امروز دوباره از صمیم قلب احساس عاشق بودن خواهید داشت.

 

 

♌   مرداد   ♌

امروز حس قوی و عجیبی به خود خواهید داشت. کنترل همه اوضاع امروز به دست شما است و به آنها اجازه نمی دهید تا باعث تغییر شما بشوند. اما این حس استقلال و عدم وابستگی باعث ترسیدن اطرافیان می شود. فردی در زندگی شما وجود دارد که بسیار به او اعتماد دارید و باعث می شود تا همیشه به او تکیه کنید. شاید امروز دوست داشته باشید با صدای بلند، شعر نو برای معشوق خود بخوانید اما بهتر است این کار را انجام ندهید. هر چه می خواهید بگویید را برایش بنویسید. امروز حس عاشقانه زیادی دارید. خوب است در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنید، لباس، عطر یا مدل موی جدیدی را امتحان کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز مراقب باشید همه مشکلات را گردن خود نیندازید و خود را مقصر معرفی نکنید. شاید رفتار دیگران باعث آسیب دیدن روحیه شما شده است. امروز با همه این احساس های خوب و بدی که درگیر آن هستید، می توانید به آینده خوش بین باشید و رفتارهای اطرافیان و دوستان و عدم صداقت آنها بر خوش بینی شما تاثیر منفی ندارد. والدینتان امروز از شما می خواهند بیش از هر زمان دیگر با خود صادق باشید. شاید لازم باشد گاهی نقابی بر چهره خود بزنید . چهره جدیدی که از خود می سازید برای اطرافیان بسیار دوست داشتنی تر است و خودتان نیز از آن لذت خواهید برد.

 

 

♎   مهر  ♎

امروز میان دوستان شما اختلافی به وجود خواهد آمد و در این میان ناگهان فردی احساس می کند که از جمع طرد شده و نادیده گرفته شده است. دیگران سعی می کنند او را از این حس بیرون بیاورند و شما نیز همگام دیگران همین کار را انجام دهید. همگام بودن با دیگران در جمع یکی از ملزومات رفتاری امروز برای شما است. سعی کنید با همه رفیق باشید و برای خود دشمن تراشی نکنید. شما به تغییر نیاز دارید. از همین امروز این تغییر را ایجاد کنید و به سمت بهتر شدن شرایط احساسی خود قدم بردارید. دست از عادت های همیشگی بردارید. شاید لازم باشد بیرون بروید و با فرد جدیدی آشنا شوید. امروز بهترین زمان برای مدیریت رابطه عاشقانه است. به جای این که مثل همیشه او را راببینید، با دید دیگری به کارها و رفتارهایش بنگرید تا متوجه خوبی ها بشوید و واقعیت هایی را ببینید که تاکنون از آنها غافل بوده اید.

 

♏   آبان   ♏

ناامیدی و مشکلات گریبان‌گیر شما شده است و نمی توانید به راحتی از آنها جدا شوید. همیشه با خود فکر می کنید چرا دیگران به شما نزدیک نمی شوند. اما اگر کمی به خود نگاه کنید پاسخ خود را خواهید یافت. شما بسیار سختگیر و جزئی نگر هستید و به راحتی نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. آنها نیز از شما فاصله می گیرند. کمی خود را تغییر بدهید تا لبخند دنیا را به روی خود ببینید. اگر فکر می کنید رابطه عاطفی خود را باید تغییر دهید، رفتار و نگاه خود را تغییر دهید. اگر مجرد هستید و دنبال عشق می گردید، روش های قدیمی را دور بریزید و یک انسان نو، با ظاهر و باطن نو از خود بسازید تا فرد موردعلاقه تان رابیابید

 

♐   آذر ♐

مدتی است که خود را و زندگی شخصیتان را نادیده می‌گیرید و تمام وقتتان را با کار می‌گذرانید اما بهتر است کمی هم به تفریحات و تغییر زندگی خود فکر کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید، خوشبختی فقط به پول وابسته نیست بلکه پول یکی از عوامل آن است پس حواستان باشد که از زندگی لذت ببرید و درگیر مادیات نباشید.

 

 

♑   دی  ♑

روح رویاپرداز و زنده شما بسیار گزینشی عمل می کند. باید کمی آگاهانه تر رفتار کنید و واکنش های واضح داشته باشید. امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم خواهید کرد. همه رویاهای شما غیرواقعی هستند و برخی در اطراف شما هستند که باعث بدتر شدن زندگی و اوضاع شما می شوند. مراقب آنها باشید. هرگز اهداف خود را فراموش نکنید و در جهت موفقیت هایی که همیشه آرزو داشته اید قدم بردارید. اگر به دنبال فرد خاصی هستید که قلب شما را تسخیر کرده است باید کمی متفاوت رفتار کنید. لباس های نو بپوشید و عطر جدیدی بزنید.

 

♒   بهمن   ♒

درست هنگامی که آرام می گیرید و برای آینده و کارهای خود برنامه ریزی می کنید، می توانید شاهد پیشرفت خود باشید. در این حالت، رویاهای شما شکل می گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آهسته و پیوسته قدم بردارید. باید سعی کنید تضادهای درونی خود را از بین ببرید. امروز باید تصمیم بگیرید نامزد خود را برای تعطیلات آخر هفته به کجا می خواهید ببرید. تور مسافرتی یک روزه می تواند باعث خوشحالی او بشود. این سفر کوتاه باعث می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید و دوباره عشق را تجربه کنید.

 

♓   اسفند   ♓

احساسات شما امروز خدشه دار خواهند شد. این اتفاق همیشه برای افرادی رخ می دهد که به سختی به کار و انجام وظایف خود چسبیده اند و به فرصت ها و موقعیت های جدیدی که برایشان پیش می آید هیچ توجهی ندارند. اگر مجرد و به دنبال عشق و رابطه جدید هستید، باید از خانه بیرون بروید. لباس های نو و زیبا بپوشید و هر چه دلتان به شما می گوید انجام دهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,