فال روزانه ۲۳ مرداد ۹۸

زندگی را باید زندگی کرد، آنطور که دلت می‌گوید. طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

هر چیز زمان خاص خودش را دارد، برای رسیدن به اهداف خود عجول نباشید فقط سعی کنید به تلاشتان ادامه دهید و مطمین باشید که به هدفتان دست پیدا خواهید کرد اما در زمان مناسب خودش پس اگر در راه رسیدن به هدفتان مشکلاتی وجود دارد نگران نباشید زیرا این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

 

 

♉   اردیبهشت  ♉

روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اید و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و به دلیل این مشکلات بشدت احساس خستگی روحی در خودتان احساس می‌کنید اما در همین روز‌ها خبر‌های خوشحال کننده‌ای خواهید شنید که حالتان را خوب می‌کند، روز‌های خوبتان در راه است و به زودی تمام این سختی‌ها به بهترین حالت ممکن جبران خواهد شد.

 

♊   خرداد   ♊

امروز اخبار خوب ولی حیرت انگیزی دریافت می کنید. شاید یکی از اعضای خانواده یا یک دوست تماس بگیرد یا به شما سر بزند و خبری به شما بدهد که تأثیر مستقیمی بر روی شما داشته باشد. شب بیرون بروید و جشن بگیرید. فراموش نکنید که عشقتان را هم در این جشن شرکت دهید. شاید امروز فکر کنید که شریک زندگی تان را پیدا کرده اید. دیگران برای مشورت و راهنمایی گرفتن پیش شما می آید. توصیه خود را رایگان ارائه دهید تا زمانی که نیاز داشتید آنها هم به شما کمک کنند.

 

♋   تیر  ♋

بشدت خود را با مسایل مالی درگیر کرده‌اید و در تلاش برای مال اندوزی هستید اما مسیری که در پیش گرفته‌اید، مسیر درستی نیست زیرا تمام زندگی خود را نادیده گرفته‌اید، بهتر است کمی هم از زندگی خود لذت ببرید و از آن غافل نباشید چراکه اگر به همین شکل از زندگی غافل باشید در آینده بشدت پشیمان خواهید شد.

 

 

♌   مرداد   ♌

قدر رفیقان واقعیتان را بدانید زیرا دوست خوب می‌تواند بهترین سرمایه برای زندگیتان محسوب شود؛ البته مراقب باشید که همه دوستانتان برای شما خوب نیستند و ممکن است در باطن بدخواهتان باشند ، این موضوع را از عملکرد آنها می‌توانید متوجه شوید.

 

♍   شهریور  ♍

استعداد و توانایی‌های زیادی دارید که از آن‌ها غافل شده‌اید و با بازی‌گوشی کردن آنها را نادیده می‌گیرید اما بهتر است بیشتر از وقت و توانایی‌هایتان استفاده کنید و سعی کنید از الان به فکر آینده خود باشید زیرا زمان به سرعت در حال گذر است و ممکن است دیگر زمان جبران نداشته باشید.

 

♎   مهر  ♎

یک کینه قدیمی که از فردی در دل دارید ممکن است اثراتی از خود در زندگیتان بروز دهد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است هر کینه‌ای از فردی در دل دارید آن‌را کنار بگذارید چرا این که این افکار منفی و احساسات بد باعث می‌شود نتوانید روی موضوعات مهم زندگی متمرکز باشید.

 

♏   آبان   ♏

هدف‌های بزرگی در سر دارید و برای رسیدن به این هدف‌ها راه طولانی پیش رو دارید؛ اگر می‌خواهید به نتیجه برسید باید صبور باشید و به تلاشتان ادامه دهید و اجازه ندهید مسایل کوچک شما را ناامید کنید و به این فکر نکنید که تلاش‌های شما بی‌نتیجه می‌ماند؛ با انرژی و انگیزه زیاد راهتان را ادامه دهید.

 

♐   آذر ♐

امروز سعی کنید در روتین روزانه گیر نکنید. دیگران نمی خواهد برای بیرون کشیدن شما از این روتین وقت بگذارند. شما باید آغاز کننده باشید. اگر می خواهید خوش بگذرد باید خودتان تفریح سازی کنید. بزرگترین بخش از این معادله، رفتار و نگرش شماست. شما باید روی زندگی خود تمرکز کنید. امروز گفتگوها پرانرژی هستند و بهانه ای ندارید که شب خوبی را نگذرانید. ولی باید واژگان خود را تازه کنید.

 

♑   دی  ♑

بشدت احساس تنهایی می‌کنید و گاهی به این که بیشتر وقت و انرژی خود را برای کارکردن می‌گذرانید احساس بدی دارید، تلاش‌های شما نتیجه خواهد داد و به هدفتان خواهید رسید اما اگر می‌خواهید که وقتی به هدفتان رسیدید احساس خوبی داشته باشید زمانی را هم برای خودتان در نظر داشته باشید.

 

♒   بهمن   ♒

امروز ممکن است با فردی ملاقات کنید که باعث ناراحتی شما شود مثلا حرف تلخی از او بشنوید و یا اینکه شما را از یک موضوع ناراحت کننده آگاه کند، اما مساله جدی نخواهد بود که شما را آزار دهد یک ناراحتی کوچک است که جای نگرانی ندارد .

 

♓   اسفند   ♓

یک سفر تفریحی پیش رو خواهید داشت که برای شما لازم است، این سفر می‌تواند آغازگر اتفاقات مثبتی در زندگی شما باشد و علاوه بر اینکه جز خاطرات خوشتان می‌شود، می‌تواند تحولی در زندگی شما ایجاد کند و ممکن است در این سفر با فرد جدیدی آشنا شوید که می‌تواند به حل مشکل شما کمک کند .

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,