فال روزانه ۲۱تیر ۹۸

آینده‌ای بسازید که گذشته جلویش زانو بزند. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

همکاری و شراکتی که تاکنون بسیار خوب پیش می رفت، ممکن است امروز به دلایل مختلف متوقف شود. این شراکت می توانید در زمینه کاری یا عاطفی باشد. امروز به هیچ عنوان نباید شریک خود را به پیشرفت و همکاری بیشتر مجبور کنید. کمی صبور باشید. همه مسایل با گذشت زمان بهبود می یابند. مشکلات شما نیز در زمانی کوتاه برطرف می شوند.

 

♉   اردیبهشت  ♉

یک موقعیت شغلی بسیار عالی در کشور دیگر یا شهری دور برای شما به وجود می آید. این مساله به سفر یا حتی جابه جایی خانه نیاز دارد. تصمیم گیری در این رابطه برایتان چندان آسان نیست و نمی توانید تشخیص دهید کار درست چیست؟ اما این را بدانید که تا ماه آینده ممکن است تغییرات زیادی در زندگی شما به وجود بیاید و بتوانید پروژه هایی که در ذهن دارید را به خوبی به انجام برسانید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز فرصتی برایتان به وجود می آید که باعث افزایش حقوق شما می شود. البته این فرصت نیازمند کار و تلاش بیشتر است. در نتیجه این بهبود اوضاع، سرمایه گذاری در خانه و املاک بسیار سودمند به نظر می رسد. تا اوایل زمستان امسال از نظر موقعیت مالی در شرایط بسیار خوب و ثابتی قرار خواهید گرفت. شما همیشه دوست دارید در مشکلات به انسان های دیگر کمک کنید و امروز این روحیه باعث می شود تا به فردی احساس نزدیکی پیدا کنید. این فرد از نظر روحی شما را بسیار شاد و موجبات آرامشتان را مهیا می کند.

 

♋   تیر  ♋

امروز تمرکز و توجه شما روی پول، گردش وجه نقد و مسائل مالی است. در مورد پول محافظه کار هستید. ولی وقتی که نوبت به خرید یا تصمیمات مهم می رسد باید مواظب باشید. امروز روز آرامش و تفکر است. اگر شما و او برای کاری برنامه ریزی کرده بودید، پس شاید بیرون غذا خوردن در یک رستوران، برای هر دویتان خوب باشد. امروز باید با هم مهربان باشید. باید بدانید که شما بخشی از یک تیم بزرگتر هستید. کمک و سهمی که شما دارید بسیار بزرگ است.

 

♌   مرداد   ♌

همه مسایل شغلی شما به بهترین شکل ممکن پیش می روند و امروز دست به هر کاری بزنید بسیار عالی پیش خواهد رفت. اگر می خواهید برای خود کسب و کار جدید راه اندازی کنید، امروز بهترین زمان است و معطل نکنید. سال آینده برای شغلی که در نظر دارید سال پیشرفت و شکوفایی است و می توانید از این فرصت برای تغییر آینده زندگی خود بهره بگیرید. امروز باید منتظر گل، هدیه یا رفتارهای بسیار پرمحبت از طرف فرد مورد علاقه خود باشید. تا زمانی که این حس و این رفتارها ادامه دارند از آنها لذت ببرید و به هیچ مساله ناراحت کننده ای فکر نکنید. این زمان برای جبران کاستی های گذشته نیز بسیار عالی است.

 

♍   شهریور  ♍

بحثی که میان شما و همکارتان پیش می آید موجب نگرانی شما از شغل کنونی می شود. خیلی فکر خود را مشغول این مسایل نکنید. مسایل کاری و ناراحتی هایی که در محیط کار به وجود می آیند سریع هم برطرف می شوند و دلیلی برای تغییر شغل خود وجود ندارد. البته این به نوع رفتار شما نیز بستگی دارد. اگر موضوع را بیش از این ادامه ندهید، مطمئن باشید تا چند روز دیگر برطرف خواهد شد. از نظر عاطفی نیز در هوایی بسیار رمانتیک و فلسفی نفس می کشید. شاید بهتر باشد کمی بر رفتارهای خود تجدید نظر کنید تا رابطه عاطفی خود را از این که هست بهتر کنید.

 

 

♎   مهر  ♎

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولی امروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردن ندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید. امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. به نمایشگاه جالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسی، طراحی داخلی باشد، چه هر چیزی که نیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد. امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن برای انرژی خود هستید. دیگران مسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاع باشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.

.

♏   آبان   ♏

امروز از رمانس، رویدادهای ورزشی، سینما، هنر، بازی با کودکان و سرگرمی های دیگر لذت ببرید. ولی بدانید که رئیس ها و افراد بسیار مهم چشمشان به شماست. امروز نمی توانید از زیر چیزی دربروید. شاید حس کنید که می خواهید از انرژی امروز برای جذب فرد خاصی به زندگی تان استفاده کنید. اگر به مهمانی می روید، بهترین لباس هایتان را بپوشید و خودتان را شیک کنید. رویکردی اسرارآمیز و جذاب اتخاذ کنید. به یاد داشته باشید که همه چیز نسبی است. آنچه یک نفر آن را فاجعه می نامد شاید دیگر آن را فقط دست اندازی در جاده بداند. خودتان را با دیدگاه دومی همتراز کنید. تأثیر آرامبخش شما برای اطرافیانتان آرامش می آورد.

 

♐   آذر ♐

انرژی و حس زیبای شناسی شما در بالاترین حد خود قرار دارند. مشکلات زندگی شخصی، کاری و مالی شما رو به بهبود خواهند گذاشت و به این زودی ها نیز دوباره با مشکل جدید روبه رو نمی شوید. رابطه عاطفی شما در شرایط بسیار خوب پیش می رود و این برای شما بسیار ارزشمند است. هرکاری در دست انجام و هر رفتاری دارید را ادامه دهید که بهترین روش را اتخاذ کرده اید. این را در نظر داشته باشید که دایم و ۲۴ ساعته نمی توانید نظر عشقتان را به خود جلب کنید و برای اینکه او همیشه مجذوب شما بماند، موضوع های عمیق و زیبا برای مکالمات خود انتخاب کنید. اگر او از این کار خوششان آمد، فرصت های بیشتری برای سوپرایزهای بیشتر برای او خواهید داشت.

 

♑   دی  ♑

امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات، بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. اینها مسائل خشک و حوصله سر بری هستند. ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیم نگیرید. امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که می تواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به رمانس ناب دست می یابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است. به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتاب انجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروز روز شماست تا خارج از مرزهای معمول حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

 

♒   بهمن   ♒

یکی از همسایه های شما در شرایط بدی قرار دارد و باید به او کمک کنید. از نظر شغلی نیز درهای موفقیت به روی شما باز خواهند شد و پیشرفت های بسیاری در انتظار شما است. مثلا ممکن است شغل خود را عوض کنید یا مدیر شما عوض شود. هر چه هست، به نفع شما است. از فرصت های امروز به نفع خود استفاده کنید. در رابطه با مسایل عاطفی نیز هر دو بسیار مشتاق رویاپردازی هستید و اگر کمی واقعی تر به زندگی نگاه نکنید شاید بعدها با مشکل مواجه شوید. امروز بر امیدها و نیازهای خود تمرکز کنید و خود را به تفکراتتان بسپارید. اما منطق را نیز کنار نگذارید.

 

♓   اسفند   ♓

امروز تلاش زیادی برای نظم دادن بیشتر به کارهایتان می کنید زیرا حس می کنید که باید این کار را بکنید. گاهی انسان احساس گناه می کند. ولی احساس گناه هرگز ما را از کاری که می خواهیم انجام دهیم متوقف نمی کند. فقط ما را از لذت بردن از آن محروم می کند. شما امکان سپری کردن یک روز خاص را با فرد مورد علاقه خود دارید. شما در ایجاد فضای خاص تبحر دارید، پس چرا زمانی برای بهتر کردن منزلتان نمی گذارید تا آن را به مکانی راحت و لذتبخش تبدیل کنید. این تأثیر جوان کننده و مفیدی برای هر دوی شما دارد. مثل همیشه، شما در مرکز یک تعارض و معضل واقعی قرار دارید. نظرات قوی تان، شما را در موقعیت آشفته ای قرار داده که گویی راه گریزی از آن ندارید. باید از میدان جنگ دور بمانید و گاهی صبر کنید و درست فکر کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments