فال روزانه ۲۰تیر ۹۸

بزرگترین موانع زندگی آن‌هایی هستند که ما در ذهن خود ایجاد می‌کنیم.

 

♈  فروردین  ♈

امروز بیشتر ذهن خود را معطوف این می کنید که چطور درآمد بیشتری داشته باشید. هوشیاری درونی شما امروز بیش از روزهای گذشته است و با زیرکی می توانید همه جوانب را خوب بسنجید و بهترین مسیر برای موفقیت را پیدا کنید. در این مسیر می توانید از افراد قابل اعتماد کمک بگیرید. شما همیشه قدرت تمرکز بالایی دارید، امروز نیز آن را در بالاترین حد خواهید داشت. امروز با همه وجود و از صمیم قلب عشقتان را به فرد دلخواهتان نشان دهید. او شاید بداند که دوستش دارید، اما گاهی لازم است این مساله مطرح شود.

 

♉  اردیبهشت ♉

امروز به طور ناگهانی به موضوعی علاقه مند می شوید و همه فکر و ذهن شما را مشغول خود خواهد کرد. این فکر به قدری گسترده است که نمی توانید به راحتی به مسایل دیگر فکر کنید. باید به دنبال ایده های ناب باشید تا بهترین استفاده را از این موضوع ببرید. شاید مطالعه یا تحقیق در این مسیر تسریع کننده خوبی باشد. دنبال راهی باشید که شما را به موفقیت برساند. تا این اندازه سرد و بی تفاوت نباشید. شریک عاطفیتان می داند تا چه اندازه او را دوست دارید اما برای ثابت کردن آن و تاکید دوباره، کارهای جالب و عاشقانه انجام دهید.

 

♊  خرداد  ♊

امروز افرادی از جماعت دوستان یا فامیل به خانه شما می آیند و در مورد داستان های عجیبی حرف می زنند که برایشان روی داده است. این حرف ها باعث می شود تا کمی در خود فرو روید و افکاری در همان زمینه در ذهن خود پرورش دهید. شاید حتی از تجربه های مشابهی که خود داشته اید نیز برای آنها بگویید. البته این حرف ها باعث می شود تا روح خود را پرورش دهید و در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. عشق و عاطفه امروز نقش بسیار پررنگی در زندگی شما ایفا می کنند. شما و عشقتان هر دو با همه وجود به یکدیگر عشق می ورزید و از این همه انرژی مثبت نهایت لذت را می برید. برای این فرصت ها شکرگزار باشید تا برای همیشه ادامه داشته باشند.

 

♋  تیر  ♋

ممکن است فردی در پی آزار شما باشد و پشت سرتان بدگویی کند و با این کارها برایتان مشکل ایجاد کند پس بهتر است بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید اما جای نگرانی نیست چون بدگویی‌های دیگران تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت و سد بزرگی بر سر راهتان ایجاد نمی‌کند.

 

♌   مرداد   ♌

تغییرات ناگهانی ممکن است در زندگی شخصی یا محیط کاریتان رخ دهد که این تغییرات ممکن است شما را نگران کند، درست است که پذیرفتن تغییرات برای شما سخت است ولی نتیجه آن برای شما بسیار خوشایند خواهد و باعث پیشرفت در زندگی شما خواهد شد.

 

♍   شهریور  ♍

تا چند وقت گذشته به هیچ عنوان به مهارت های روحی خود توجه و اعتقادی نداشتید، اما امروز دیگر نمی تواند آنها را انکار کنید. پیش‌آگاهی یا تله‌پاتی با اطرافیان باعث می شود تا سرانجام باور کنید قدرت های روحی ویژه ای در وجود شما نهفته است. این مساله شاید از نظر منطقی کمی عجیب باشد اما واقعیت دارد. شما نیروی درونی برای انجام کارها دارید. ناخودآگاهتان را در آغوش بگیرید و آن را قبول داشته باشید. بهترین زمان برای یک جشن دونفره عالی، امروز است. البته در کنار دوستان مشترکتان نیز می توانید لحظه ها عالی را تجربه کنید اما با هم تنها بودن لطف دیگری دارد. با هم غذا درست کنید و در کنار هم از موسیقی و شام و فضای عاشقانه لذت ببرید.

 

♎   مهر  ♎

صحبت صمیمانه با یک دوست یا شریک عاطفی باعث می شود تا احساس نزدیکی بیشتری به او پیدا کنید. شما بسیاری از اهداف و برنامه های آینده خود را بر اساس کمک و همراهی او بنا می کنید. هر دو هم برای محقق کردن آنها با هم تلاش خواهید کرد. امروز حس همکاری شما بسیار بالا است و می توانید ارتباط خوبی با بقیه داشته باشید. از انرژی های امروز استفاده کنید. امروز بهترین فرصت برای نمایش دادن میزان علاقه و توجه خود به فرد موردعلاقه تان است. این توجه را می توانید با یک مکالمه عاشقانه یا خریدن کادو به او نشان دهید. فقط دست روی دست نگذارید و از فرصت های جاری استفاده کنید .

 

♏   آبان   ♏

ترس به دلتان راه ندهید و در تصمیماتتان جسور باشید، با دیگران مشورت کنید اما تصمیم نهایی را خودتان بر اساس عقل و احساستان بگیرید زیرا این زندگی شماست و کسی نباید بجای شما تصمیم بگیرد زیرا انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و شرایطی را که شخصی می‌تواند تحمل کند، فرد دیگری نمی‌تواند بپذیرد.

 

♐   آذر ♐

فقط به خود متکی نباشید و در حل شدن مشکلاتتان و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود به خداوند توکل کنید چراکه هیچ برگی از درخت بدون خواست خداوند از درخت نمی‌افتد و در کنار تلاش و پشتکار از خداوند بخواهید که راه را برایتان هموار کند.

 

♑   دی  ♑

امروز از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار خواهید داشت و می توانید حجم زیادی کار انجام دهید. به همین دلیل، شاید بهتر باشد برخی از کارهای عقب افتاده خانه را انجام دهید. مثلا زیرزمین را مرتب و سازمان دهی کنید. البته خیلی هم به خود سخت نگیرید. فقط باید از انرژی های خوب امروز استفاده درستی داشته باشید. اگر به دنبال یافتن فردی رویاهای خود هستید تا عشق را با او تجربه کنید، امروز فرصت مناسبی برای یافتن اوست.

 

♒   بهمن   ♒

فرد مهربان و خوش قلبی هستید اما مدتی است از اطرافیان و زیردستانتان غافل شده‌اید و این موضوع در زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت به همین دلیل سعی کنید از انجام دادن کار‌های خیرتان غافل نشوید و نیازمندان را از کمک خود محروم نکنید تا در عوض خیر و برکت بیشتر را به زندگی خود جذب کنید.

 

♓   اسفند   ♓

صحبت و حتی بحث کردن با دیگران باعث می شود تا ایده های جدید به مغزتان خطور کند و برای تحقق آنها برنامه ریزی هایی داشته باشید. این ایده ها ممکن است در زمینه کاری، مالی یا اجتماعی باشد. اطلاعات و مهارت های درونی شما نیز در این مسیر بسیار کک کننده هستند. البته خیلی با عجله همه چیز را پیش نبرید و درمورد برخی از افکار کمی دست نگه دارید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments