فال روزانه ۲۳ تیر ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد آن طور که دلت می‌گوید . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با دیگران باعث می شود تا درهای جدیدی به روی شما باز شوند. کارهای گروهی باعث پیشرفت می شوند. باید حواس خود را جمع کنید تا موقعیت های ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه های اضافه خالی کنید. در زمینه مسایل عاطفی، امروز کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد. نمی توانید تمرکز داشته باشید و این شما را تا پاسی از شب هم بیدار نگه می دارد. برای این مشکل یک راهکار درست پیدا کنید تا بیش از این در آن غرق نشوید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

روزنامه، مجله، کتاب یا حتی برنامه های تلویزیونی اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار شما قرار می دهند. با این اطلاعات می توانید ایده پردازی های ارزشمندی داشته باشید. صحبت کردن با دیگران نیز در این مسیر به شما کمک می کنند. ایده های خوب می توانند درهای بسیاری را به سمت موفقیت به روی شما بازکنند. اگر در زمینه مالی با شریک عاطفی خود مشکل دارید، بهتر است پس اندازهای که با یکدیگر کنار گذاشته اید را رو کنید و به بهبود این رابطه کمک کنید. این رابطه بیشتر از پول ارزش دارد.

 

♊   خرداد   ♊

امروز احتمال اینکه در محیط کار خود با کمی تضاد روبه رو شوید، بسیار زیاد است. بهتر است به جای واکنش های منفی نشان دادن به همکارتان که در کارهای شما دخالت کرده است، با احترام و آرامش رفتار کنید. هر چه ساکت تر باشید و در برابر هر رفتاری فقط لبخند بزنید، روز بهتر و آرام تری را پشت سر خواهید گذاشت. در مورد مسایل عاطفی این فرصت را دارید تا فردی که از نظرتان جذاب است، ملاقاتی داشته باشید. اما احتمالا نمی توانید برنامه ریزی زمانی درستی داشته باشید و دیر سر قرار حاضر می شوید.

 

♋   تیر  ♋

مدتی است که از خانواده دور شده‌اید و به شدت درگیر کار و برنامه خود هستید اما بهتر است این موضوع را جدی‌تر بگیرید که برایتان مشکلی در آینده ایجاد نکند، مهم‌ترین افراد در زندگی اعضای خانواده شما هستند پس حتی اگردر برابر بی توجهی شما سکوت می‌کنند، باز هم شما مراعات کنید.

 

♌   مرداد   ♌

تماسی که از طرف دوستان،همکاران یا همکلاسی قدیمی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود به نتایج بسیار جالبی دست پیدا کنید. حتی این مسایل می تواند به خانه و وسایل خانه نیز ارتباط داشته باشد. به طور مثال، به خانه بزرگ تر نقل مکان کنید. یا امکانات و تجهیزات متنوعی به خانه اضافه کنید. البته پیش از همه این اقدامات، مسایلی هستند که باید آنها را یاد بگیرید. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید. اما امروز برای نخستین بار با شرایطی روبه رو می شوید که نمی دانید واقعا باید چه کار کنید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز با افراد بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با آنها همکاری خواهید داشت. این شاید باعث افزایش مهارت های شما در مورد پروژه های جدید باشد. یا حتی شاید به انجام کار جدید منتهی شود. شما ذهن بسیار خلاقی دارید و با زیرکی می توانید باعث پیشرفت خود بشوید. به این فکر نکنید که تلاش های شما همیشه مورد توجه قرار بگیرند. به این فکر کنید در این میان دوستان بسیار خوبی پیدا خواهید کرد.

 

♎   مهر  ♎

شما ذهن باز و گیرایی بالایی دارید. مغزتان همچون ساعت کار می کند و در مدت کوتاهی حجم زیادی از اطلاعات را در آن ذخیره و بعدها استفاده کنید. همین پربودن مغز باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف علاقه و تمایل بسیاری از خود نشان دهید. در این میان شاید ایده های بسیار نابی هم به ذهنتان خطور کند. اما مراقب باشید میان کارهای فیزیکی و مغزی تعادل برقرار کنید.

 

♏   آبان   ♏

انجام کارهای مالی از طریق بانک و کاغذی و روند اداری خیلی طولانی خواهد شد و این شما را عصبی می کند. اما دوست نزدیکی به شما روش های اینترنتی یا کامپیوتری یاد می دهد که در زمان بسیار صرفه جویی می کند. این ایده به نظرتان بسیار عالی خواهد بود و از آن استقبال خواهید کرد. شما انسان باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید.

 

♐   آذر ♐

امروز خودتان را مجبور کرده اید، تا چیزهای جدید کشف کنید. شاید کارهای هنری ارزشمند انجام دهید یا آثار جالبی خلق کنید. باید بدانید کلید موفقیت امروز شما در گرو تمرکز بالا است. باید بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید توجه و تمرکز کافی داشته باشید. شاید این کارهای هنری موجب افزایش درآمد شما بشوند و پول خوبی را به جیب هایتان روانه کنند. در رابطه عاشقانه شما فضایی مرموز و ناامن پدیدار خواهد شد. شاید لازم باشد با صحبت کردن برخی از سوتفاهمات را برطرف کنید.

 

♑   دی  ♑

شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشتید را بالاخره پیدا می کنید. این تغییر می تواند یک جابه جایی ساده منزل یا آغاز دوباره درس یا راه اندازی یک کار جدید باشد. هر چه که هست، شما برای انجام آن با دیگران وارد مشورت می شوید و نظرات همه آنها را در ذهن خود بررسی می کنید تا بهترین راه را انتخاب کنید. پس از انتخاب مسیر، بر اساس برنامه ریزی درست حرکت کنید. امروز این را نیز متوجه می شوید چرا ارتباط میان شما و شریک عاطفیتان چند وقتی است خوب پیش نمی رود. دلیل آن خود شما هستید، خیلی خود را از اطرافیان دور کرده اید و این باعث ایجاد توقع از طرف او شده است.

 

♒   بهمن   ♒

اگر ازدواج کرده و  فرزندی دارید، امروز احتمالا از دست آنها عاصی و کلافه خواهید شد. اگر هم بچه ندارید، احتمالا در محل کار با فشار ذهنی بسیاری روبه رو خواهید شد. اما نگران نباشید. همه این حس ها موقتی هستند و خیلی زود برطرف خواهند شد. امروز دنیایی از خیالپردازی ها را در مورد فرد دلخواه خود خواهید داشت. البته با این فرد آشنایی نزدیک ندارید و فقط دورادور یکدیگر را می شناسید. اگر تاکنون هرگز با هم مکالمه عاشقانه ای نداشته اید، شاید امروز این فرصت را داشته باشید که در مورد مسایل مختلف با یکدیگر حرف بزنید.

 

♓   اسفند   ♓

فرد دلسوزی هستید اما ممکن است به زودی در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید برای کمک و تقاضایی که از شما می‌شود کاری کنید چرا که در توانتان نیست‌، بهتر است خود را سرزنش نکنید و عذاب وجدان نداشته باشید زیرا نیت  پشما  برای همه شناخته شده است و کسی از شما دلخور نخواهد شد پس نگران نباشید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments