فال روزانه ۲۴ تیر ۹۸

آینده‌ای بسازید که گذشته جلویش زانو بزند. طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

امروز افکار و الهامات مبتکرانه بسیاری را تجربه خواهید که اتفاقا همه آنها ارزشمند هستند. امروز حس های ماورایی بسیاری دارید. به طوری که برای یادگیری بیشتر این مسایل به دنبال مطالعه و تحقیق می روید و شاید حتی در کلاس های آموزشی این حوزه ثبت نام کنید. اینگونه مسایل بسیار موجب هیجان شما می شوند. به واسطه همان ها هم می توانید یکی از اهداف خود را محقق کنید. به همین واسطه، این پیروزی را با دوستان خود جشن خواهید گرفت. امروز فرصت خوبی برای کشف مشکلات و محدودیت هایی است که در رابطه عاشقانه خود حس می کنید. امروز سعی کنید با دید مثبت با هم هم‌کلام شوید و سعی در شناخت بهتر هم داشته باشید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز روزی عالی برای لم دادن و استراحت کردن در منزل است. شما از تنها بودن و دراز کشیدن و هیچ کاری نکردن و خوردن غذای خوب و خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون لذت می برید. تفریح در منزل هم برایتان جالب است. امروز از آن روزهای خوب و خوشایند است. اگر شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته بودید که کاری انجام دهید، زیاد سخت نگیرید. برای بهره بردن از جادوی موجود در فضا، از رایحه های خوب، شمع و غیره استفاده کنید و غذایی عالی بپزید. نگذارید روحیه کارآفرین شما از بین برود. شاید مسائل بزرگتر بر نقشه های شما سایه بیندازند، ولی دلیلی ندارد که اهدافتان را ول کنید. رویاهایتان را زنده نگه دارید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز به طور ویژه ای حس قدرت و سلامت دارید. ورزش کردن نیز بر افزایش این حس کمک می کند و می توانید به واسطه جسم سالم، روح خود را نیز توسعه دهید و افکار مثبت و ارزشمندی به زندگی پیدا کنید. پس از ورزش کردن بد نیست به پارک یا فضای سبز بروید و در کنار فواره ها بنشینید و از آرامش درونی خود لذت ببرید. امروز ارزش و احترام بسیاری برای رابطه عاطفی خود قایل هستید و با جست‌وجو در درون خود متوجه این حس ارزشمند خواهید شد.

 

♋   تیر  ♋

امروز تمرکز و توجه شما روی پول، گردش وجه نقد و مسائل مالی است. در مورد پول محافظه کار هستید. ولی وقتی که نوبت به خرید یا تصمیمات مهم می رسد باید مواظب باشید. امروز روز آرامش و تفکر است. اگر شما و او برای کاری برنامه ریزی کرده بودید، پس شاید بیرون غذا خوردن در یک رستوران، برای هر دویتان خوب باشد. امروز باید با هم مهربان باشید. باید بدانید که شما بخشی از یک تیم بزرگتر هستید. کمک و سهمی که شما دارید بسیار بزرگ است.

 

♌   مرداد   ♌

برخی از رویاها و الهامات قلبی شما را به یادگیری مسایل جدید که بسیار به آنها علاقه دارید، سوق می دهند. این آموزش می تواند در حوزه هنر، فلسفه یا حتی علوم ریاضی یا ماورایی باشد. شاید حتی به منظور ورود به این حوزه برای سفر به کشورهای دیگر برنامه ریزی کنید. میزان علاقه و تمایل شما به این مساله امروز بسیار بالا است و این درست همان چیزی است که از مدت ها پیش به آن نیاز داشتید. امروز از همه احساسات و حالت های روحی خود بسیار راضی خواهید بود. حالتان با عشقتان خوب است و این را نعمتی از سوی خدا می دانید و شکرگزار آن هستید. برای بیشتر لذت بردن در کنار یکدیگر، کارهایی را با هم تجربه کنید که قبلا نکرده اید.

 

♍   شهریور  ♍

امروز احساس می کنید می خواهید بی سر و صدا عمل کنید، تنها باشید یا در پشت پرده کارهایتان را بکنید. اخیراً زندگی شما خیلی اجتماعی بوده است زیرا سعی می کنید برای همه مردم، همه چیز باشید. بس است دیگر! حالا دیگر باید برای خودتان زمان بگذارید. امروز باید به دنیای رویاها و فانتزی ها سفر کنید. ما اغلب در روال عادی و روزانه گیر می کنیم و فراموش می کنیم که به آسمان و ستاره ها نگاه کنیم. او را به جای خاص و جالبی ببرید تا یکبار دیگر شکوه آسمان شب یا زیبایی طلوع خورشید را با هم نظاره گر باشید. امروز برایتان رویدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتد و تعادل تان از بین می رود.

 

 

♎   مهر  ♎

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولی امروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردن ندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید. امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. به نمایشگاه جالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسی، طراحی داخلی باشد، چه هر چیزی که نیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد. امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن برای انرژی خود هستید. دیگران مسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاع باشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.

.

♏   آبان   ♏

اگر به دنبال یاد گرفتن علوم ماورایی، طالع بینی و دیگر علوم مسایل پنهانی هستید، باید بدانید امروز بهترین فرصت برای آغاز این راه است. امروز قدرت تله‌پاتی و باورپذیری شما در حوزه مسایل ماورایی بسیار زیاد است و به واسطه آن می توانید خیلی سریع هرآنچه در این حوزه می خواهید را یاد بگیرید. این افکار تا انتهای روز با شما خواهند بود. اگر امروز قرار است با فردی بیرون بروید و برای نخستین بار با او ملاقات داشته باشید، باید بدانید اوضاع آن طور که تصور می کنید پیش نمی رود و شما چندان راضی نخواهید بود. دلیل آن نیز آن است که به جای حرف زدن با یکدیگر بیشتر روی تفکرات خود تمرکز می کنید و از لحظه ها غافل می شوید.

 

♐   آذر ♐

امروز در میان گروهی از افراد یا در جلسه ای حضور خواهید داشت که موضوع اصلی صحبت های آنها، مسایل ماورایی و متافیزیک است. شهود و بینش درونی شما امروز بسیار زیاد است و خیلی خوب می توانید همه مسایل مطرح شده در این جلسه را درک کنید. با افرادی که در این جلسه هستند دوستی نزدیک تری برقرار خواهید کرد و برای ملاقات های بعدی با آنها برنامه ریزی می کنید. امروز این شهامت را می یابید تا به شریک عاطفی خود اجازه دهید تا تغییرات موردنظرش را انجام دهد و این تغییر می تواند جابه جایی از مکان کنونی باشد. هرچه هست، رابطه دونفره شما را وارد فاز جدیدی می کند. شما نیز به این باور می رسید اگر کسی را دوست دارید باید نیازهایش را درک کنید.

 

♑   دی  ♑

امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات، بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. اینها مسائل خشک و حوصله سر بری هستند. ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیم نگیرید. امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که می تواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به رمانس ناب دست می یابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است. به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتاب انجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروز روز شماست تا خارج از مرزهای معمول حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

 

♒   بهمن   ♒

رویاها و تخیلاتی که امروز دارید به شما کمک می کنند تا متوجه شوید به چه روشی می توان مسایل مالی را مدیریت کرد. از روزنامه ها و مجلات نیز ایده های جالبی دریافت می کنید. خلاقیت شما امروز زیاد است اما بهتر است پیش از عملی کردن تفکراتتان به خوبی در مورد آنها فکر و تحقیق کنید. خیلی عجله به خرج ندهید. امروز روش های مهرورزی خود را می خواهید تغییر دهید یا وارد رابطه عاشقانه جدیدی بشوید. برای جلب توجه طرف مقابل نیز به جادوی کلمات و جملات ارزشمند پناه می برید و واقعا نیز موثر خواهند بود.

 

♓   اسفند   ♓

امروز خبرهای ارزشمند و جالبی به شما خواهد رسید. یا شاید با آدم های جالب یا تجهیزات جدید روبه رو شوید. همه این مسایل می تواند همگام با کاری باشد که مدت ها است در حال انجام آن هستید. به واسطه استعدادهای درونی که دارید باید امروز منتظر پیشرفت و ارتقا موقعیت شغلی خود باشید. از همه فرصت ها خوب استفاده کنید. نیروهای امروز شادمانی خوبی به رابطه عاطفی شما می بخشند. امروز حس های بسیار عالی دارید و اگر مجرد هستید، حتما بیرون بروید و با آدم های جدید آشنا شوید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments