فال روزانه ۲۰ مرداد ۹۸

جهان هرکس به وسعت  فکر اوست. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز کار کردن آسان می شود زیرا اثری قوی امروز به شما انرژی می دهد و در هر کاری که انجام می دهید بازده زیادی دارید. در واقع می خواهید سلامت خود را هم ارتقا دهید. شاید نتوانید دلیل خاصی برای آن بیابید، ولی دوست دارید در خانه بمانید یا فقط استراحت کنید. شاید این برایتان خوب باشد. در حوزه خاصی از زندگی از تعادل خارج شده اید و این اثر مخربی بر شغل شما گذاشته است. می رسد افراط باعث می شود که از آنچه شغلتان ایجاب می کند دور شوید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

زمان آن رسیده که نقشه های خود را عملی کنید. انرژی زیادی درون شما هست که باید به آن دست یابید و ارتباطات خوب و باارزشی با دیگران برقرار کنید. یادتان باشد که یک دست صدا ندارد. اگر لازم بود حتماً از دیگران کمک بخواهید. دست های زیادی هستند که هر وقت لازم داشتید به کمکتان می آیند.. برای آنکه  به اهداف کاری خود برسید، باید درک کنید که از کمک دیگران نیز استفاده کنید. از کسانی کمک بگیرید که قدرتی متفاوت با شما دارند. توانایی شما به تنهایی کافی نیستند.

 

♊   خرداد   ♊

امروز روز مثبتی برای شما خواهد بود و احتمالا شنیدن یک حرف یا توصیه شما را به شدت دلگرم خواهد کرد به طوری که احساس می کنید تنها نیستید و افرادی هستند که از شما حمایت خواهند کرد، همین موضوع به شما انرژی می دهد که با انرژی و انگیزه بیشتری اهدافتان را پیش ببرید. در ضمن امروز این احتمال وجود دارد که فردی اتفاقی و بدون اطلاع قبلی به شما سر بزند پس آماده باشید.

 

♋   تیر  ♋

امروز باید استرس را کنار بگذارید. کاری نمی توانید در این مورد انجام دهید. بگذارید توفان هر کاری می تواند بکند. اگر سعی کنید آن را متوقف کنید فقط آسیب می بینید. چیزهایی که رویشان کنترلی ندارید را بپذیرید. توفان به زودی می خوابد. امشب نمی دانید چگونه با فردی که ملاقات کرده اید سر صحبت را باز کنید یا درباره چه حرف بزنید. شما با هم تضاد دارید و این یعنی هیچکدام از شما مطمئن نیستید که باید چه انتظاری داشته باشید. اگر بتوانید از اختلاف نظر ها و تنوع سلیقه هایتان لذت ببرید، این رابطه نویدبخش خواهد بود.

 

♌   مرداد   ♌

به رویاپردازی درباره افزایش درآمدهای خود ادامه دهید. تمرکز و دقت شما بیشتر روی پول است. نه تنها سخت کار می کنید تا پول درآورید، بلکه بسیاری از شما خریدهای عمده ای انجام می دهید. شما لیاقت آنها را واقعاً دارید. شرایط امروز اصلاً سبک همیشگی شما نیست. لحظات غم انگیز متعلق به دیگران است و شما معمولاً این نوع روزها را نادیده می گیرید. دوست دارید به موضوعات جدی فکر کنید. شاید هنوز با هدف قدیمی که مدتها پیش تعیین کرده بودید حرکت می کنید. باید بدانید که چیزی که آن موقع درست بود شاید حالا درست نباشد. زمانی را صرف ارزیابی موقعیت خود و تعیین اهداف جدید کنید.

 

♍   شهریور  ♍

  دلیل آنکه از شما می خواهند مسئولیت های بیشتری بپذیرید این است که آنها تحت تأثیر شما قرار گرفته اند. لبخند بزنید. امروز موانعی غیرضروری در رابطه فعلی شما ایجاد می شود. به نظر می رسد که مسائل اضطراری و وظایف روزانه رسیدن به هم را برایتان سخت کرده اند. شاید خوب باشد که زمانی برای بیرون رفتن بگذارید و با هم بیشتر آشنا شوید. صبور باشید. باید گذشته را خوب درک کنید تا به سمت آینده پیش بروید..

 

 

♎   مهر  ♎

زمان آن رسیده که کنترل را بدست بگیرید. به هیچ وجه و در هیچ موردی عقب نشینی نکنید. با اعتماد به نفس به هر پروژه ای اقدام کنید تا همه چیز به نفع شما برگردد. ذهنتان را باز کنید تا پاداش هایی که دریافت می کنید فراوان باشد. فعال باشید. بدین ترتیب افراد و موقعیت های بیشتر و سودمندتری را جذب می کنید. امروز بین شما و عشقتان تنش های پنهانی صورت می گیرد. شما دو نفر تحت هر فشاری بوده اید حالا باید مسائل را مشخص کنید تا بتوانید آنها را حل کنید.

 

♏   آبان   ♏

امروز روزی عالی برای لم دادن و استراحت کردن در منزل است. شما از تنها بودن و دراز کشیدن و هیچ کاری نکردن و خوردن غذای خوب و خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون لذت می برید. تفریح در منزل هم برایتان جالب است. امروز از آن روزهای خوب و خوشایند است. اگر شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته بودید که کاری انجام دهید، زیاد سخت نگیرید. برای بهره بردن از جادوی موجود در فضا، از رایحه های خوب، شمع و غیره استفاده کنید و غذایی عالی بپزید. نگذارید روحیه کارآفرین شما از بین برود. شاید مسائل بزرگتر بر نقشه های شما سایه بیندازند، ولی دلیلی ندارد که اهدافتان را ول کنید. رویاهایتان را زنده نگه دارید.

 

 

♐   آذر ♐

نگران بدست آوردن چیزهای بیشتر نباشید. روی چیزهایی که در اختیار دارید تمرکز کنید. با هر چیزی که شما را تعریف می کند کار کنید. شما غریزتاً می دانید که چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی جواب نمی دهد. زمان خود را سر مسائل بیهوده تلف نکنید. روی اولویت ها تمرکز کنید. هرچه احساسات و عواطف شما متعادل تر و پایدارتر باشند، موفقیت و شکوفایی بیشتری به زندگی شما می آید. احساس می کنید که اختلال گسیختگی شخصیتی دارید. بخشی از شما می خواهد که به نحو خاصی با یک مسئله خاص برخورد کند، در حالیکه بخش دیگر شما برای رسیدگی به این قضیه ترس ها و نگرانی هایی دارد. باید احساسات خود را دقیقاً بررسی کنید و ببینید که چه چیزی می خواهند به شما بگویند. نگذارید دیگران به شما فشار بیاورند کاری انجام دهید که آماده تعهد به آن نیستید.

 

♑   دی  ♑

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولی امروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردن ندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید. امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. به نمایشگاه جالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسی، طراحی داخلی باشد، چه هر چیزی که نیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد. امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن برای انرژی خود هستید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز بیشتر مراقب روابطتتان با اطرافیان باشید و سعی کنید زود قضاوت نکنید. اگر دیدید رفتاری شما را ناراحت کرد زود ناراحت نشوید و سعی کنید علت اصلی را جویا شوید چراکه خیلی از روابط در اثر سو تفاهم ها به هم می ریزد و این مساله مهم است. در ضمن امروز از هیچ کمکی به دیگران دریغ نکنید زیرا این مساله انرژی مثبتب به زندگی شما خواهد آورد.

 

♓   اسفند   ♓

هرچه بیشتر این دست و آن دست می کنید، انرژی و زمان گرانبهای بیشتری را از دست می دهید. موضع قاطعی بگیرید و از انتخاب خود مطمئن باشید. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید. اگر ثمربخش نبود، رویکرد دیگری را امتحان کنید. نگذارید تردید شما را فلج کند. همه چیز سریع اتفاق می افتد. کنترل زندگی تان را بدست بگیرید و آن را بدست کس دیگری ندهید. فکر می کنید بودن در رابطه خاصی خیلی حس خوبی دارد و آن را پرورش و توسعه می دهید تا به پتانسیل کامل برسد. باید در مورد آنچه واقعاً می خواهید با دقت تصمیم گیری کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,