فال روزانه ۲۴ شهریور ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز خود را برای اتفاق های غیر منتظره آماده کنید زیرا احتمال وقوع چنین رویدادهایی زیاد است. امروز حتی ممکن است در میان خبرهای خوب و اتفاق های خوشایند نیز ناگهان ورق برگردد. ادم هایی دوروی زیادی اطراف شما حضور دارند که باید بسیار مراقب باشید، سعی کنید شما راه درست خود را انجام دهید و نگران بقیه مسایل نباشید. امروز انرژی های مثبت زیادی دارید، از آن استفاده کنید و روز به یاد ماندنی برای خود بسازید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

امروز، روزی عالی برای انجام کارهایی است که مدت هاست انجام دادن آن را پشت گوش انداخته اید زیرا نتایجی عالی خواهید گرفت. این کار باعث می شود که حس بهتری به خود پیدا کنید و اعتماد بنفس شما بیشتر شود. بحث های معنوی و فلسفی هم امروز رخ می دهند که ممکن است شما را ناراحت کند اما توصیه می شود با آرامش نظر خود را بیان کنید و زیاد خود را با اینگونه مباحث درگیر نکنید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز سعی کنید فکرتان را بیشتر متمرکز کنید و به تصمیمات مهم آینده خود بیشتر فکر کنید. اجازه ندهید غم و ناراحتی کنونی شما را ناامید کنید زیرا شما با یک برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری عاقلانه می‌توانید آینده درخشانی داشته باشید هم از نظر شغلی و هم تحصیلی. در ضمن امروز ممکن است خبری شما را بشدت خوشحال کند.

 

♋   تیر  ♋

احتمالا امروز، روز شلوغ و پر دغدغه‌ای برایتان باشد طوری که نتوانید همه مسایل را مدیریت و کنترل کنید. بهتر است با خودتان صادق باشید و اگر نمی‌توانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید، غرور را کنار بگذارید و از یکی از دوستان یا همکارانتان کمک بخواهید زیرا این کار باعث آرامش شما خواهد شد.

 

♌   مرداد   ♌

ممکن است امروز شرایطی برای دیدار یکی از دوستان قدیمی شما رخ دهد که مدتی است از او بی خبر بوده اید اما بهتر است مراقب باشید و خیلی در مورد مسایل خصوصی زندگی صحبت نکنید و سعی کنید بیشتر وقت خود را برای تفریح و خوش گذرانی بگذرانید. در ضمن سعی کنید زیاد در مورد آرزوها و رویاهای خود با دیگران صحبت نکنید زیرا افکار و نظرات آن ها ممکن است در شما تردید ایجاد کند.

 

♍   شهریور  ♍

امروز ایده های زیادی به ذهنتان می رسد که دوست دارید آن ها را با بقیه در میان بگذارید و با آنها مشورت کنید اما توصیه می شود اول از هر چیز خودتان به اطمینان برسید و در ضمن مراقب باشید که نظر دیگران شما را منصرف نکند. انرژی امروز به شما امکان پرسیدن سوالاتی را می دهد و سپس می توانید با توجه به جواب هایی که می گیرید عمل کنید. در ضمن امروز یکی از دوستانتان ممکن است شما را ناراحت کند اما شما با آرامش رفتار کنید و از کنارش عبور کنید.

 

♎   مهر  ♎

در گذشته کار‌هایی انجام داده‌اید که به زودی تاثیرات آن در زندگیتان ظاهر خواهد شد. این تاثیرات مثبت است و برای شما خوشایند خواهد بود پس با اشتیاق از تغییرات پیش رو استقبال کنید که زمان رسیدن به اهدافتان نزدیک است پس وقت آن رسیده که نگرانی ها و اضطراب ها درباره آینده را کنار بگذارید و امیدوار باشید.

 

♏   آبان   ♏

امروز احساس کسالت می کنید و دوست دارید در خانه بمانید و تنها باشید پس توصیه می شود اگر این حس را دارید امروز را فقط به خود اختصاص دهید و اگر تنهایی حالتان را بهتر می کند، تنها بمانید زیرا این حالت شما موقتی است و به زودی شور و هیجان شما باز خواهد گشت.

 

♐   آذر ♐

امروز ممکن است خبر پیش رو داشتن سفری را بشنوید که باعث خوشحالی شما شود و تحولی عظیمی در زندگیتان ایجاد کند، این سفر ممکن است فقط جنبه تفریحی داشته باشد یا اینکه کاری باشد اما در هر دو صورت نتیجه بعد از سفرتان فوق العاده خواهد بود و شما در نهایت احساس رضایت خواهید کرد.

 

♑   دی  ♑

امروز ممکن است پیشنهاد کاری به شما بشود که مدت هاست به دنبال آن بوده اید اما بهتر است عجولانه آن را قبول نکنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید زیرا ممکن است ظاهربینی شما برایتان مشکل ایجاد کند پس حواستان را جمع کنید و با افرادی که قابل اعتمادتان هستند مشورت کنید، سپس تصمیم بگیرید .

 

♒   بهمن   ♒

این احتمال برای شما وجود دارد که مسیولیت زندگیتان بیشتر شود و نیاز داشته باشید که بیشتر تلاش کنید و وقت بگذارید؛ این موضوع ممکن است در محیط کاری و به‌دلیل ارتقا شغلی باشد و یا اینکه در محیط خانواده اتفاق بیافتد اما نگران نباشد شما از پس مسایل برمی‌آیید. این مساله می تواند شما را قوی‌تر کند پس نگران نباشید سرانجام همه چیز به صلاح شما خواهد بود.

 

 

♓   اسفند   ♓

افراد زیادی در زندگی شما وجود دارند که نامحسوس در حال دخالت در زندگی شما می باشند، حتی ممکن است که شما با آنها ارتباط زیادی نداشته باشید. توصیه می شود که سعی کنید برای خودتان دشمن درست نکنید و تا حد امکان با اطرافیان و دوستانتان سازش کنید زیرا با این کار می توانید از آسیب های آن ها در امان بمانید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , ,