فال روزانه ۲۲ مرداد ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد آن طور که دلت می‌گوید . طالعتان درخشان.

 

♈  فروردین  ♈

امروز می توانید خیلی واضح تر و شفاف تر فکر کنید. تلاشتان را بکنید تا کار خودتان را انجام دهید و به دیگران کاری نداشته باشید. مشکلات دیگران را به خودشان واگذار کنید. زمان خوبی برای سرمایه گذاری برای یک وسیله الکترونیک برای خودتان یا خانه تان است. سخت نگیرید و از این خرج فروگذار نکنید. بعضی خرج ها زندگی را راحت تر می کنند.. شما از طرف کسی که مدتی است تحسینش می کنید.. امروز تنش بین خودتان و دیگران را با توجه کردن به احساسات و نیازهای آنها کم کنید. موقعیت هایی در محل کار پیش می آیند که باید در آنها نسبت به اطرافیان خود دلسوزی و محبت بیشتری نشان دهید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهنتان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشقتان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز ذهن شما خیلی باز و شفاف است. سعی کنید همانقدر که به دیگران کمک می کنید به خودتان هم کمک کنید. هر کاری که نیاز به تمرکز ذهنی و تفکر زیاد دارد را با دقت انجام دهید. شما توانایی فراوانی برای حل کردن مشکلات ذهنی دارید. با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنید. با افرادی که مدتی است با آنها تماس نداشته اید تماس بگیرید. آنها از شنیدن صدای شما خوشحال خواهند شد.

 

♋   تیر  ♋

امروز ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که فردی عقاید شما را زیر سوال ببرد، سعی کنید آرام باشد و با اعتماد به نفس از افکار و اعتقادات خود دفاع کنید و اگر احساس می کنید حرف های شما بی فایده است انرژی خود را بیهوده برای افرادی که دنیایشان با شما بسیار متفاوت است هدر ندهید.

 

♌   مرداد   ♌

شما فرد حساس و زودرنجی هستید، ولی سماجت هم دارید.. هفته های پیش برای شما تنش آور بوده است اما  هفته های بعد برایتان ساکت تر است. از این زمان برای بدست آوردن کنترل بر زندگی و سختکوشی استفاده کنید و رفتارهایتان را ساده تر کنید. امروز حیات اجتماعی شما بهبود و گسترش می یابد تا حدی که شما از خودتان می پرسید چه اتفاقی برایتان افتاده است.. شما در حال حاضر در مکان درستی قرار دارید. شما هرچه می خواهید دارید، پس ناله و شکایت نکنید. نیازی به ناراحت شدن یا عصبانیت نیست. شما انرژی زیادی در اختیار دارد. از این زمان استفاده کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز ممکن است روز پر مشغله ای داشته باشید و نگران این باشید که نتوانید کارهایتان را تمام کنید و آنها را درست انجام دهید اما این نگرانی ها بی مورد است زیرا امروز تلاش های شما بسیار نتیجه بخش خواهدبود و می توانید به راحتی کارهایتان را انجام دهید به شرط اینکه نگرانی و اضطراب را از خودتان دور کنید  ارامش داشته باشید.

 

♎   مهر  ♎

انرژی امروز حاکی از آن است که هنوز برای همه چیز وقت دارید. ما کارهایی که دوست داریم را تکرار می کنیم و از کارهایی که بدمان می آید دوری می کنیم. این منطقی به نظر می رسد، ولی کائنات به شما یادآوری می کند که شما باید فضا و زمانی را هم به کارهایی که دوست ندارید انجام دهید اختصاص دهید. زیرا هر کاری به نحوی با کارهای دیگر در ارتباط است.. باید نشان دهید که می توانید اراده محکمی داشته باشید و در مورد همه چیز بحث کنید. شما کاملاً با احساسات اطرافیان خود هماهنگ هستید. این انجام کارها را برایتان آسان می کند. شما درک واضحی از تیک های همکارانتان دارید و می دانید که چطور با آنها کنار بیایید.

 

♏   آبان   ♏

امروز این احتمال هست که شانس زیادی در خانه شما را بزند، ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سختکوشی بدست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید، و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. باید این سفر را بروید. کمک زیادی در مسیر دریافت می کنید. امروز شما چراغ سبز برای انجام کارهایی که می خواهید را دارید.

 

♐   آذر ♐

امروز شما پرشور و اشتیاق هستید و دوست دارید رابطه رمانتیکی داشته باشید. حتی ممکن است با کسی آشنا شوید. اگر این قرار شما به دلایلی فراتر از کنترل شما به تأخیر افتاد تعجب نکنید. باید احساسات خود را از طریق فعالیت های خلاقانه تزکیه کنید. رمان های رمانتیک و فیلم های عاشقانه برایتان خوب است، ولی هیچ چیز مثل واقعیت رمانتیک و عالی نیست. اگر برنامه ریزی کرده بودید که با کسی بیرون بروید، باید مطمئن شوید که همه جزئیات زمانی و مکانی را درست متوجه شده اید. باید لباس هایی بپوشید که راحت و شیک باشند. به ظاهر خود برسید. امروز بعضی چیزها برایتان روشن می شوند و معنای بعضی شرایط را متوجه می شوید. با افراد دیگر، شغل ها، ایده ها و غیره ارتباط برقرار کنید. زمان خوبی برای شریک شدن با کسی یا چیزی است که به آن اعتقاد دارید. موفقیت از آن شماست.

 

♑   دی  ♑

امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات، بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. اینها مسائل خشک و حوصله سر بری هستند. ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیم نگیرید. امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که می تواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به روابط عاطفی ناب دست می یابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است. به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتاب انجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروز روز شماست تا خارج از مرزهای معمول حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

 

♒   بهمن   ♒

امروز اخبار خوب ولی حیرت انگیزی دریافت می کنید. شاید یکی از اعضای خانواده یا یک دوست تماس بگیرد یا به شما سر بزند و خبری به شما بدهد که تأثیر مستقیمی بر روی شما داشته باشد. شب بیرون بروید و جشن بگیرید. فراموش نکنید که عشقتان را هم در این جشن شرکت دهید. اگر به مهمانی یا مناسبتی اجتماعی می روید، شاید حس کنید که مسئله شما مسئله عشق در نگاه اول است، زیرا او روی شما تأثیری ناگهانی گذاشته است. شما تحت تأثیر احساسات نیرومندی قرار می گیرید، پس سعی کنید خودتان را به دست این احساسات نسپارید. دیگران برای مشورت و راهنمایی گرفتن پیش شما می آید. توصیه خود را رایگان ارائه دهید تا زمانی که نیاز داشتید آنها هم به شما کمک کنند.

 

 

♓   اسفند   ♓

سخت کوشی شما امروز به نوعی نتیجه می دهد که کاملاً متوجه اش می شوید. همه چیز به خوبی و آسانی جریان دارد و شما همه مسئولیت های خود را تحت کنترل دارید. زمانی را برای تقدیر از چیزهای خوبی که برای خود خلق کرده بودید و برای آنها تلاش فراوانی کرده بودید اختصاص دهید. امروز حرف زدن در مورد کارهایی که دوست دارید برایشان وقت بگذارید برایتان خجالت آور می شود. شما دوست دارید حتی در تعطیلات کار کنید و توانایی برنامه ریزی و موفق شدن از طریق نظم و دیسیپلین را دارید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,