فال روزانه ۱ شهریور ۹۸

همیشه لبخند بزنید؛ روزی زندگی از آزردن شما خسته خواهد شد. طالعتان درخشان.

 

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز روز عالی برای شما است که کارهای نیمه تمام خود را تمام کنید زیرا انرژی های زیادی شما را احاطه کرده که به شما کمک می کند بتوانید نتایج عالی بدست آورید فقط مراقب باشید که رفاه اکنون شما مانع تلاش و انرژیتان نشود. امروز ممکن است مهمانی ناخوانده به شما سر بزند و باعث بهتر شدن حال شما شود.

 

♉   اردیبهشت  ♉

پروژه های جدید و هیجان انگیز یا فرصتی جدید می تواند به شما امروز ارائه شود. این می تواند در قالب یک عشق جدید و یا حداقل یک دوست جدید باشد. چیزی که شما مدتی طولانی است مشغول به کار روی آن بوده اید، در نهایت می تواند به نتیجه برسد. آن را با شور و شوق خود برای حرکت به سوی پروژه بعدی ترکیب کنید. منتظر چه هستید؟ شما ممکن است قادر به حفظ وجهه فوق العاده خونسرد خود تحت تاثیر انرژی امروز باشید. کسی که شما فوق العاده مجذوب و مسحورش شده اید، باعث می شود که شما قاه قاه بخندید، که این وجهه ای نیست که می خواستید از خودتان بسازید. شما امیدوار بودید که حس عزت و آرامش و دانایی تان را حفظ کنید، و نه اینکه کنترل تان را به کلی از دست بدهید. اما حداقل او می تواند ببیند که شما انسان هستید.

 

♊   خرداد   ♊

اگر خوب به اطرافتان نگاه کنید، متوجه می شوید که جزئیات یک اتفاق مهم کاملاً در مقابل چشمانتان آشکار می شوند. اگر تلاش می کردید توجه فرد خاصی را به خود جلب کنید، باید موشکافی را کنار بگذارید و رک و راست تقاضایتان را بگویید. سعی نکنید واقعیت را بپیچانید تا از آسیب پذیری خود بکاهید، برای یک بار هم که شده راستش را بگویید زیرا پنهان کاری عواقب بدب برایتان خواهد داشت. زمان گذاشتن برای انجام کاری که باید انجام دهید آسان نیست. دیگران و اطرافیان شما را به جهات مختلفی می کشند. شما تنها فردی نیستید که برنامه دارد. سعی کنید از مسیر اصلی دور نشوید و هدفمند بمانید.

 

♋   تیر  ♋

امروز شما پرشور و اشتیاق هستید و دوست دارید رابطه رمانتیکی داشته باشید. حتی ممکن است با کسی آشنا شوید. اگر این قرار شما به دلایلی فراتر از کنترل شما به تأخیر افتاد تعجب نکنید. باید احساسات خود را از طریق فعالیت های خلاقانه تزکیه کنید. رمان های رمانتیک و فیلم های عاشقانه برایتان خوب است، ولی هیچ چیز مثل واقعیت رمانتیک و عالی نیست. اگر برنامه ریزی کرده بودید که با کسی بیرون بروید، باید مطمئن شوید که همه جزئیات زمانی و مکانی را درست متوجه شده اید. باید لباس هایی بپوشید که راحت و شیک باشند. به ظاهر خود برسید. امروز بعضی چیزها برایتان روشن می شوند و معنای بعضی شرایط را متوجه می شوید. با افراد دیگر، شغل ها، ایده ها و غیره ارتباط برقرار کنید. زمان خوبی برای شریک شدن با کسی یا چیزی است که به آن اعتقاد دارید. موفقیت از آن شماست.

 

♌   مرداد   ♌

اخبار مهمی از طریق تلفن به سوی شما می آیند و نیاز دارید که اقدامی به منظور بدست آوردن پایان و نتیجه مورد نظر صورت دهید. شما ممکن است نیاز داشته باشید که در خودروی خود زمانی را سپری کنید و با افرادی تماس بگیرید و مشورت کنید. هیجان این لحظه می تواند به شما احساس خوش بینانه ای بدهد، اما مراقبت سرعت خود باشید. خستگی می تواند در حال حاضر اثر معکوس برای شما داشته باشد.

 

♍   شهریور  ♍

وعده می دهیم که امروز روز بسیار هیجان انگیزی برای شما است. شما از انرژی مثبت زیادی بهره مند می شوید و می توانید اوضاع را خوب کنترل کنید. طنز، نقش واقعا بزرگی در زندگی عاطفی شما بازی می کند و وقت آن رسیده که از این مساله کمک بگیرید و مشکلاتتان را با خوش رویی حل و فصل کنید. البته، شما همچنین می خواهید از خصوصیات دیگر او آگاه شوید و در این میان خنده و شادی اوقات شما را خوش و خرم  می کند.

 

♎   مهر  ♎

امروز شما ممکن است بخواهید برای بازدید از دوستان در محله خود زمان بگذارید. خریدهای کوچک ممکن است لازم باشند، شاید لباس های جدید، یا وسایلی برای بهبود و یا زیباسازی منزل خود بخرید. شما ممکن است چند خرده کار نیز در میان خریدها انجام دهید. در برخی از نقاط در طول روز، شما می توانید یک تماس تلفنی برای خوش آمد گفتن به یکی از دوستان خود که مدت زمان طولانی است از او خبری نشنیده اید داشته باشید و از صحبت با او خوشحال شوید. انرژی کیهانی امروز با خودش فرصتی برای تشویق کردن عشقتان، به خصوص اگر اخیراً از شما ناراحت شده است، به ارمغان می آورد. نیازی نیست زیاده روی کنید، اما سعی کنید با هم برای گردش به بیرون شهر بروید و یا یک وعده غذایی با دوستان خود داشته باشید و به خنده و شادی بپردازید. بدین ترتیب او احساس می کند خیلی بهتر شده اید و به خود مهربان و طبیعی خود برگشته اید.

 

♏   آبان   ♏

مسائل پولی امروز ذهن شما را درگیر می کند و انرژی شما را برای انجام دادن کارهایتان می گیرد. فردی  از شما مشورت و راهنمایی می خواهد سعی کنید همه تجربیات خود را با او در میان بگذاید و به او کمک کنید. امروز همه ذهن شما درگیر گرفتن یک پروژه جدید و بدست اوردن پول بیشتر است. ممکن است از خودتان بپرسید که آیا می توانید بدین ترتیب ادامه دهید و از پس مشکلاتتان برآیید.

♐   آذر ♐

شروع امروز برایتان ناامیدکننده است. آماده باشید زیرا ممکن است بعضی از وسایل خراب شوند و زمان زیادی برای تعمیرشان لازم بشد. جدایی موقتی از شریکتان هم شما را ناراحت می کند. شما انرژی جسمی زیادی دارید و راهی برای آزاد کردن آن ندارید. پیاده روی طولانی انجام دهید. این نه تنها انرژی شما را تخلیه می کند، بلکه ذهنتان را نیز آزاد و باز می کند. امروز شما احساس آرامش بیشتری می کنید. اگر سر قراری می روید، این قرار مناسبتی به یاد ماندنی و رمانتیک برایتان خواهد بود. از اینکه اینقدر راحت اسیر فرد مقابل و جذابیت هایش شده اید خودتان هم تعجب می کنید. امروز از خودتان می پرسید که چرا همه امروز ترشرو شده اند. خودتان هم در آینه نگاهی به خودتان بیندازید. شاید چیزی که در چهره دیگران می بینید تصویر خودتان باشد که منعکس شده است. بجای سرزنش دیگران لبخند به لب داشته باشید.

 

♑   دی  ♑

امروز احساس می کنید پرانرژی هستید و بنابراین وسوسه می شوید که بیش از پیش تلاش کنید. این خیلی خوب است ولی یادتان باشد که شتاب خود را حفظ کنید و تندروی نکنید. اگر می خواهید مسیر فعلی خود را ادامه دهید، باید کمی از انرژی تان را برای فردا و روزهای بعدی حفظ کنید. امروز با حرف ها و صحبت هایتان می توانید مشکلات و ضربه ای که فکر می کنید به رابطه عاطفی شما وارد شده جبران کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که سعی کنید در صحبت هایتان شفاف تر عمل کنید.

 

♒   بهمن   ♒

فرصتی برای سفر با یک شریک یا همکار برایتان پیش می آید. هر برنامه ریزی سفری که امروز برایتان پیش بیاید یا شروع شود خوب پیش می رود و برایتان نتایجی که امیدش را داشتید می آورد. شما روی هر چیزی که برنامه ریزی می کنید باعث اشتیاق و خوش بینی شما برای موفقیت در آینده می شود. روابط کاری و شخصی با دیگران گرم و صمیمی و دوستانه است. از آن حداکثر بهره را ببرید. انرژی امروز به شما کمک می کند تا موقعیت دشوار رابطه خود را از دیدگاه جدیدی نگاه کنید. اگر اخیراً احساس ناراحتی و بیزاری نسبت به رویدادهایی که پیش آمده می کردید، باید از این فرصت استفاده کنید و قدمی به عقب بردارید و همه چیز را از دیدگاهی متفاوت و جدید بنگرید.

 

♓   اسفند   ♓

اخبار ناامیدکننده و ناراحت کننده ای در مورد پول باعث می شود که امروز دستپاچه و دودل شوید. شاید چکی که منتظر رسیدنش بودید هنوز نرسیده است. شاید بانک در این مورد اشتباه کرده باشد. این چیزی نیست که نتوان به آن رسیدگی کرد، ولی در هر صورت باید چندین و چند تماس بگیرید تا مشکلتان حل شود. البته همه چیز برایتان خوب پیش می رود فقط کمی اذیت تان می کند. امروز شانس این را دارید که روابط رمانتیک خود با فرد خاصی را جشن بگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,