فال روزانه ۱ مرداد ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز مسایل مالی به شدت ذهن شما را درگیر کرده و از طرفی نگران موقیت شغلی خود هستید اما بهتر است بدانید که خطری موقعیت شغلی شما را تهدید نمی کند و جای  نگرانی نیست اما اگر می خواهید که آرامش بیشتری داشته باشید پس هم زمان مهارت های خود را زیاد کنید تا اگر احساس خطر کردید بتوانید مسیر بهتری را پیش گیرید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

سفرهای کوتاه در محله یا منطقه خود خواهید داشت و با همسایه ها یا افرادی که در محل شما زندگی می کنند آشنا خواهید شد و اطلاعات جالبی دریافت خواهید کرد. این باعث می شود که فکر کنید چطور می توانید راه هایی برای بهبود وضعیت اجتماعی-اقتصادی خود پیدا کنید و وضعیت حرفه ای خود را ترقی ببخشید. بحث های معنوی و فلسفی هم امروز رخ می دهند. به علاوه بینش های شما به اندازه اطلاعاتی که از بیرون می گیرید، مهم و باارزش هستند.

 

♊   خرداد   ♊

امروز سعی کنید فکرتان را بیشتر متمرکز کنید و به تصمیمات مهم آینده خود بیشتر فکر کنید. اجازه ندهید غم و ناراحتی کنونی شما را ناامید کنید زیرا شما با یک برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری عاقلانه می‌توانید آینده درخشانی داشته باشید هم از نظر شغلی و هم تحصیلی.

 

♋   تیر  ♋

احتمالا امروز، روز شلوغ و پر دغدغه‌ای برایتان باشد طوری که نتوانید همه مسایل را مدیریت و کنترل کنید. بهتر است با خودتان صادق باشید و اگر نمی‌توانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید از یکی از دوستان یا همکارانتان کمک بخواهید.

 

♌   مرداد   ♌

ممکن است امروز شرایطی برای دیدار یکی از دوستان قدیمی شما رخ دهد که مدتی است از او بی خبر بوده اید اما بهتر است مراقب باشید و خیلی در مورد مسایل خصوصی زندگی صحبت نکنید و سعی کنید بیشتر وقت خود را برای تفریح و خوش گذرانی بگذرانید.

 

♍   شهریور  ♍

مسائل معنوی و ذهنی زیادی در ذهن دارید. ایده های زیادی به ذهنتان می رسد، حتی با آنکه تابحال زیاد متمرکز نبوده اند. امروز ذهنتان باز می شود و می توانید آنها را یادداشت کنید و کارهای دیگران را هم بنویسید تا بینش و دیدگاه بهتری درباره آنها بدست آورید. شاید لازم شود سفر کوتاهی به مرکز شهر داشته باشید. انرژی امروز به شما امکان پرسیدن سوالاتی را می دهد و سپس می توانید با توجه به جواب هایی که می گیرید عمل کنید. عشق شما شاید در مورد مسئله خاصی منظورتان را اشتباه فهمیده باشد و این همان چیزی است که باید آن را درست کنید.

 

♎   مهر  ♎

در گذشته کار‌هایی انجام داده‌اید که به زودی تاثیرات آن در زندگیتان ظاهر خواهد شد. این تاثیرات مثبت است و برای شما خوشایند خواهد بود پس با اشتیاق از تغییرات پیش رو استقبال کنید که زمان رسیدن به اهدافتان نزدیک است پس وقت آن رسیده که نگرانی ها و اضطراب ها درباره آینده را کنار بگذارید و امیدوار باشید.

 

♏   آبان   ♏

مبلغی پول به دست شما رسیده‌است و یا پس‌انداز کرده‌اید که اگر مراقب نباشید و برای آن برنامه‌ریزی نکنید بدون نتیجه خرج می‌شود و باعث پشیمانی شما خواهد شد پس سعی کنید در اسرع وقت برای خود یک برنامه‌ریزی مالی داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

ممکن است سفری پیش رویتان قرار بگیرد که باعث خوشحالی شما شود و تحولی عظیمی در زندگیتان ایجاد کند، این سفر ممکن است فقط جنبه تفریحی داشته باشد یا اینکه کاری باشد اما در هر دو صورت نتیجه بعد از سفرتان فوق العاده خواهد بود و شما در نهایت احساس رضایت خواهید کرد.

 

♑   دی  ♑

امروز ممکن است پیشنهاد کاری به شما بشود که مدت هاست به دنبال آن بوده اید اما بهتر است عجولانه آن را قبول نکنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید زیرا ممکن است ظاهربینی شما برایتان مشکل ایجاد کند پس حواستان را جمع کنید و با افرادی که قابل اعتمادتان هستند مشورت کنید، سپس تصمیم بگیرید.

 

♒   بهمن   ♒

این احتمال برای شما وجود دارد که مسیولیت زندگیتان بیشتر شود و نیاز داشته باشید که بیشتر تلاش کنید و وقت بگذارید؛ این موضوع ممکن است در محیط کاری و به‌دلیل ارتقا شغلی باشد و یا اینکه در محیط خانواده اتفاق بیافتد اما نگران نباشد شما از پس مسایل برمی‌آیید.

 

 

♓   اسفند   ♓

افراد زیادی در زندگی شما وجود دارند که نامحسوس در حال دخالت در زندگی شما می باشند، حتی ممکن است که شما با آنها ارتباط زیادی نداشته باشید. توصیه می شود که سعی کنید برای خودتان دشمن درست نکنید و تا حد امکان با اطرافیان و دوستانتان سازش کنید زیرا با این کار می توانید از اسیب های آن ها در امان بمانید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments