فال روزانه ۲۱ شهریور ۹۸

دستانی که کمک می‌کنند پاک‌تر از دست‌هایی هستند که دعا می‌کنند. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

فعالیت های گروهی امروز دیوانه کننده می شوند. اهداف کوتاه مدت جدیدی برای خود می سازید که مستلزم کار زیادی هستند. باید تماس های تلفنی زیادی بگیرید و خرده کاری های فراوانی را تمام کنید. این برای اهداف گروهی در بلندمدت خوب است،. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و کاری که باید انجام دهید را انجام دهید. شما از همین امروز یک برنامه بلندمدت را آغاز می کنید که در طی آن از منابع و دارایی های خود محافظت می کنید و بجای حریص بودن، بیشتر برنامه ریزی می کنید. به آنچه دارید فکر کنید و خدا را شکرگزار باشید.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

مدت هاست که در فکر انجام کاری هستید ولی مدام امروز و فردا می کنید، امروز روزی فوق العاده برای انجام دادن کارهای جدید است زیرا موقعیت آن مناسب بوده و نتایج فوق العاده می توانید به دست آورید. امروز ممکن است در روابط عاطفی خود دچار مشکل شوید و قادر به حل کردن آن نباشید. بهتر است مسایل خود را با صحبت کردن حل کنید زیرا این روش نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

♊   خرداد   ♊

انرژی امروز بر توانایی شما جهت تمرکز بر اقدامات لازم برای رسیدن به آنچه می خواهید اثر می گذارد. هیچ هدفی آنقدرها هم بزرگ نیست که دسترسی به آن غیر ممکن باشد. هر قدمی که به سمت آن برمی دارید به شما تمرکز می دهد و زندگی شما را بهتر می کند. همینطور که زمان می گذرد، متوجه می شوید که آنچه قبلاً دور از دسترس به نظر می رسید، حالا در چنگ شماست.

 

♋   تیر  ♋

از تقدیر و سرنوشت خود گله‌مند هستید و برای چیز‌هایی که ندارید خود را آزار می‌دهید؛ بهتر است خود را با آرزوهای دور و دراز درگیر نکنید و کمی قانع‌تر باشید که بتوانید از زندگی بیشتر لذت ببرید، شاید یکی از سرخوردگی و افسرگی این روز‌هایتان همین مساله باشد.   دست از مقایسه کردن خود با دیگران بردارید و افرادی را که از شما پایین تر هستند را هم در نظر داشته باشید، این کار به شما امید و انگیزه بیشتری می دهد.

 

 

♌   مرداد   ♌

شما متمایل هستید که به دیگران گوش کنید ببینید که چه کسی به کمک نیاز دارد. امروز برایتان بهتر است که به یک نفر کمک کنید. به فردی که در دشواری و مخصمه قرار گرفته هر کمکی که لازم است بکنید و هیچ کمکی را دریغ نکنید. توانایی و مهربانی عمیق خود را به او نشان دهید و دوستی واقعی باشید و لبخند را به لبش بیاورید.

 

♍   شهریور  ♍

به مسایل مادی و دنیوی وابسته نباشید و سعی کنید بیشتر اخلاقیات را در نظر بگیرید، اگر عهد و پیمانی با شخصی بسته‌اید و یا قولی داده‌اید؛ لطفا تا حد توانتان بر عهد و پیمانتان باقی بمانید و به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید. امروز ممکن است با عشق خود بر سر مساله ای دچار مشکل شوید، توصیه می شود خیلی مراقب رفتار خود باشید و او را از خود نرنجانید زیرا بعدا پشیمان خواهید شد.

 

♎   مهر  ♎

موانع و مشکلاتی ممکن است بر سر راهتان پیش آید که شما را عصبی و ناامید کند و در انجام شدن کار‌هایتان وقفه ایجاد کند ولی این وقفه کوتاه مدت است و نباید خود را بشدت با آن درگیر کنید زیرا این موضوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد، فقط زمان را برای شما بیشتر می‌کند.

 

♏   آبان   ♏

ممکن است امروز مجبور باشید تصمیم مهمی در زندگی بگیرید که این تصمیم در آینده شما بسیار موثر خواهد بود اما باید مراقب باشید که شرایط لازم برای این تصمیم را داشته باشید تا بتوانید از پس این تصمیم خود برآیید. امروز صحبت و بحث با اقوام نزدیک، شاید با مادرتان، پیش می آید. امروز بعداز ظهر، تنش هایی به وجود می آید و شما احساس ناراحتی، تنهایی و افسردگی می کنید. ولی یادتان باشد که این تأثیر کوتاهی است. و فوراً می گذرد.

 

♐   آذر ♐

امروز سرحال نیستید و آن اراده و همتی که معمولاً دارید را ندارید. به خودتان استراحت دهید. برای ایجاد تغییر هم که شده  یک روز تنبلی کنید و بگذارید فرد دیگری سختکوشی کند، شما به یک تنوع و استراحت درست نیاز دارید. گاهی یک  تنوع و تغییر در روال کار می تواند شما را چندین قدم جلو ببرد. پس مراقب باشید که همیشه یک روش برای همه جواب نمی دهد.

♑   دی  ♑

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید. تگر واقعا بخواهید کاری را انجام دهید هیچ چیز نمی تواند مانع شما باشد.

 

♒   بهمن   ♒

خبر‌های خوشحال کننده و مسرت بخشی به زودی می‌شنوید که این خبر ممکن است مربوط به شما نبوده و مثلا خبر خوشحال کننده‌ای مربوط به یکی از اعضای خانواده یا اقوام نزدیکتان باشد که مسرت و شادی را برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است این خبر مربوط به زیاد شدن فردی به اعضای خانوادتان شود از طریق تولد نوزاد و یا ازدواج یکی از نزدیکانتان.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید و اوقات طلایی خود را با افکار بیهوده هدر ندهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,