فال روزانه ۲۲تیر ۹۸

آخرین درجه فساد، به کار بردن قوانین برای ظلم است.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز باید به کتابخانه سری بزنید و اطلاعات معنوی و ذهنی و عملی لازم برای وظیفه یا پروژه ای که رویش کار می کنید بدست آورید. شاید بیشتر از آنچه فکرش را می کنید امروز در کتابخانه وقت گذرانی کنید. زیرا واقعیت ها یا ایده هایی که این رشته از افکار برایتان آشکار می کنند زیادند. اگر زمان شما محدود است، حواستان به ساعت باشد. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که امروز افراد یا مسائل متعارض را به نوعی توافق و صلح برسانید. زیرا نمی توانید مخالفت و ناهماهنگی را هضم کنید. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شما باید با شکاف و جدایی احتمالی در رابطه خود روبرو شوید و همه مهارت های طبیعی خود را برای ایجاد پلی بین قلب های تان بکار برید. فقط شما باید قدم اول را بردارید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

شما امروز احتمالاً به افکار و احساسات شریک زندگی تان دقت می کنید. در واقع شما خیلی مسائل را به دل می گیرید و این برایتان عذاب آور است. در هر صورت، باید سعی کنید دقت کنید و ببینید که اطرافیان شما چه می خواهند و باید نسبت به نیازهای دیگران حساسیت داشته باشید. این حساسیت را باید هم در روابط رمانتیک و هم در کسب و کار داشته باشید. نترسید و از مهارت های خود استفاده کنید. احساسات و عواطف شما هر روز متفاوت هستند و با انرژی امروز کائنات این در رابطه فعلی شما هم صادق است. ولی هر دوی شما باید به عمق احساسات و رابطه خود مراجعه کنید تا ببینید که برای این رابطه چه کارهایی می توانید بکنید. بهتر است که صادق باشید و بهم راستش را بگوئید و ببینید که آیا ادامه این رابطه به نظرتان درست است یا خیر. این تصمیم مهم و جسورانه ای است.

 

♊   خرداد   ♊

مهربانی ویژگی فوق العاده ای است، ولی سوءاستفاده از آن می تواند خطرناک باشد. شما باید به حس ششم خود اعتماد کنید و نگذارید چنین اتفاقی بیفتد. اگر آنچه می شنوید با آنچه حس می کنید تطابق نداشته باشد، به احساستان اعتماد کنید. در صورتی که از شما سوءاستفاده می شود، بهتر است آن را پشت سر بگذارید. اگر بیزاری بطور دائمی ذات مهربان شما را از بین ببرد، خیلی بد می شود. امروز احساسی دارید که باید حتماً این حس را جشن بگیرید. اگر می خواهید احساس خوش شانسی خود را با عشقتان تقسیم کنید، بهتر است او را به مکانی خاص ببرید.

 

♋   تیر  ♋

اگر می کوشید ثابت کنید که چیز ارزشمندی برای ارائه دادن دارید، دوباره در مورد آن فکر کنید. شما ذاتاً مهربان و خونگرم هستید و تقریباً با همه جور آدمی می توانید کنار بیایید. این نقطه قوت شما محسوب می شود و شما قطعاً چیزها و ویژگی هایی دارید که به دیگران ارائه دهید. فقط خودتان باشید و حس نکنید که باید همیشه بخشی از چیزها باشید. به ویژگی ها و خصایل خوب خود بنگرید و شایستگی خود را تحسین کنید. امروز زمان زیادی را به خنده و شادی می گذرانید. امروز روزی آفتابی و شاد برای شماست.

 

♌   مرداد   ♌

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید.

 

 

♍   شهریور  ♍

ریسک چیزهای کاملاً تازه و متفاوت شاید چیزی باشد که بدان نیاز دارید. شما جنبه عملی قدرتمندی دارید، ولی نیاز به هیجان و ماجراجویی شما هم زیاد است. اگر اخیراً سخت تلاش و کار کرده اید، بهتر است کمی وقت برای تفریح بگذارید. به دیدن دوستتان بروید یا به مکان های بروید که قبلاً نرفته بودید. امروز شما خیلی محبوب می شوید.

 

♎   مهر  ♎

سعی کنید بیشتر از عمرتان استفاده کنید و قدر لحظه لحظه هایی که در حال گذراندن آن هستید را بدانید زیرا عمر به سرعت در حال گذر است و به سرعت چشم به هم زدن دوران جوانی می‌گذرد پس بهتر است تا می‌توانید از آن بهترین استفاده را کنید.

 

♏   آبان   ♏

یک کینه قدیمی از فرد یا افرادی در دل دارید که فکرتان را به خود مشغول کرده‌است و تصمیم دارید که این بدی را جبران کنید اما بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارید و جواب بدی را با بدی ندهید زیرا این مساله باعث می‌شود که حس بدی در شما به‌وجود بیایید پس سعی کنید اگر کینه‌ای در دلتان هست، فراموش کنید.

 

♐   آذر ♐

امروز ذهنتان را تغذیه کنید. از آنجائیکه از فعال و اجتماعی بودن خوشتان می آید، امروز فوراً حوصله تان سر می رود. باید برای خودتان چیزهای تازه و هیجان انگیزی فراهم کنید تا حس کسالت نداشته باشید و حس خوبی پیدا کنید. موضوع جالبی را دنبال کنید یا سرگرمی جدیدی یاد بگیرید. ذهن خود را تحریک کنید و برای بدنتان انرژی بیشتری جذب کنید. اگر کار دیگری نتوانستید بکنید در اینترنت سیر کنید. امروز برای شما و عشقتان روز خاصی است. نه اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید، بلکه چیزهای خنده دار زیادی هم رخ می دهد.

 

 

♑   دی  ♑

مبلغی پول بدست شما خواهد رسید که باعث خوشحالی شما خواهد شد اما این مبلغ پول ناچیز است و کار بزرگی احتمالا نمی‌توانید با آن بکنید ولی چون خوشحالتان می‌کند و مشکل  کوچکی از شما را حل خواهد کرد و این خود مژده‌ای برای حل شدن مشکلات اصلیتان خواهد بود.

 

♒   بهمن   ♒

رویاها یا تخیلات امروز احتمالاً دیدگاه ها و بینش هایی در رابطه با مسائل کاری تان به ذهنتان می رسانند. این رویاها شاید شما را به سمت مطالعه کتاب ها، وبسایت ها و منابع اطلاعاتی دیگری سوق دهند که راهنمایی زیادی به شما بکنند که برایتان بسیار ارزشمند است. منبع این بینش ها شاید مشروع نباشد، ولی نباید بدین علت آنها را کنار بگذارید. به آنها به عنوان پیام هایی فکر کنید که برایتان مهم هستند. انرژی امروز کائنات شما را امروز در مورد تصمیمی که باید در مورد رابطه مهمی بگیرید، بر سر دوراهی می رسانند. شاید متوجه شوید که شما احساسات متعارضی درباره کار بعدی تان دارید. بهتر است که زمانی را بیرون از منزل سپری کنید تا کاملاً به آنچه دلتان می گوید گوش دهید و بفهمید که احساس واقعی شما چیست.

 

♓   اسفند   ♓

امروز باید در کسب وکارتان بیشتر هوشیار باشید و از سرمایه گذاری در پروژه های بلند مدت خودداری کنید. هماهنگی بر خانواده شما حکمفرما خواهد شد. سو تفاهمی میان شما و معشوقتان به سرعت نابود خواهد شد و آسمان عاشقانه شما دوباره آفتابی خواهد شد. به زودی بخت و اقبال به شما لبخند خواهد زد و, مثل جادو, در پیدا کردن سرمایه هایی، موفق خواهید شد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments